رستوران Littleneck / SLA | آرک دیلی


رستوران Littleneck / SLA

رستوران Littleneck / SLA - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی
© رو کیونگ

رستوران Littleneck / SLA - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره، پرتورستوران Littleneck / SLA - عکاسی داخلی، حمام، میز، پنجره، صندلی، پرتورستوران Littleneck / SLA - عکاسی داخلی، پله ها، نما، ستون، تیررستوران Littleneck / SLA - عکاسی داخلیرستوران Littleneck / SLA - تصاویر بیشتر+ 10


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    78 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2023


  • <،le>ع، ها

  • معماران اصلی:

    SLA

رستوران Littleneck / SLA - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره، پرتو
© رو کیونگ

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Little Neck یک رستوران کوچک واقع در نزدیکی پارک دوسان، در قلب سئول است که بیش از 10 سال است که منوی برانچ تمام روز را که توسط شرکت غذا و سبک زندگی GFFG اداره می‌شود، سرو می‌کند و مورد علاقه بسیاری از مردم قرار می‌گیرد. اخیراً SLA پروژه نوسازی شعبه اصلی موجود را برعهده گرفت.

رستوران Littleneck / SLA - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره
© رو کیونگ
رستوران Littleneck / SLA - تصویر 14 از 15
پلان – طبقه همکف
رستوران Littleneck / SLA - عکاسی داخلی، پله ها، نما، ستون، تیر
© رو کیونگ

SLA که در یک ساختمان مس، چند نسلی معمولی کره ای واقع شده است، یک جعبه راه پله قرار داده است که زیرزمین، طبقه اول و بیرون را به صورت یکپارچه به هم متصل می کند. بازدیدکنندگان با حرکت در فضا می توانند تغییر جو را احساس کنند. رویکرد طراحی SLA تأکید بر مواد مختلف مانند فولاد خام، چوب رنگ‌آمیزی شده به رنگ سبز و آجرهای سفالی است تا بر «طراوت» برخورد بصری تأکید شود. وقتی وارد ورودی می شوند، می توانند مانند یک پناهگاه، در فضایی که چوب توس لکه دار سبز دست ساز راه پله نمایان می شود، حس صمیمیت داشته باشند و از طریق دهانه، نگاهی اجمالی به فضای داخلی سالن داشته باشند. آنها با عبور از راه پله وارد فضای خدماتی می شوند که با آجرهای سفالی با بافت خشن تکمیل شده است. سپس، سالن غذاخوری که در آن پالت مواد روشن تر و بازتر است، به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا بازتر ارتباط برقرار کنند.

رستوران Littleneck / SLA - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© رو کیونگ
رستوران Littleneck / SLA - تصویر 15 از 15
پلان – طبقه 1
رستوران Littleneck / SLA - عکاسی داخلی، حمام، میز، پنجره، صندلی، پرتو
© رو کیونگ

سقف دارای تمام ،اصر ساختاری جدید اضافه شده در طول بازسازی ساختمان موجود است که همگی از فولاد خام ساخته شده اند. تضاد بین مواد جدید طراحی شده، چوب بلوط رنگ آمیزی شده به رنگ سفید، زیر خط مبنا روی دیوار، و سقف موجود با بافت سفید در بالا ایجاد شده است. یک ردیف از وسایل نورپردازی سفارشی که روی قالب آویزان شده اند، چشم اندازی پویا از فضا ایجاد می کند که با رنگ های گرم دیوارهای سبز و سفید در تضاد است. میز و نیمکت با رویکرد طراحی کل نگر SLA برای مبلمان، نور و فضای سفارشی طراحی شده است که علاوه بر لذت مزه ، غذا، لذت کاوش و کشف جزئیات طراحی شده زیبا را برای بازدیدکنندگان فراهم می کند.

رستوران Littleneck / SLA - عکاسی داخلی
© رو کیونگ




منبع: https://www.archdaily.com/1000526/littleneck-restaurant-sl،