دفتر مرکزی BMW آفریقای جنوبی / بوگرتمن + معماران شرکا


دفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا

دفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا - عکاسی خارجی
© Studio 88 P،tography

دفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا - عکاسی بیرونی، باغدفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا - عکاسی خارجی، ،ه، باغدفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا - عکاسی داخلی، پنجره، شیشه، هندریلدفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا - عکاسی خارجیدفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا - تصاویر بیشتر+ 13


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

دفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا - عکاسی خارجی
© Studio 88 P،tography

دفتر مرکزی اصلی BMW آفریقای ج،ی که از لحاظ معماری متمایز است، نه تنها بازتابی از Neue Arbeitzwelten BMW، “محیط کاری جدید” است، بلکه برای مطابقت با استانداردهای معاصر بهره وری انرژی و پایداری – بدون از دست دادن روح اصلی طراحی تجسم یافته در ساختمان

دفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا - عکاسی خارجی، نما، باغ
© Studio 88 P،tography

نور، خطوط، و سادگی نتیجه بازسازی دفتر مرکزی BMW (آفریقای ج،ی) Pty Ltd. این ساختمان نمادین از لحاظ معماری که در اصل توسط هانس هالن طراحی شده است، مدرن شده است تا هویت شرکتی BMW را منع، کند و از اصول بهره وری انرژی و پایداری آفریقای ج،ی برای دستیابی به رتبه GREENSTAR 5 as-built استفاده کند.

دفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا - عکاسی داخلی، پنجره، شیشه، هندریل
© Studio 88 P،tography
دفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / Boogertman + Partners Architects - تصویر 14 از 18
پلان 3 بعدی – طبقه 1
دفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / Boogertman + Partners Architects - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز
© Studio 88 P،tography

حداقل مداخله در نمای بیرونی این ساختمان مدور، حفظ جذابیت زیبا، مدرن و آجری تیره آن را که تنها از بزرگراه مجاور دیده می شود، تضمین می کند. در تضاد آشکار، نمای داخلی کنده شد و به داخل حیاط تازه‌آرایی‌شده گسترش یافت. افزایش ارتباطات بصری با حیاط مذکور، کارایی فضای گردش، انتقال نور طبیعی از طریق نمای لووردار تمام لعاب و همچنین افزایش سطح آسایش در فضاهای داخلی. شفافیت این نما و جریان بدون درز داخلی و خارجی با استفاده پویا از لوورهای ردیابی خورشیدی امکان پذیر شد. بهینه سازی پوشش ساختمان و مفهوم شفافیت با طراحی یک فضای داخلی تطبیقی ​​که توسط تعدادی از مداخلات با دقت هماهنگ شده امکان پذیر می شود، بیشتر تکمیل می شود.

دفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا - عکاسی خارجی، ،ه، باغ
© Studio 88 P،tography
دفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / Boogertman + Partners Architects - تصویر 17 از 18
پلان – منظره

سهولت ورود و ،وج و اصول دسترسی همگ، برای تسهیل رفت و آمد در ساختمان توسط افراد دارای نقص جسم، اعمال شد. اتاق‌های جلسه و هسته‌های خدمات در اطراف پذیرش مرکزی موجود جابه‌جا شدند، و فرصتی را برای مناطق م، بر روی صفحات کف اداری که با مدل‌های برنامه‌ریزی فضایی معاصر همسو هستند، باز کرد. علاوه بر این، دیواری از آب به بخشی از نمای شیشه‌ای نفوذ می‌کند و گفت‌وگوی فضایی بین طبقات اداری و فضای چند منظوره و مش، ایجاد می‌کند – که در کنار باریستا بار و رستوران کارکنان قرار دارد. با اجرای اصول سبز در ساختمان و نمای آن، ضروری بود که آسایش حرارتی و بهره وری انرژی برای دستیابی به یک راه حل جامع برای محیط اداری مورد توجه قرار گیرد.

دفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا - عکاسی بیرونی، باغ
© Studio 88 P،tography
دفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا - عکاسی خارجی، نما، باغ
© Studio 88 P،tography

به این ترتیب، ساختمان تحت یک اختراع کامل راه حل های روشنایی و تهویه خود قرار گرفت که به یک مرکز انرژی ماهواره ای نیاز داشت که سیستم های انرژی پشتیبان را در خود جای می داد. منطقه مهم دیگر نوسازی مست،م حذف تخته سنگ قدیمی با زیبایی شناسی معاصر ورق روی بود. تخته سنگ در دیوارهای برجسته در محوطه سازی در ج، ساختمان مورد استفاده مجدد قرار گرفت. دفتر مرکزی BMW (آفریقای ج،ی) Pty Ltd. نمونه ای از تصویر برند مشهور جه، BMW از طراحی، اشتیاق، فناوری، نوآوری و توجه به جزئیات است.

دفتر مرکزی BMW آفریقای ج،ی / بوگرتمن + معماران شرکا - عکاسی بیرونی، باغ
© Studio 88 P،tography




منبع: https://www.archdaily.com/1001084/bmw-south-africa-head-office-،tman-plus-partners-architects