خانه پیروت / ARTEFACT | آرک دیلی


خانه پیروت / مصنوع

خانه پیروت / ARTEFACT - عکاسی بیرونی، درب، نما
© نیک دیردن

خانه پیروت / ARTEFACT - عکاسی بیرونی، نماخانه پیروت / ARTEFACT - عکاسی بیرونی، نماخانه پیروت / ARTEFACT - عکاسی داخلی، پرتوPirouette House / ARTEFACT - عکاسی داخلی، پنجره، نما، تیر، ستونPirouette House / ARTEFACT - تصاویر بیشتر+ 15


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه پیروت / ARTEFACT - عکاسی بیرونی، نما
© نیک دیردن

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. تعمیرات اساسی یک خانه محلی سابق در ایسلینگتون با یک صومعه چوبی جدید که یک حیاط مخفی را احاطه کرده است و یک سری فضاهای غیرمنتظره که دور یک ستون مثلثی شکل گرفته است. ایسلینگتون گرو استیت که در دهه 1980 ساخته شد، از ردیف‌هایی از خانه‌های تک وجهی غیرقابل توصیف تشکیل شده است که از طریق گذرگاه‌های باریکی که با دیوارهای آجری خالی احاطه شده‌اند، قابل دسترسی است.

خانه پیروت / ARTEFACT - عکاسی بیرونی، نما
© نیک دیردن

نامرئی به گذر مجاور، درام فضایی خانه پیروت در فضای داخلی شگفت‌انگیز آن آشکار می‌شود. یک صومعه چوبی در دو جهت در امتداد یک حیاط جدید باز می شود، در حالی که آشپزخانه، ناهارخوری، و فضاهای نشیمن دور یک ستون آبی مثلثی شکل که نشان دهنده گذار بین قدیم و جدید است.

خانه پیروت / ARTEFACT - عکاسی داخلی، پرتو
© نیک دیردن
خانه پیروت / ARTEFACT - عکاسی داخلی، کمد، پرتو
© نیک دیردن

این پروژه یک بستر آزمایشی برای استفاده از الوار برای خلق یک شخصیت است. باله‌های عمیق و موزون قرمز روی یک نیمکت بلوک‌دار رنگ‌دانه‌شده قرار گرفته‌اند و با تخته‌های کاج اروپایی خا،تری نقره‌ای تضاد دارند. در داخل، تیرها و تخته‌های ص،ر گرم داگ، با نورگیرهای الماسی پراکنده شده‌اند که ال،ای نور را به آشپزخانه می‌اندازند.

Pirouette House / ARTEFACT - عکاسی داخلی، پنجره، نما، تیر، ستون
© نیک دیردن
خانه پیروت / ARTEFACT - تصویر 18 از 20
پلان – طبقه همکف پیشنهادی

رنگ های اصلی نازک کاری را برجسته می کنند، با ستون آبی، قفسه کتاب زرد و راه پله قرمز مایل به قرمز که فضا را زنده می کند. باغ حیاط مخفی به ،وان یک اتاق در فضای باز طراحی شده است که با استفاده از زبان ،ه های موزون که ظاهری چشمگیر به بیرون می بخشد. از بیرون، قاب چوبی به فراتر از نما می لغزد و نیمکتی را تشکیل می دهد که آفتاب ظهر را می گیرد.

خانه پیروت / ARTEFACT - عکاسی داخلی، پرتو
© نیک دیردن

با در نظر گرفتن هزینه و کربن، این پروژه به گونه‌ای طراحی شد که از مواد به‌راحتی در دسترس، مقرون‌به‌صرفه و کم کربن ساخته شود. طول عمر یک خانه ضعیف را افزایش می دهد، عایق بندی را بهبود می بخشد، تهویه متقاطع ایجاد می کند و نور روز را در ارتفاع شمالی به حدا،ر می رساند. نتیجه یک فرمت کاربردی و بازیگوش است که در محیط خود بسیار غیرمنتظره به نظر می رسد.

خانه پیروت / ARTEFACT - عکاسی داخلی، پنجره
© نیک دیردن




منبع: https://www.archdaily.com/996318/pirouette-،use-artefact