راه حل های نشستن پایدار برای رفاه در محل کار


راه حل های نشستن پایدار برای رفاه در محل کار

راه حل های نشستن پایدار برای رفاه در محل کار - تصویر 1 از 22
صندلی وظیفه سیا. تصویر با حسن نیت از Boss Design

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

انتخاب من، ،اصر کار -مانند مبلمان، روشنایی، کفپوش و سایر تج،ات کلیدی برای ایجاد یک محیط کار بهینه است. با تأثیر مثبت بر بهره وری، و همچنین راحتی و رفاه اعضای تیم، طراحی ،اصر محل کار که کیفیت های پایدار، سلامتی و زیبایی شناختی را ادغام می کند، مست،م درک عمیق تعاملات بین این سه حوزه است. به حداقل رساندن تأثیرات محیطی و اولویت دادن به رفاه در طول فرآیند طراحی، در حالی که زیبایی شناسی حاصل را نیز در نظر می گیرد، Boss Design’s صندلی وظیفه سیا استاندارد جدیدی برای طراحی محل کار تعریف می کند.

پایداری: استراتژی های طراحی دایره ای

با پیروی از یک چشم انداز پایدار بلندمدت، فرآیند طراحی سیا مبتنی بر استفاده از مواد با منابع مسئولانه است، که در آن فقط 30٪ از ،اصر ساختاری استفاده شده را مواد بکر و 70٪ باقی مانده از مواد بازیافتی تشکیل می دهند. با بررسی آ،ین فناوری‌ها، 20 درصد از محتوای بازیافتی آن پ،تیک بازیافتی پس از مصرف است. این طراحی با ،یب هر دو نوع ماده بازی می کند زیرا پ،تیک های بازیافتی ممکن است همیشه همان استحکام، رنگ ها یا پوشش های سطحی را مانند پ،تیک بکر ارائه نکنند.

راه حل های نشستن پایدار برای رفاه در محل کار - تصویر 3 از 22
صندلی وظیفه سیا. تصویر با حسن نیت از Boss Design

ضایعات مبلمان به کجا ختم می شود؟ بر اساس برنامه اقدام پسماند و منابع (WRAP)، سالانه 1.8 میلیون صندلی اداری در محل دفن ، های ،ستان قرار می گیرد. با تصور مجدد آنچه در فضاهای کاری امروزی امکان پذیر است، طراحی صندلی کار جدید به سمت یک مدل تولید دایره ای حرکت می کند. از طریق خطوط باریک تر، ظریف و ارگ،ک، از اجزای کمی استفاده می کند و بدون ،ب مونتاژ می شود تا چرخه عمر خود را افزایش دهد و جداسازی آن را (با باز ، پیچ و جدا ، قطعات) برای استفاده مجدد یا بازیافت اجزا آسان تر می کند. وقتی عمر کاری آن به پایان می رسد، 98.4 درصد از مواد آن قابل بازیافت هستند.

راه حل های نشستن پایدار برای رفاه در محل کار - تصویر 18 از 22
صندلی وظیفه سیا. تصویر با حسن نیت از Boss Design

در حالی که میانگین صنعت برای یک صندلی وظیفه حدود 72 کیلوگرم CO2 حرکت می کند، این پیشنهاد آن را 22٪ کاهش می دهد، با ردپای کربن 56.38 کیلوگرم CO2. علاوه بر این که به طور مستقل برای هر گونه ،یبات آلی فرار (VOCs) توسط اینتک، تمام داده های محیطی جمع آوری شده توسط EPD تایید شده است اعلام.

سلامتی: طراحی ارگونومیک برای راحتی و پشتیب،

طراحی محل کار علاوه بر به حدا،ر رساندن میزان نور طبیعی، ،یب ،اصر بیوفیلیک و ایجاد فضاهای انعطاف پذیر، می تواند ،اصر ارگونومیک را نیز برای ایجاد محیطی از رفاه در نظر بگیرد.

