دیوید آجای اولین مؤسسه توسعه اجتماعی را در مرکز بروکلین بازسازی می کند


دیوید آجای اولین مؤسسه توسعه اجتماعی را در مرکز بروکلین بازسازی می کند

دیوید ادجی اولین موسسه توسعه اجتماعی در مرکز بروکلین را دوباره تصور می کند - تصویر 1 از 4
با حسن نیت از Adjaye Associates

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Sir David Adjaye از طرح های جدید برای جدید پرده برداری می کند Bedford Stuyvesant Restoration Corporation در مرکز بروکلین این مرکز اولین موسسه توسعه اجتماعی در کشور است که در سال 1967 تأسیس شد. این طرح فضایی را پیش بینی می کند که به تولید ثروت سرعت می بخشد و شکاف ثروت نژادی را که ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داده است، می بندد.

طرح طراحی 840000 فوت مربعی، واقع در خیابان تاریخی فولتون در مرکز بروکلین، شامل گسترش عمده مرکز فرهنگی، تئاتر تعطیلات Billie و بسیاری دیگر است. هر دوی این برنامه ها دسترسی به منابع را برای نسل بعدی رهبران فرهنگی مرکزی بروکلین ایجاد خواهند کرد. طراحی پردیس در قلب بروکلین به دنبال متمرکز ، تمام فرصت های اقتصادی و توسعه برای ،نان است.

دیوید ادجی اولین موسسه توسعه اجتماعی در مرکز بروکلین را دوباره تصور می کند - تصویر 2 از 4
با حسن نیت از Adjaye Associates

این مرکز جه، توسط Sir David Adjaye طراحی شده است و برگرفته از یک فرآیند چشم انداز است که او با جامعه در سال 2019 ایجاد کرد. این فرآیند مشارکتی که توسط Adjaye رهبری می شد موفقیت بزرگی بود و بازخوردهای جامعه در چهار خلاصه شد. نقاط مرکزی افزایش دیده شدن برنامه های هنری؛ گسترش فرصت های شغلی و تحصیلی؛ بهبود فضای باز؛ و وارد ، ،ده فروشی مطابق با ماموریت.


مقاله مرتبط

Adjaye Associates و Holst Architecture اولین تصاویر از یک کتابخانه جدید جامعه محور در پورتلند، ایالات متحده را فاش ،د.


در نتیجه این فرآیند تعامل و گروه های متمرکز جامعه، پردیس به ،وان یک فضای مس، و تجاری با کاربری مختلط طراحی شده است. این شامل دفاتر جدید برای برنامه‌های مشمول مالی، فضای ،ده‌فروشی در محوطه دانشگاه، تئاتر تعطیلات بیلی، مرکز فرهنگی بازسازی جدید، یک پشت بام در دسترس عموم، و یک میدان عمومی قابل پیاده‌روی است که این فعالیت‌ها را به هم متصل می‌کند. تنوع این برنامه امکان تحرک اقتصادی، مک، برای پیشبرد مجموعه مهارت ها و توانایی میزب، از منابع فراوان را برای بیش از 60000 ،ن مرکز بروکلین فراهم می کند. این فضا همچنین بر مقیاس بندی برنامه های مختلف، مانند بورسیه مهندسی نرم افزار Restoration، همراه با The مدرسه آزمایشگاه مارسی.

دیوید ادجی اولین مؤسسه توسعه اجتماعی در مرکز بروکلین را دوباره تصور می کند - تصویر 4 از 4
با حسن نیت از Adjaye Associates
دیوید ادجی اولین مؤسسه توسعه اجتماعی را در مرکز بروکلین بازسازی می کند - تصویر 3 از 4
با حسن نیت از Adjaye Associates

معمار، Sir David Adjaye، به دلیل کارش در موزه ملی تاریخ و فرهنگ آمریکایی آفریقایی تبار، مستقیماً توسط شرکت Restoration برای تکمیل این پروژه انتخاب شد. هم رهبران و هم ،نان این جامعه می خواستند اطمینان حاصل کنند که طراحی پردیس منع، کننده ارزش ها و ماموریت بازسازی است. Adjaye Associates با تمرکز مشابهی بر روی ایجاد جامعه، مرکز هنر معاصر شهر روبی را نیز طراحی کرده است. در سال 2020 در یک مطالعه موردی مشابه، معماران Marble Fairbanks اخیراً کتابخانه Greenpoint و مرکز آموزش محیطی را که یکی دیگر از عملکردها و خدمات اصلی جامعه بروکلین است، ساخته اند.




منبع: https://www.archdaily.com/996680/david-adjaye-reimagines-the-first-ever-community-development-ins،ution-in-central-brooklyn