ساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando


ساختمان اداری Tigermandiri / مشتریان و لیاندو

ساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی بیرونی، پنجره ها، منظره شهری
© کافی نوعمان

ساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی خارجی، پنجره، نماساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی داخلی، پله ها، ستونساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی داخلی، آشپزخانه، نیمکتساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی خارجی، پنجره، نماساختمان اداری Tigermandiri - تصاویر بیشتر+ 33


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

ساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© کافی نوعمان

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. دفتر مرکزی جدید شرکت تولیدی اندونزیایی Tigermandiri در منطقه به سرعت در حال تغییر Cideng در لبه CBD جاکارتا واقع شده است. این ساختمان رو به یک جاده اصلی شلوغ است که ساختمان های 2-3 طبقه آن به تدریج با توسعه های تجاری بزرگتر تا 8 طبقه جایگزین می شوند.

ساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی خارجی، پنجره، نما
با حسن نیت از مشتریان و لیاندو

این ساختمان به صورت دسته‌ای از تخته‌های ترازو به‌نظر می‌رسد که توسط ردیف‌هایی از ستون‌های ترازو تکراری نگه داشته شده‌اند. دال ها بر روی خط ستون ها قرار می گیرند تا سایه و محافظت در برابر باران ایجاد کنند. در پاسخ به جهت سایت، برآمدگی در ارتفاعات جلو و عقب عمیق تر است، در حالی که ریتم ستون ها در طرفین متراکم تر است. علاوه بر ایجاد سایه بان کارآمد در برابر نور خورشید، مفصل بندی نما همچنین به تفاوت در ا،امات حریم خصوصی بین جلو و عقب که هیچ ساختم، در مجاورت وجود ندارد و طرف هایی که منطقه بندی اجازه می دهد تا همسایگان قد بلند تنها چند متر از یکدیگر فاصله داشته باشند، پاسخ می دهد.

ساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، قفسه بندی
© کافی نوعمان
ساختمان اداری Tigermandiri - تصویر 30 از
پلان – طبقه همکف
ساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره، صندلی، نما، شیشه
با حسن نیت از مشتریان و لیاندو

محوطه ورودی ساختمان 1.2 متر ارتفاع دارد و با یک صفحه شیشه ای از خیابان جدا می شود که به ،وان یک مانع صوتی از شریان ترافیکی شلوغی که روبروی آن است عمل می کند. یک سایبان بزرگ شیشه‌ای و ف،ی سوراخ‌دار روی ورودی و محل رها ، ماشین، از باران‌های سیل آسا که جاکارتا در فصول بار، خود تجربه می‌کند محافظت می‌کند.

ساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی داخلی، پله ها
با حسن نیت از مشتریان و لیاندو
ساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی داخلی، میز، پنجره، صندلی
با حسن نیت از مشتریان و لیاندو

بر فراز یک پارکینگ نیمه زیرزمینی، طبقه اول پذیرایی، لابی با یک کافه کوچک و نمایشگاهی است که محصولات تولید شده توسط شرکت را به نمایش می گذارد. یک پلکان مارپیچ در فضای خالی مرکزی با ارتفاع دوبل به سطح نیم طبقه متصل می شود که چندین اتاق ملاقات و معامله را در خود جای داده است. طبقه دوم دارای یک فضای غذاخوری سخاوتمندانه و انعطاف پذیر است که می تواند برای فعالیت های شرکت و همچنین آموزش استفاده شود. پنج طبقه بالا فضای اداری منعطف و کارآمد را با هسته آسانسور و خدمات ساختم، که برای پیکربندی های مختلف اداری طراحی شده اند، فراهم می کند. طبقه بالای دفتر مدیر شرکت و سالن استراحت و یک اتاق کنفرانس 20 نفره مشرف به یک تراس بام سبز است.

ساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل
© کافی نوعمان
ساختمان اداری Tigermandiri - تصویر 37 از
ارتفاع شمالی
ساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی خارجی، نما
با حسن نیت از مشتریان و لیاندو

این ساختمان برای دستیابی به یک حضور ماندگار از طریق ویژگی‌های تکتونیکی خود، که با دیوارهای پرده شیشه‌ای غیرقابل توصیفی که عمدتاً برای معماری تجاری معاصر در جاکارتا استفاده می‌شوند، در تضاد است، طراحی شده است. امید است که واکنش منفعل ساختمان به محیط استوایی و استفاده از مصالح کم تعمیر و نگهداری در ،یب با راه حل های مهندسی انعطاف پذیر به آن اجازه دهد تا در برابر چرخه های سریع و به سختی پایدار نوسازی شهری که با ظهور جاکارتا به ،وان یکی از آنها همراه بوده است مقاومت کند. از بزرگترین مراکز شهری جهان

ساختمان اداری Tigermandiri / Csutoras & Liando - عکاسی بیرونی، ویندوز
با حسن نیت از مشتریان و لیاندو




منبع: https://www.archdaily.com/996399/tigermandiri-office-building-csutoras-and-liando