خانه کوچه NGÕ / خانه سگ


خانه کوچه NGÕ / خانه سگ

خانه کوچه NGÕ / خانه سگ - عکاسی داخلی
با حسن نیت از DOG House

خانه کوچه NGÕ / خانه سگ - عکاسی داخلیخانه کوچه NGÕ / خانه سگ - عکاسی داخلی، میز، پنجره، پرتوخانه NGÕ کوچه / خانه سگ - عکاسی داخلی، میز، پنجرهخانه کوچه NGÕ / خانه سگ - عکاسی داخلی، آجر، باغخانه کوچه NGÕ / خانه سگ - تصاویر بیشتر+ 21


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    148 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022

خانه کوچه NGÕ / خانه سگ - عکاسی بیرونی، پنجره، باغ
با حسن نیت از DOG House

اندیشه “مناظر” در زبان ،یسی به م،ای «کوچه» است و الف است جامعه معمولی در منطقه هسته شهری مفهوم کهن الگوی کوچه عمیقاً در فرهنگ ویتنامی ریشه دارد که معمولاً به اندازه یک مویرگ باریک و طول، است که خانواده ها یا نسل های زیادی را در یک خانواده بزرگ به هم متصل می کند. کوچه پیوندی است بین درون و بیرون، عمومی و خصوصی و کودکی و بزرگسالی. این ایده از موقعیت طول، و باریک زمین نشات می‌گیرد که مربع نیست، اما از نظر ارگ،ک نزدیک به خوشه مس، است.

خانه NGÕ کوچه / خانه سگ - عکاسی داخلی، میز، پنجره
با حسن نیت از DOG House
خانه کوچه NGÕ / خانه سگ - تصویر 23 از 26
پلان – طبقه همکف
خانه کوچه NGÕ / خانه سگ - عکاسی داخلی، پنجره، در، آجر، طاق، بازی
با حسن نیت از DOG House

تسکین دادنتی – در زمینه عجله شهری هانوی، توسعه سریع و ا،یستم نامتعادل، ایجاد یک فضای زندگی نزدیک به طبیعت یک چیز بسیار مهم برای کمک به مردم برای رسیدن به تعادل و آرامش در محل اقامت خود است. به ارث بردن معماری بومی خانه لوله سنتی، کلمه هست یک خنک کننده غیرفعال خانه، به حدا،ر رساندن فضای سبز از ورودی، حیاط و روف گاردن. فضاهای سبز از باغ کوچه تا حیاط داخلی با نور طبیعی و تله باد پر شده است، در حالی که روف گاردن به کاهش تشعشعات گرما و عایق کاری ساختمان کمک می کند.

خانه کوچه NGÕ / خانه سگ - عکاسی داخلی، اتاق خواب
با حسن نیت از DOG House
خانه کوچه NGÕ / خانه سگ - عکاسی داخلی، پنجره، پرتو
با حسن نیت از DOG House
خانه کوچه NGÕ / خانه سگ - تصویر 24 از 26
پلان – طبقه 1

تفکیک این طرح یک لیوان کوکتل است که سبک سنتی خانه لوله ای در هانوی را با سبک مدرن ،یب می کند. را راحتی کاربر در بالای گرمای راحت، تنفس، و آرامش قرار می گیرد درمان طبیعی. دمای طبیعی داخلی در 28 حفظ می شود oC با حدا،ر تشویق برای باز شدن پنجره. تله های هوا از کوچه باغ و حیاط باعث می شود که همه اتاق ها در تابستان نسیم خنکی داشته باشند. در فضاهای سبز، ادویه ها و گیاهان دارویی با روغن های ضروری برای کمک به دفع ،ات و آرامش روح رشد می کنند. استفاده از مواد محلی و اصلاح شده خاک زیتون فرمول همچنین خنک کننده و رطوبت زدایی را به حدا،ر می رساند. دکوراسیون داخلی و دکوراسیون به سبک مینیمالیستی با رنگ های بومی شامل سنگ طبیعی، سنگ ریزه، چوب طبیعی و پارچه بروکات بومی است. نورپردازی داخلی با حدا،ر ،یب نور طبیعی و بازتابنده ها مدیریت می شود و سایه های ظریفی برای گذرگاه، فضای مش، و اتاق های خصوصی ایجاد می کند. رنگ دیوار و خطوط منحنی صفحه به استتار و حذف مرزهای زاویه ای شکل زمین کمک می کند.

خانه کوچه NGÕ / خانه سگ - عکاسی بیرونی، پنجره، آجر
با حسن نیت از DOG House
خانه کوچه NGÕ / خانه سگ - تصویر 26 از 26
بخش
خانه کوچه NGÕ / خانه سگ - عکاسی داخلی، آجر، باغ
با حسن نیت از DOG House

تابع عملکرد اصلی از کلمه ایجاد فضای زندگی برای سه نسل از خانواده ها، مربوط به سه خانواده کوچک است. هر خانواده یک فضای نشیمن سازمان یافته در اتاقی در اطراف حیاط می، دارد – مک، برای برقراری ارتباط بین اعضای خانواده و همچنین یک باغ نشیمن، مک، برای پذیرایی از مهمانان نزدیک خانواده به جای فضای اتاق نشیمن. همچنین یک فضای آشپزخانه مش،، اتاق غذاخوری، سونا، اتاق عبادت و پشت بام وجود دارد که کودکان می توانند از دویدن و پ، در یک بافت شهری با زمین های بازی محدود لذت ببرند.

خانه کوچه NGÕ / خانه سگ - عکاسی بیرونی، نما، پنجره
با حسن نیت از DOG House
خانه کوچه NGÕ / خانه سگ - عکاسی داخلی، طاق
با حسن نیت از DOG House

نوآوری نوآوری در کلمه این است که بر روی آن ساخته شده است مواد بومی، که نزدیک هستند اما سازگاری آب و هوایی بالایی دارند. ماده تکمیل کننده خاک زیتون است، مخلوطی از مواد اصلاح شده طبق روش سنتی ویتنام شمالی برای کمک به خنک شدن در تابستان و گرم نگه داشتن در زمستان. این به ویژه قادر به جذب رطوبت در آب و هوای مرطوب معمولی شمال ویتنام است. کلمه فضایی ویژه برای خانه های لوله ای با نماهای باریک است. کوچه باغ مانند رگ سبزی که به هسته خانه متصل است، حیاط است. این مدار سبز اصلی است که ارتباط طبیعی مردم با طبیعت را به وجود آورده است، هرچند زمین بسیار باریک است. متفاوت از خانه‌های لوله‌ای که برای دسترسی به جاده اصلی مسابقه می‌دهند، این خانه عقب‌نشینی می‌کند تا یک باغ ایجاد کند، از سکوت برای کنترل شلوغی شهر و زیرساخت‌های سبز برای غلبه بر منطقه بتنی شهری اطراف استفاده می‌کند. کلمه ،یبی از گرایش به سمت حفاظت از محیط زیست با حفظ فرهنگ ملموس و ناملموس است.





منبع: https://www.archdaily.com/1000273/the-ng-alley-،use-dog-،use