رستوران کوسینا استلا / معماری MQ


رستوران ،ینا استلا / معماری MQ

رستوران Stella's Cucina / معماری MQ - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی
© سابلیمینال تصویر

Stella's Cucina Restaurant / MQ Architecture - عکاسی داخلی، صندلیStella's Cucina Restaurant / MQ Architecture - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلیStella's Cucina Restaurant / MQ Architecture - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلیرستوران ،ینا استلا / معماری MQ - عکاسی داخلیرستوران ،ینا استلا / معماری MQ - تصاویر بیشتر+ 20


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Stella's Cucina Restaurant / MQ Architecture - عکاسی داخلی، صندلی
© Miguel Quismondo

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. Stella’s Cucina که در اصل به ،وان یک سالن حشیش در نظر گرفته شده بود، در هسته یک ساختمان تجاری جدید رو به منطقه تاریخی بولدر قرار دارد. از آنجایی که شرکت از بیرون دیده نمی شود، فضا با شهر ارتباط برقرار نمی کند. بنابراین، ما این پروژه را به ،وان وارث صحنه زیرزمینی Speakeasy در دوران ممنوعیت آمریکا تصور کردیم و به دنبال فرصتی بودیم تا نور طبیعی را از طریق یک نورگیر مرکزی وارد کنیم. این ایده از یک فضای قدیمی، ظریف، اما پنهان، عمیقاً بر طراحی پروژه تأثیر گذاشت. فقط یک «S» نشان‌دهنده ورودی استلا در خیابان گردو است، که در پشت دری بلند آلومینیومی 12 فوتی زیر یک سایبان ف،ی سوراخ‌دار پنهان شده است.

Stella's Cucina Restaurant / MQ Architecture - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی
© سابلیمینال تصویر
رستوران استلا ،ینا / معماری MQ - تصویر 23 از 25
طرح

از ورود به ساختمان گرفته تا نشستن پشت میز شما، Stella’s یک تجربه مهمان نوازی کاملاً جدید است که در ظرافت و رمز و راز پوشیده شده است: با باز ، درب آلومینیومی، فضا با سقف سفید منحنی فشرده می شود. دیوار آجری موجود در یک طرف و انعکاس آن در امتداد دیوار آینه ای مقابل، مهمانان را به داخل خانه اسکورت می کند. در لابی، یک دیوار بلوط با یک پنجره ورود به بازدیدکنندگان، جایی که یک قلدر نادیده مهمانان را کارت می دهد. از آنجا، یک در چوبی مخفی راهرویی تاریک را نشان می دهد، جایی که میزبان از بازدیدکنندگان استقبال می کند و آنها را در فضای فشرده و کم نور با دیوارهای چوبی عبور می دهد.

رستوران Stella's Cucina / معماری MQ - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، صندلی، میز
© سابلیمینال تصویر
رستوران Stella's Cucina / معماری MQ - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی
© سابلیمینال تصویر

نور کم چشم را تطبیق می دهد و دیوار منحنی شکاف دار آن را مجبور به تغییر جهت می کند و مهمان را به اتاق ناهار خوری مربعی با نورگیر عظیم 16×16 در مرکز پس زمینه آبی سرمه ای هل می دهد. نور از طریق یک جعبه تخم مرغ آلومینیومی طلایی فیلتر می شود. در زیر، یک میله چرخشی 45 درجه با گوشه های منحنی پذیرای مهمانان و دعوت به روی میزهای محیطی است. این نمای ورودی بر شبکه تأکید می کند و به مهمان اجازه می دهد نگاهی اجمالی به کل اتاق ناهار خوری داشته باشد، در حالی که دیوار آینه ای پشتی کل فضا را دو برابر می کند و یک دیوار صفحه نمایش بزرگ به ،وان یک پنجره دیجیتال عمل می کند.

رستوران ،ینا استلا / معماری MQ - عکاسی داخلی
© سابلیمینال تصویر

یک نشیمن ثابت منحنی در محیط مربع چیده شده است. پارچه گوشتی آسیاب کاری موج می زند و جریان دارد که محیط آرامش بخش و خلاقانه ای را برای مهمانان منع، می کند تا استراحت کنند و اجازه دهند فضا آنها را در بر بگیرد. در دیوارهای چپ و راست، ستون‌های هم‌فاصله فضای اصلی را از ،مت‌های ناهارخوری طاق‌دار سفید در پشت جدا می‌کنند که امکان یک امر خصوصی‌تر را فراهم می‌کند. با پوشاندن فضا، دیوار ورودی یک دیوار چوبی بلند با الگوی برگ ماری‌هوانا م،ار را نشان می‌دهد.

رستوران Stella's Cucina / معماری MQ - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی
© سابلیمینال تصویر
رستوران استلا ،ینا / معماری MQ - تصویر 25 از 25
بخش

استلا مفهوم Speakeasy را با غذاهای معاصر ایتالیایی ارائه می دهد و یک پالت رنگی متاثر از هنر دکو را پیشنهاد می کند. پس‌زمینه زیبای آبی-سرمه‌ای به رنگ‌های گوشتی اجازه می‌دهد تا فضایی گرم را با ،اصر طلایی براق، با لحن نوستالژیک دوران دهه 1930 ایجاد کنند. نورگیر مرکزی نوار را همیشه با نور حمام می کند و به ،وان صفحه خورشیدی کار می کند. وقتی خورشید غروب می‌کند، چراغ‌ها مجموعه‌ای از تنظیمات را شروع می‌کنند که تاریک‌تر می‌شوند، زیرا در حالی که شب دیسکوی Italo شروع می‌شود، صحنه DJ در گوشه‌ای برجسته می‌شود.

Stella's Cucina Restaurant / MQ Architecture - عکاسی داخلی، پنجره، در، آجر، نما، شیشه
© سابلیمینال تصویر




منبع: https://www.archdaily.com/996110/stellas-cucina-restaurant-mq-architecture