زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera


زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera

زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی بیرونی
© هکتور سانتوس دیز

زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی بیرونی، ویندوززمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی بیرونی، ویندوززمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی بیرونی، بتنزمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی داخلیزمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - تصاویر بیشتر+ 10


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    3650 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2021


  • <،le>ع، ها

  • معماران اصلی:

    آناناس عیسی آیریساری-گوادالوپ

زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی بیرونی
© هکتور سانتوس دیز

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. در ژانویه 2018، مسابقه ای طراحی شهر ورزشی آینده سلتا را پیشنهاد کرد. برنامه ای تعریف نشده و باز، اما با هدف گرد هم آوردن آنچه شهرهای ما را تشکیل می دهد. اماکن عمومی، تجاری و مس، … همراه با آن برنامه خاص و دسترسی کنترل شده به ورزش های سطح بالا و پیچیده.

زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی بیرونی، ویندوز
© هکتور سانتوس دیز
زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - تصویر 13 از 15
گیاه – آب و هوا

همه بر اساس چیزی به قدمت تأسیس یک شهر در زمین های روستایی، تنها قلمرو امروزی است که عملیات این نهاد را ممکن و پایدار می کند.

زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی بیرونی، ویندوز
© هکتور سانتوس دیز

برنامه‌ریزی توسعه و منافع اجتماعی این امکان را فراهم می‌آورد که امروز از جامعه‌ای که خواستار اتحاد مجدد شهرنشینی ما با طبیعت است، پیشنهاد کنیم، جایی که ما در مورد زیستگاه، جو، و تنوع طبیعت‌ها و سبک‌های زندگی صحبت می‌کنیم.

زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی بیرونی
© هکتور سانتوس دیز
زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - تصویر 14 از 15
نمودار مفهومی فضاها

با استفاده از استراتژی‌های سنتی سازگاری با محیط و منظر، ما یک سیستم باز اشغال مکان را پیشنهاد کردیم که قادر به تطبیق یک برنامه تکاملی و متنوع باشد. یک بار دیگر، اسطوره انعطاف پذیری و معماری.

زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی بیرونی، بتن
© هکتور سانتوس دیز

زم، که دوران شهرنشینی و کلوپ از هم جدا شد، آن جادوی انعطاف پذیری فراخوانده شد و در کنار آن همه انحرافات و اختلافات بین شهرنشینی نهادی کشورمان و واقعیت سرزمین روستایی، بسیار تواناتر و پویاتر و نیازمند نوآوری‌های جدید پدیدار شد. استفاده هایی که به کاهش کاهش جمعیت کمک می کند و اتحاد مجدد جامعه امروز را با زیستگاهی که قادر به ایجاد تعادل بین انسان، معماری و محیط است، متفاوت از صحنه متراکم شهری ما ممکن می سازد.

زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© هکتور سانتوس دیز
زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - تصویر 15 از 15
ارتفاع غربی

در منطقه ای مانند گالیسیا، جایی که پراکندگی و بافت مس، با نخ هایی از زیرساخت های سبک و سازگاری در مقیاس میکرو با مکان و آب و هوا دوخته شده است.

زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی بیرونی، نما
© هکتور سانتوس دیز

و به این ترتیب، گویی ما ،ن دیوارهایی هستیم که همیشه منظره تراس ها را ساخته اند و گاهی آن ها را آنقدر سبک کرده اند که زیر آن فضاهای می، ایجاد می کنند، سیستم با ساخت فاز اول، ،مت کوچکی برای امکانات تیم اول مواجه شد. .

زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی بیرونی، پنجره، شیشه
© هکتور سانتوس دیز

با چالش همیشه یک معماری کامل و منسجم، درست مانند شهر، از اولین ساختمان‌هایش که با مکان سازگار شده‌اند، بدون در نظر گرفتن اندازه یا پیچیدگی برنامه‌ای، در هر زمان یک معماری کامل و منسجم بوده است.

زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی داخلی
© هکتور سانتوس دیز

و همانطور که مسکن روستایی مجموعه ای از قطعات در یک تیم و منظر است، معماری ما نیز از گروه بندی قطعات تخصصی در مجموعه ای از فضاهای نیمه اقلیمی و می، حاصل می شود که برنامه «دیگری» و ریتم «دیگری» را ارائه می کند. از زندگی سه اتمسفر پاسخگوی امکانات مختلفی است که محیط روستایی ارائه می دهد و با سه متریال در پاسخ به شخصیت آن ساخته می شود.

محفظه‌های چوبی درون‌گرا برای فعالیت‌های «داخلی»، فضاهای حباب‌دار نیمه‌شفاف که امکان تجربه محیط بیرونی را فراهم می‌کنند، و «هوای نیمه‌اقلیمی» برای غوطه‌ور شدن کامل در محیط، ریتم‌های فصلی و مقیاس وسیع آن.

زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی داخلی، نما، ستون، تیر
© هکتور سانتوس دیز
زمین های ورزشی Afouteza / Irisarri + Piñera - عکاسی داخلی، نما، ستون
© هکتور سانتوس دیز




منبع: https://www.archdaily.com/1000597/afouteza-sports-fields-irisarri-plus-piner،