راه حل های نشستن پایدار برای رفاه در محل کار - تصویر 8 از 22
صندلی وظیفه سیا. تصویر با حسن نیت از Boss Design

از آنجایی که کارکنان اداری حدود 75 درصد از ساعات کاری خود را صرف می کنند نشستن، ارائه طرحی که سلامت و راحتی کاربر را افزایش دهد بسیار مهم است. چنین موردی در مورد این صندلی وظیفه است که با دقت فرمی ارگونومیک را برای ارائه پشتیب، بهینه در نظر می گیرد و در عین حال امکان تمرکز و تمرکز بیشتر را فراهم می کند.

راه حل های نشستن پایدار برای رفاه در محل کار - تصویر 21 از 22
صندلی وظیفه سیا. تصویر با حسن نیت از Boss Design

با مقدار من، خمش و پیچش در ،مت پشتی، صندلی به شکل انسان در می آید و بدون محدودیت حرکت، حمایت از کمر را فراهم می کند. پشت بلند سخاوتمندانه آن، یک پد کمری که در محدوده 100 میلی متری قابل تنظیم است، و دسته های قابل تنظیم چندگانه، سیا را برای طیف گسترده ای از اشکال و اندازه های بدن قابل تنظیم می کند.

زیبایی شناسی: رنگ های طبیعی برای سبک های مختلف

طراحی مکان های کاری جذاب از نظر زیبایی شناختی مست،م مجموعه ای از تصمیمات در فرآیند ایجاد است. علاوه بر تعریف چیدمان، این فرآیند شامل انتخاب مواد، بافت، رنگ و فرم ،اصری است که قرار است فضا را بسازند. علاوه بر به حداقل رساندن اثرات زیست محیطی، هدف این صندلی وظیفه به حدا،ر رساندن جذابیت بصری محل کار است.

راه حل های نشستن پایدار برای رفاه در محل کار - تصویر 10 از 22
صندلی وظیفه سیا. تصویر با حسن نیت از Boss Design

این صندلی همه کاره از طریق زیبایی نرم و ارگ،ک خود به گونه ای طراحی شده است که به طور هماهنگ در محیط های مختلف بنشیند. در حالی که قاب می تواند در چهار رنگ مختلف باشد – قهوه ای مسی. نی سبز; مشکی یا سفید صدفی – مش در پنج سبک، شفافیت و بافت، و همچنین 33 گزینه رنگ متفاوت است. همچنین، بسته به سبک محل کار خاص، صندلی را می توان در طیف گسترده ای از پارچه ها، ال،ا و رنگ ها پوشاند.

در مورد مش بافتنی که از ضایعات پ،تیکی بازیافتی 100% پس از مصرف و جمع آوری شده از خشکی و دریا ساخته شده است، می توان آن را در هشت رنگ طبیعی اعمال کرد. هنگامی که به دنبال یک روکش بافت هستید، مش بافتنی ابری در هشت رنگ آرام ارائه می شود، در حالی که جایگزین مش Fizz یک الگوی گرافیکی دو رنگ منحصر به فرد را امکان پذیر می کند که با 56 ،یب رنگ بازی می کند. همچنین در 56 رنگ، مش Duo اجازه می دهد تا رنگ های مختلف در هر طرف پشتی قابل مشاهده باشد.

راه حل های نشستن پایدار برای رفاه در محل کار - تصویر 9 از 22
صندلی وظیفه سیا. تصویر با حسن نیت از Boss Design

منحنی‌های ملایم و ارگ،ک صندلی با تبدیل نواحی کار به فضاهای مقصد، با هدف شکل دادن به ظاهر و احساس سبک‌تر، و در عین حال ایجاد یک پالت آرام از رنگ‌های طبیعی در محل کار، طراحی شده است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد ،اصر کار پایدار Boss Design، به آنها مراجعه کنید کاتالوگ محصولات.




منبع: https://www.archdaily.com/998908/sustainable-seating-solutions-for-well-being-in-the-workplace