ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی رایش موسیقی مارلبورو / HGA


ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی رایش موسیقی مارلبورو / HGA

ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی مارلبورو موسیقی رایش / HGA - عکاسی بیرونی، باغ
© Albert Vecerka/ این

ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی مارلبورو موسیقی رایش / HGA - عکاسی بیرونی، نماساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی Marlboro Music Reich / HGA - عکاسی خارجی، نما، پنجره، باغساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی Marlboro Music Reich / HGA - عکاسی داخلی، پنجره، پرتوساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی رایش موسیقی مارلبورو / HGA - عکاسی داخلی، کمد، چوب، قفسه بندی، تیر، صندلیساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی رایش موسیقی مارلبورو / HGA - تصاویر بیشتر+ 20


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    118788 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2021


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: دنیای اندرو، Designtex، mmcite، ETHNICRAFT، شروین-ویلیامز، آرپر، برنهارت، نقطه آبی، کاشی و سرامیک، کوریان، دالتیل، دیویس، نمد نمدی، فرمیکا، برج بلند، مربع، منسوجات لوم، ماروین، درهای ماروین، شرکت Mats، +14شهاب، جزیره نیروی دریایی، نواوال، صدا زدن، قرارداد SWF، نجاری کوه استارک، استایل،، Tandus Centiva / تارکت، فن آوری، ترتفورد آمریکا، شرکت اسلیت ورمونت، شرکت ونگر، هنر ویلسون، آنها صدمه می زنند-14

  • معمار اصلی:

    برو سوران




ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی مارلبورو موسیقی رایش / HGA - عکاسی بیرونی، نما
© Albert Vecerka/ این

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. از سال 1951، نسل‌هایی از استادان موسیقی بسیار مشهور جهان با نوازندگان جوان استثنایی گرد هم آمده‌اند تا در مارلبورو موزیک، جشنواره‌ای هفت هفته‌ای که در میان کوه‌های سبز ورمونت در کالج مارلبورو قرار دارد، شرکت کنند. نوازندگان نه از طریق سخنر، یا ک،‌های سنتی، بلکه با نواختن روزانه در تمرین‌های فشرده و صمیمی یاد می‌گیرند.

ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی Marlboro Music Reich / HGA - عکاسی خارجی، نما، پنجره، باغ
© Albert Vecerka/ این
ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی مارلبورو موسیقی رایش / HGA - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© Albert Vecerka/ این

پردیس ایده‌آل کالج متشکل از ساختمان‌های مزرعه‌ای است که نمونه‌ای از زبان بومی ۴۰۰ ساله کیپ کاد هستند. در طول هفتاد سال گذشته، این ساختمان‌های مزرعه قدیمی به محیطی کمتر از ایده‌آل برای موسیقی مجلسی تبدیل شده‌اند. طراحی سالن تمرین جدید رایش که برای برآورده ، نیازهای نوازندگان قرن بیست و یکم، به روح مارلبورو وفادار می ماند و در عین حال فضای اجرای مدرن، دفاتر کارکنان، آرشیو کتابخانه موسیقی پیشرفته و فضاهای گردهمایی را فراهم می کند.

ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی مارلبورو موسیقی رایش / HGA - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل، باغ
© Albert Vecerka/ این
ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی مارلبورو موسیقی رایش / HGA - عکاسی بیرونی، نما
© Albert Vecerka/ این

مجموعه ای از 3 اتاق تمرین و کتابخانه آرشیو با فضاهای گردهمایی مرتبط است و در اطراف یک حیاط مرکزی تنظیم شده است – تجربه فشرده سازی و رهاسازی را تشکیل می دهد. ارتفاع کم سقف فضاهای لابی اجازه می دهد تا حجم کامل اتاق های تمرین افزایش یابد. هر فضای داخلی با استفاده دوگانه طراحی شده است: پشتیب، از تمرینات در تابستان و ک، ها، سخنر، ها و جلسات در طول سال تحصیلی.

ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی رایش موسیقی مارلبورو / HGA - تصویر 21 از 25
پلان – طبقه اول

این پالت به آرامی چشم انداز ورمونت را با بافت ها و رنگ های الهام گرفته از گیاهان و جانوران آن به داخل خانه می کشاند. پنجره‌هایی که با دقت قرار داده شده‌اند، این ارتباط هماهنگ با منظره اطراف را بیشتر می‌کنند – رابطه ذاتی بین موسیقی و طبیعت را جشن می‌گیرند. با هدف پایین آمدن سبک روی زمین، جرم ساختمان بین دو سطح از یک سایت شیب‌دار متعادل می‌شود و در نتیجه ورودی‌ها و زمین‌های کاملاً قابل دسترس در هر دو طبقه ایجاد می‌شود.

ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی Marlboro Music Reich / HGA - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
© Albert Vecerka/ این
ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی مارلبورو موسیقی رایش / HGA - عکاسی داخلی، پنجره، صندلی
© Albert Vecerka/ این

رایش هال برای ادامه نظارت بر محیط زیست مارلبرو بر استراتژی‌های پایداری مختلف تکیه می‌کند و در نتیجه ساختمان‌های پایدار از طراحی اولیه تا طول عمر مورد نظر شروع می‌شود. علیرغم ظاهر بسیار کم تکنولوژی ساختمان جدید، پشت صحنه یک استراتژی پیچیده است که شامل روشنایی LED، استراتژی سود خورشیدی غیرفعال، یک بام سبز است که می توان از آن به ،وان یک تراس در فضای باز برای رویدادها لذت برد، و پنجره های قابل اجرا که نور طبیعی را تامین می کند. ، تهویه و کنترل حرارتی.

ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی مارلبورو موسیقی رایش / HGA - عکاسی داخلی، کمد، قفسه بندی، پنجره، پرتو
© Albert Vecerka/ این
ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی مارلبورو موسیقی رایش / HGA - عکاسی داخلی، ستون، پنجره، پرتو
© Albert Vecerka/ این

یک میدان چاه زمین گرمایی با انرژی کارآمد به پمپ‌های حرارتی آب به آب در محل اقامت مجاور و مش، با رایش هال سرویس می‌دهد. این واحدها هر دو آب سرد و گرم را به طور همزمان بر اساس نیاز سیستم های کف تابشی و فن کویل تامین می کنند. استفاده از آب برای گرمایش و سرمایش اولیه ظرفیت عملکرد را تا حد زیادی افزایش می دهد و انرژی مورد نیاز حمل و نقل را کاهش می دهد. روند منحصر به فرد مارلبورو موزیک منجر به موسیقی سازی شده است که با شادی غیر معمول و روحیه ای تازه شده است. سالن تمرین جدید رایش تضمین می‌کند که هنر خانه‌ای دارد که در آن برای نسل‌های آینده شکوفا شود.

ساختمان تمرین و کتابخانه موسیقی Marlboro Music Reich / HGA - عکاسی بیرونی، ویندوز
© Albert Vecerka/ این




منبع: https://www.archdaily.com/995205/marlboro-music-،-rehearsal-building-and-music-li،ry-hg،