خانه M2 / FRPO رودریگز و اوریول


خانه M2 / FRPO رودریگز و اوریول

خانه M2 / FRPO Rodriguez & Oriol - عکاسی خارجی، نما
© LGM Studio, Kayla McKenzie

خانه M2 / FRPO Rodriguez & Oriol - عکاسی خارجی، نماM2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - عکاسی داخلی، ویندوزM2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، باغM2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - عکاسی بیرونی، ویندوزM2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - تصاویر بیشتر+ 8


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    850 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2020


  • معماران اصلی:

    پابلو اوریول، فرناندو رودریگز

M2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© LGM Studio, Kayla McKenzie
M2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - تصویر 9 از
پلان طبقه

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه M2 بخشی از مجموعه ای از پروژه های توسعه یافته برای Malaspina Design، یک شرکت پیشرو در طراحی مسکن پایدار در ایالت اورگان، در ساحل غربی ایالات متحده است که با ما تماس گرفت تا محدودیت های بین خانه رویایی شمال غربی اقیانوس آرام را بررسی کنیم. و معماری معاصر

M2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - تصویر 12 از
آ،ونومتری

جغرافیا. این پروژه پیوند عمیقی با شرایط محیطی سایت دارد. اولین خانه‌ها در شهر بند، در شرق ،کیدز واقع شده‌اند، نواری از قلمرو بین جنگل‌های م،وطی و کوه‌های شمال غربی اقیانوس آرام و اولین دامنه‌های حوضه بزرگ، یک حوضه خشک داخلی که از ج، آیداهو تا ج، آیداهو ادامه دارد. صحرای موهاوه این شرایط دوگانه بین نماهای کوه ها و یک زمین نیمه خشک، راهبرد طراحی را آغاز می کند، که باید رابطه با یک چشم انداز باشکوه و محافظت شده را از یک طرف و ساخت نماهای بیرونی کنترل شده تر و داخلی را حل کند. دیگر.

M2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© LGM Studio, Kayla McKenzie
M2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - تصویر 10 از
بخش ها

فشرده و متخلخل. خانه M2 به ،وان فضایی پیوسته در اطراف مجموعه ای از پاسیوها با اندازه های مختلف طراحی شده است که ،مت های بیرونی را با فضاهای داخلی ،یب می کند. خانه هم جمع و جور و هم متخلخل است، رد پا را به حداقل می رساند و بنابراین به چشم انداز اجازه می دهد منطقه را تحت کنترل خود درآورد.

M2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، باغ
© LGM Studio, Kayla McKenzie
M2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - تصویر 11 از
ارتفاعات

این خانه در یک طبقه سازماندهی شده است که کاربری های اصلی را در سطوح مختلف سازماندهی می کند و نماهای متفاوتی از مناظر دور را ارائه می دهد. این اجازه می دهد تا روابط متعدد با خارج در سطوح مختلف ایجاد شود و راه های مختلف تعامل و استقلال خاصی بین استفاده ها ایجاد شود.

M2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - عکاسی داخلی، ویندوز
© LGM Studio, Kayla McKenzie
M2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - تصویر 13 از
جزئیات

پیشنهاد چشم انداز بر اساس یک استراتژی حداقلی ردپا است. پاسیو ها با گونه های اهلی کاشته می شوند و زمینه های بسیار خاصی را برای مناطق مختلف خانه، چه عمومی و چه خصوصی ایجاد می کنند.

M2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - عکاسی داخلی، ویندوز
© LGM Studio, Kayla McKenzie

سیستم های. این خانه با استفاده از یک سازه چوبی سنتی -قاب بادکنکی- بر روی یک دال بتنی پلک، که امکانات اصلی زیر آن اجرا می‌شود، ساخته شده است.

M2 House / FRPO Rodriguez & Oriol - عکاسی بیرونی، ویندوز
© LGM Studio, Kayla McKenzie

نمای بیرونی، بسیار بسته، با روکش پانل کامپوزیت آلومینیومی با رنگ‌های خاکی با تفاوت‌های جزئی با توجه به تابش نور خورشید به پایان رسیده است. چند دهانه بیرونی توسط قاب های ص،ر اصلاح شده قاب شده اند. نماهای پاسیو، بسیار شفاف، با یک گچ بری رنگ روشن که روی پانل های چارچوب اعمال شده است، تکمیل شده است.

خانه M2 / FRPO رودریگز و اوریول - عکاسی بیرونی
© LGM Studio, Kayla McKenzie




منبع: https://www.archdaily.com/999018/m2-،use-frpo-rodriguez-and-oriol