دو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری


دو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری

دو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - عکاسی بیرونی، پنجره، در، نما
© Mostlikely Architecture

دو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - عکاسی بیرونی، نمادو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - عکاسی بیرونی، نما، باغدو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - عکاسی بیرونی، نما، باغ، حیاطدو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - عکاسی داخلی، پله، ستوندو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - تصاویر بیشتر+ 12


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

دو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - عکاسی بیرونی، نما
© Mostlikely Architecture

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانواده ای خانه رویایی خود را در کلستر،ورگ، اتریش پیدا ،د: یک خانه جمع و جور جذاب متعلق به دهه 1950 در جلوی زمین کشیده و منظره ای زیبا از دا، از پشت. در ابتدا قصد داشتیم خانه موجود را ت،یب کنیم، تصمیم گرفتیم آن را در پروژه ساختمان جدید ادغام کنیم. یک خانه جدید تعبیه شده و جهت ایجاد یک دهلیز بین ساختمان قدیمی و جدید ساخته شده است که توسط یک حیاط مش، به هم متصل شده است.

دو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - عکاسی بیرونی، نما، باغ
© Mostlikely Architecture
دو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - عکاسی بیرونی، حصار، آجر، نما
© Mostlikely Architecture

ساختار ف،ی مشکی آلاچیق در سمت کوتاه‌تر با لت‌های چوبی پر شده و به‌،وان درهای گردان بلند طراحی شده است تا با نیازهای مختلف سازگار شود. لت های چوبی در بازشوهای پنجره ساختمان جدید به صورت کرکره های بزرگ تاشو ادامه پیدا می کنند و نمای مینیمالیست و در عین حال پر جنب و جوشی را ایجاد می کنند که مدام تغییر می کند.

دو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - عکاسی بیرونی، نما، باغ، حیاط
© Mostlikely Architecture
دو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - تصویر 14 از 17
طرح طبقه همکف

در داخل خانه، طبقه همکف یک فضای باز بزرگ است که توسط سطوح مختلف طبقات ساخته شده است که از طرح شیب دار پیروی می کند و مناطق متمایز ایجاد می کند و در عین حال سخاوت را حفظ می کند. نتیجه یک “Raumplan” به م،ای Loos است که در آن ارتفاع اتاق به طور مداوم تغییر می کند.

دو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - عکاسی داخلی
© سارا شب
دو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - عکاسی داخلی
© سارا شب

مصالح عمدتاً بتن ا،پوز با ساختار تخته‌ای منبت کاری شده روی سقف، سطوح ناهموار دیوار و کف صاف است. بازشوهای عمودی این باز بودن را افزایش می دهند، با یک برش دایره ای در سقف طبقه همکف که مرکز خانه را مشخص می کند. یک تور خوابیده در برش گرد در سطح می، کشیده شده است که موقعیت های فضایی هیجان انگیزی را فراهم می کند.

دو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - عکاسی داخلی، پله، ستون
© سارا شب

مناطق مختلف باغ به طرز هنرمندانه ای به هم متصل شده اند، با درها و پنجره های بزرگ کشویی که حیاط داخلی را به باغ بزرگ در پشت متصل می کند. است، طبیعی در پشت باغ نمای وسیعی از دا، را ارائه می دهد و سقف شیک و ظریف رو به خیابان به ،وان ،ه استفاده می شود. درختان قدیمی با دقت حفظ می شدند و ،یب روکش تخته خانه جدید و درختان باعث می شود خانه به طور طبیعی با محیط اطراف خود ،یب شود. خانه قدیمی به مهمانسرا و آتلیه تبدیل شد.

دو خانه و یک حیاط / به احتمال زیاد معماری - عکاسی داخلی، در
© سارا شب




منبع: https://www.archdaily.com/1000520/two-،uses-and-a-courtyard-mostlikely-architecture