ردیابی فضای داخلی / طراحی های محیطی


ردیابی فضای داخلی / طراحی های محیطی

ردیابی فضای داخلی / طراحی محیط - عکاسی داخلی، نما
© ماساتو چیبا

ردیابی فضای داخلی / طراحی محیط - عکاسی داخلی، نما، پنجرهردیابی فضای داخلی / طراحی محیط - عکاسی داخلیردیابی فضای داخلی / طراحی محیط - عکاسی داخلیردیابی فضای داخلی / طراحی محیط - عکاسی داخلی، حمامردیابی فضای داخلی / طراحی محیط - تصاویر بیشتر+ 9


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    113 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2020


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: اشفورد ژاپن، لیلیکارا، Osmocolor/Osmo & Edel


ردیابی فضای داخلی / طراحی محیط - عکاسی داخلی، نما، پنجره
© ماساتو چیبا

ردیابی – طراحی داخلی مجتمعی متشکل از «گا،ی» برای نمایشگاه‌های هنر پاپ، مد، و آگهی‌های بازرگ،، «فروشگاه» برای فروش کالاهای مرتبط با نمایشگاه، و «استودیو» برای فیلم‌برداری و ضبط. پلان طبقه این واقعیت را در نظر می گیرد که سایت مستاجر در سطح خیابان در Omotesando و شکل پلان عمیق است و به ترتیب زیر از روبرو چیده شده است: فروشگاه، گا،ی و استودیو فقط برای استفاده توسط اشخاص مرتبط.

ردیابی فضای داخلی / طراحی محیط - عکاسی داخلی
© ماساتو چیبا
ردیابی فضای داخلی / طراحی های محیطی - تصویر 13 از 14
پلان طبقه
ردیابی فضای داخلی / طراحی محیط - عکاسی داخلی
© ماساتو چیبا

تصویر تسهیلات ارائه شده توسط مشتری، تصویر یک کیوسک در خیابان یا ایستگاه بود. بنابراین، هدف ما ایجاد فضای کیوسک مانند با طراحی دیوارهای فضای فروشگاه رو به خیابان با «ردیابی» مقیاس و نسبت ،اصر تشکیل دهنده یک «کیوسک» معمولی بود. این تفکر به VMD و طراحی نشانه گسترش یافت. به ،وان مثال، در VMD، محصولات صنعتی از نظر اندازه شبیه به آنچه که عموماً در کیوسک ها نمایش داده می شود، نمایش داده می شد. و در طراحی تابلو، یراق علامت No Tresp،ing برای جدا ، فروشگاه از گا،ی از سنگ طبیعی شفاف و طناب وینیل به شکل Tomei، که در باغ‌های ژاپنی استفاده می‌شود، ساخته شد تا با طراحی داخلی مطابقت داشته باشد. در یک سایت بسیار تجاری، پروژه بر ارتباط بصری فعالیت های مشتری متمرکز بود و از روش ردیابی برای تنظیم فضا استفاده می کرد.

ردیابی فضای داخلی / طراحی محیط - عکاسی داخلی
© ماساتو چیبا
ردیابی فضای داخلی / طراحی محیط - عکاسی داخلی
© ماساتو چیبا

فضای تصویر – در طراحی داخلی، به ویژه در کاربردهای تجاری در مقیاس کوچک، “بخش” به ،وان یک ابزار طراحی اغلب ممنوع است. هرچقدر هم که عجیب به نظر برسد، احساس می شد که در فضاهای تجاری به سختی می توان به موضوع «فضا» توجه کرد. با این حال، این اشتباه بود. این نتیجه گیری این متن است. در مقوله طراحی داخلی، کلید پر ، یک منطقه کوچک و محدود با عملکردهای لازم، برنامه ریزی پلان است. و تقریباً هیچ مسیر منطقی برای تکمیل، یا به اصطلاح “چه رنگ، بافت و فرمی باید روی دیوارها، کف ها و سقف ها اعمال شود” وجود ندارد. بنابراین انتخاب و ارزیابی به قضاوت حسی کارفرما و طراح واگذار می شود.

ردیابی فضای داخلی / طراحی محیط - عکاسی داخلی
© ماساتو چیبا
ردیابی فضای داخلی / طراحی های محیطی - تصویر 14 از 14
بخش
ردیابی فضای داخلی / طراحی محیط - عکاسی داخلی، حمام
© ماساتو چیبا

در «ردیابی»، تصمیم گرفتم با ساختار «تمرین‌کاری رایگان بر اساس طرح» مبارزه نکنم، بلکه سعی کنم «تمرین‌کاری رایگان» را با «تمودیکال» جایگزین کنم. ما فکر می کردیم که این به ما امکان می دهد راهی برای طراحی یک “پایان” بدون یک مسیر منطقی پیدا کنیم. این بار، روش “ردیابی مرجع ارائه شده توسط مشتری، محدود ، آن به ابعاد و سبک آن” بود. در انجام این کار، مجموعه ای از نقل قول ها محدود به ابعاد و سبک، تا جزئیات و لوازم، منجر به پدیده ای شد که حتی رهگذری که برای اولین بار از آن عبور می کرد، به راحتی می توانست کیوسک را به ،وان یک مرجع تصور کند، هرچند که متمایز و دور از آنچه ارائه شده بود. متوجه شدم که طراحی «تمودیکال» با در نظر گرفتن «تصویر» در فضا است. “تصویر” بسیار فضایی و متوالی است زیرا تخیل گیرنده را درگیر می کند و تجربه ای را در درون فرد ایجاد می کند. من کشف کردم که یک فضای بصری از تصاویر وجود دارد که با فضای فیزیکی بخش ها متفاوت است.

ردیابی فضای داخلی / طراحی های محیطی - عکاسی بیرونی، پنجره، در، نما، شیشه
© ماساتو چیبا




منبع: https://www.archdaily.com/1000906/tracing-interior-،e-ambientdesigns