رستوران مون هاوس / برگ اورت


رستوران مون هاوس / برگ اورت

رستوران Moon،use / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی
© جک لاول

رستوران مون هاوس / برگ اورت - عکاسی داخلی، آشپزخانه، قفسه بندی، میز، میز، صندلیرستوران Moon،use / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلیرستوران مون هاوس / برگ اورت - عکاسی داخلی، پنجره، میز، ستونرستوران مون هاوس / برگ اورت - عکاسی بیرونی، ویندوزرستوران مون هاوس / برگ اورت - تصاویر بیشتر+ 11


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

رستوران مون هاوس / برگ اورت - عکاسی داخلی، آشپزخانه، قفسه بندی، میز، میز، صندلی
© جک لاول

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خلاصه بر روی هم افزایی هیجان انگیز بین منو، نوشیدنی ها، اتمسفر، محیط و صدا تمرکز داشت تا تجربه ای به یاد ماندنی و واقعا حسی برای غذاخوری ایجاد کند. راه حل طراحی منع، کننده شخصیت و آرزوهای گروه کمون به ،وان رستوران داران تجربی بود.

رستوران Moon،use / Ewert Leaf - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، صندلی
© جک لاول

معماری نمادین آرت دکو بستر من،ی را برای کشف راه حل های طراحی خلاقانه در اختیار ما قرار داد. با توجه به چینی بودن غذاهای رستوران، ما در مورد جنبش هنر دکو در دهه 1920 در شانگهای و همچنین معماری مدرن چینی تحقیق کردیم که در نهایت الهام بخش منحنی های گسترده ای بود که پوشش آشپزخانه و ویژگی های سقف را تشکیل می داد. این فرم‌های منحنی با استفاده از کاشی‌ها، ماده‌ای که معمولاً برای سقف‌ها در نظر گرفته نمی‌شود، بیشتر کاهش یافت. ما کنجکاو بودیم که چگونه می‌تو،م مواد منحصربه‌فرد را لایه‌بندی کنیم تا بین بافت و رنگ، سخت و نرم تضاد ایجاد کنیم. شیشه چکشی در هماهنگی با کاشی های بافت قرار می گیرد، در حالی که سطوح افقی وینیل و اونی، پوشیده شده است. استفاده رایج از پرتقال سوخته، طلایی، یا همان طور که ما دوست داریم آن را پوست اردک می نامیم، از رنگ اردک بریان الهام گرفته شده است.

رستوران مون هاوس / برگ اورت - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، نورپردازی، صندلی
© جک لاول
رستوران مون هاوس / برگ اورت - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره، نورپردازی، صندلی، سینک
© جک لاول

ما می‌خواستیم درجات مختلفی از شفافیت را کشف کنیم، حرکت و عملکرد آشپزخانه را از طریق شیشه‌های رنگی، بافت‌دار و برش‌های استراتژیک آشکار کنیم و در عین حال صمیمیت را برای رستوران‌های اطراف ایجاد کنیم. پاس آشپزخانه مرکز فعالیت است و امکان ارتباط بین سرآشپز و غذاخوری را فراهم می کند. ما احساس کردیم من، است که از ایجاد یک پورتال جشن بگیریم. ف،کاری منحنی نش، از معماری ک،یک آرت دکو و لوورها به هر دو خیابان هنگ کنگ و فایربرد (یک رستوران گروه کمون) است. رنگ نارنجی گرم، سپیای مرزی به صورت سفارشی ایجاد شده و با سایر ،اصر موجود در فضا از جمله ضیافت های مخملی، وینیل، اونی، و تزئینات کت پودری هماهنگ شده است. آشپزخانه نقطه کانونی رستوران است و ما احساس کردیم که حضور آن باید هم دیده شود و هم تجربه شود.

رستوران مون هاوس / برگ اورت - عکاسی بیرونی، ویندوز
© جک لاول




منبع: https://www.archdaily.com/994809/moon،use-restaurant-ewert-leaf