خانه گوایمب / Schuchovski Arquitetura


خانه گوایمب / Schuc،vski Arquitetura

Guaimbe House / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی خارجی، نما، پنجره، حیاط
© ادواردو ماکاریوس

Guaimbe House / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، تیرآهن، پاسیوخانه Guaimbe / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، مبل، نورپردازیGuaimbe House / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلیGuaimbe House / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی بیرونی، صندلی، نماGuaimbe House / Schuc،vski Arquitetura - تصاویر بیشتر+ 22


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    12917 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: فلورانس، آلما لایت، آلوبائن، غیرواقعی، ساختگی، بوته، دکا، فضای تعاملی، گاردنیا، خوب، NPK، پلانگر، شوکو، کف پا، مورچه خواران

  • معماران اصلی:

    الیزا شوچوفسکی

Guaimbe House / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی بیرونی، صندلی، نما
© ادواردو ماکاریوس

محل. طراحی Casa Guaimbe به دنبال بهبود چشم اندازهای باغ خصوصی و همچنین شهر است. زمین در شیب تند با همسایگان در دو طرف واقع شده است. شخصیت متعامد به دنبال جهت دهی منافذ به نمای اصلی بود و حریم خصوصی خانه را تضمین می کرد. به این ترتیب توانستیم با بهره گیری از آفتابی ترین جهت، فضای آزاد بزرگی برای باغ و است، ایجاد کنیم.

Guaimbe House / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پنجره
© ادواردو ماکاریوس
خانه Guaimbe / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، مبل، نورپردازی
© ادواردو ماکاریوس

طبقه اول. ادغام با مکان و تجزیه و تحلیل توپوگرافی، ایجاد حجم متعامد در L را هدایت می کند که حجم اصلی را تشکیل می دهد. با اولویت ایجاد رابطه زمین ساختی با مکان، محور ایجاد شده از نمای اصلی از آشپزخانه، اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و سینمای خانگی عبور می کند. با برنامه گسترده ای از مناطق تفریحی، حجم اصلی به داخل زمین گسترش می یابد و فضای لذیذ را که از میان باغ و است، می گذرد ت،یم می کند. در تراز با فضای خالی است،، یک غرفه کوچک از سالن ورزشی خصوصی ،نان قرار دارد. صفحات شیشه‌ای کشویی و شفاف که توسط یک قاب مینیمال قاب شده‌اند، به مفهوم‌سازی مجدد مفاهیم «درون» و «بیرون» کمک می‌کنند. به ویژه، منطقه اجتماعی اقامتگاه، منظره ای تماشایی از باغ را ارائه می دهد.

Guaimbe House / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی
© ادواردو ماکاریوس

طبقه دوم. توزیع جریان منطقه اجتماعی و صمیمی توسط یک راه پله مجسمه ای ترتیب داده شده است که امکان دسترسی از حجم بالایی به سالن پایین را فراهم می کند. در طبقه فوق،، مناطق خصوصی برنامه اختصاص داده شد: اتاق خواب مهمان و سینما در یک طرف و با یک راهرو که از فضای خالی طبقه همکف می گذرد، سوئیت های پسر و سوئیت مستر به هم متصل می شوند.

Guaimbe House / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی داخلی، پرتو
© ادواردو ماکاریوس
خانه Guaimbe / Schuc،vski Arquitetura - تصویر 25 از 27
پلان – طبقه دوم
Guaimbe House / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق خواب
© ادواردو ماکاریوس

یکی از نکات برجسته، تعادل چشمگیر ایجاد شده توسط حجمی است که سوئیت اصلی اقامتگاه در آن قرار دارد، که بر روی زمین پیشروی می کند و با امتداد لبه ها برجسته می شود. این توزیع برنامه‌ای به دنبال آزادی بیشتر به طبقه اصلی محل س،ت بود تا این محیط‌ها مستقیماً با منطقه اجتماعی خانه یا منطقه خصوصی خانواده مرتبط نباشد.

خانه Guaimbe / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، میز، صندلی، تیر
© ادواردو ماکاریوس
Guaimbe House / Schuc،vski Arquitetura - تصویر 26 از 27
بخش ها

ظاهر. در واقع، ضروری است که بر درمان پ،تیکی تصفیه شده به پانل هایی که تقریباً تمام صفحات شیشه ای طبقه دوم را می پوشانند، تأکید شود. پانل های مو،ارابی برخی از صفحات شیشه ای را می پوشانند که توسط شبکه ای با طراحی م،ار ساخته شده اند و به ،وان فیلترهای نور عمل می کنند و حریم خصوصی را برای منطقه صمیمی ارائه می دهند. این راه حل اجازه کنترل کافی نور طبیعی را می دهد و پویایی، تطبیق پذیری و منحصر به فرد بودن ،یب نما را فراهم می کند.

Guaimbe House / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، تیرآهن، پاسیو
© ادواردو ماکاریوس

سنگ مرمر تراورتن نقره ای، آستر، و پانل های چوبی فریجو مواد پایه بودند که باعث وحدت پروژه شدند. چوب نقش اصلی را در توسعه پروژه ایفا می کند و امکان پیکربندی یک مفهوم فضایی معاصر را فراهم می کند. با ارائه یکپارچگی مناطق خارجی و داخلی، آستر از صفحات شیشه ای عبور می کند و فلپ ها را می پوشاند. برای ایجاد یک نقطه مقابل از پرداخت، کف ناحیه صمیمی به رنگ تاواری ساخته شد، در حالی که نازک کاری، آستر و لت ها به صورت فرییو طراحی شدند. اطراف است، با تخته های سیم، بین فضاهای چمن فرش شده است.

Guaimbe House / Schuc،vski Arquitetura - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© ادواردو ماکاریوس




منبع: https://www.archdaily.com/994902/guaimbe-،use-schuc،vski-arquitetur،