ساخت سایبان بازویی سایبان متین دارای 500 نمایندگی در سراسر ایران

۴- مرحله بعد ،نصب مرکز کنترل و اتصال برق ورودی میباشد.بعد باید ریموت کنترل ها بر روی مرکز کنترل ست شود. ⚠️ قیمت ها بر اساس استراکچر بازو آلومینیومی و پارچه نانو pvc وزن 400 گرم می باشد. جهت ثبت سفارش و مشاوره رایگان لطفا از شماره واتساپ اقدام نمایید.

سایه بان بازویی را می توان با طول چهار متر وب ازشوی سه متر برای خودرو نیز به کار برد. و به جهت اینکه قیمت تمام شده آن نسبت به سایبان پارکینگ خودرو بسیار کمتر می باشد. سایه بان بازویی با توجه به اینکه دارای بازشوندگی زیادی در مقایسه با سایر سایه بان های مغازه من جمله سایبان کالسکه ای می باشد.

  • نصب سایبان بازویی در فضاهای سرباز محیط مطبوعی را برای شما مهیا میسازد.
  • شرکت دیدگاهان با تولید سایبان بازویی متحرک و ثابت با کیفیت بالا توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.
  • کارشناسان فروش سایبان بازویی ایران سایبان اطلاعات تکمیلی تر را در در خصوص قیمت سایبان دستی و همچنین قیمت سایبان برقی در اختیار شما قرار میدهند.
  • انتخاب یک برند معتبر در اصل به اندازه سایر انتخاب های دیگر مهم است.
  • سایبان بازویی صادراتی سایبان بازویی صادراتی محبوب با استفاده از سیستم جمع شده و قابل انعطاف و فن آوری منحصر به فرد اجازه می دهد تا به راحتی هر چه تمام تر چه به صورت دستی و چه با موتور و با کنترل…
  • در نهایتابزار و یراق آلات سایبان بازوییکه از جنس آلومینیوم است و بخشی از قیمت سایه بان بازویی مربوط به آنها می شود.

شما می توانید با خیالی آسوده به مدت طولانی از سایبان استفاده کنید. هزینه نگهداری و تعمیر محصولات ما نیز به دلیل استفاده از متریال با کیفیت، بسیار پایین است. که بهترین نوع سایبان پارکینگ، سایبان برقی پارکینگ میباشد که شما فقط با یک ریموت کنترل میتوانید به راحتی سایبان خودرو را باز و بسته نمایید. سایبان برقی پارکینگ فضای خیلی کمی از حیاط را اشغال میکند که حدود ۲۰ سنتی متر است. یکی از مزایای سایبان برقی این است که شما میتوانید در مواقعی که نیاز به سایبان ندارین آن را جمع کنید که این کار باعث طول عمر پارچه و دیگر قطعات آن میشود. درسایبان باکس انتهای محور متحرک که پارچه بر روی آن جمع میشود یک محفظه در پایین و یک محفظه در بالای محور قرار دارد که هم محور و هم پارچه و موتور در برابر تابش نور خورشید و بارش باران و برف محفوظ میماند.

*نوع موتور را انتخاب کنید

کیفیت محصولات تولیدی برای کارخانه ما بسیار اهمیت دارد، از اینرو مجموعه ما با استفاده از تجهیزات پیشرفته و قطعات اورجینال، انواع مختلف سایبان های بازویی را با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند. سایبان بازویی برای مغازه ها و یا فروشگاه‌هایی که ارتفاع خیلی پایین دارند. زیرا بازوهای سایه بان بازویی در هنگام عبور افراد ممکن است به سر افراد بر خورد نمایند. به همین جهت در این محل ها سایه بان بازویی مناسب جهت نصب نمی باشد. سایبان بازویی در طرح ها و سبک های متفاوتی تولید می شوند تا برای همه افراد چه مغازه داران و چه صاحبان خانه ها مناسب باشند.

کدام سایبان ؟

سایبان موتور دار ، دارای ریموت کنترل است و هرجای مسیر بازشدن می توانید با استفاده از ریموت آنرا متوقف کنید و نیازی نیست حتماً تا انتها باز شود. ⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان آویز دار فقط می تواند بین 2 الی 3/5 متر باشد. ⚠️ قیمت سایبان برای مساحت سایبان بر اساس مترمربع اعلام می شود. همچنین می توانید سنسور های هوشمند باد و وضعیت خورشید را روی آن نصب کرده که به هنگام وزش باد های شدید یا تابش نور مستقیم خورشید سایبان به صورت خودکار باز و بسته می شود. و هر دو باعث ایجاد سایه و محافظت در برابر نور، باران و بادهای می شوند البته ایجاد سایه با توجه به پارچه مورد استفاده متفاوت است. تفاوت این دو نوع سایبان فقط در نحوه عملکرد آن هاست که در ادامه به صورت مفصل برایتان آورده شده است.

سایبان متحرک

اشعه ماورا بنفش خورشید UV نه تنها می تواند باعث آفتاب سوختگی ناخوشایند شود. سایه بان های بازویی شما را از آسیب های مضر نور خورید محافظت می کنند. سایبان بازویی انواع مختلفی دارد که می توانید با توجه به نیاز خود هر نوع را انتخاب کنید.

در سایبان بازویی زنجیری ( سایبان فنری زنجیری) از زنجیر برای اتصال مفاصل سایه بان به هم استفاده میشود. طراحان حرفه ای ما چادرهایی متناسب با ساختار سایبان بازویی طراحی می کنند. محصولات ما به دلیل کیفیت بالا به مرور زمان دچار رنگ پریدگی و خرابی نخواهند شد. مجموعه ما چادرهای سایبان بازویی را در طرح ها و رنگ های مختلف تولید می کند.

مشتریان محترم با مراجعه به سایت دیدگاهان می توانند انواع مدل های مختلف این نوع سایبان را مشاهده کنند. تنوع زیاد این نوع سایبان سبب شده است مشتریان براساس نیاز و بودجه ای که دارند نسبت به خرید آن اقدام کنند. از طرفی خرید اینترنتی سبب صرفه جویی در زمان مشتریان خواهد شد. مشتریان می توانند همه مدل های مختلف این نوع سایبان را در زمان کوتاهی مشاهده کنند.

هنگام ثبت سفارش به آرم و آدرس سایتهای ایران سایبان به شرح زیر توجه داشته باشند. البته این موضوع به معنای خرید محصول با قیمت بالا و به اصطلاح گران نیست، بلکه هزینه باید با توجه به کیفیت و کارایی محصول، ارزش کافی را داشته باشد. انواع موتور ایتالیایی و آلمانی جزو موتورهای برتر سایبان بوده و بخش مهمی از قیمت سایبان بازویی به آنها مرتبط است. سبک بودن سایبان متحرک بازویی به خاطر استفاده از آلومینیوم به جای فولاد بوده و این موضوع ممکن است بر روی قیمت تمام شده این نوع از سایه بان ها تاثیر گذار باشد.