خانه پنهان در میان فضای سبز / معمار انگل


خانه پنهان در میان فضای سبز / معمار ،

خانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - عکاسی بیرونی، پنجره
© Stijn Poelstra

خانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - عکاسی بیرونی، نما، باغ، پنجرهخانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، جنگلخانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - عکاسی داخلی، پنجرهخانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - عکاسی داخلی، پنجره، درخانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - تصاویر بیشتر+ 25


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - عکاسی بیرونی، نما، باغ، پنجره
© Stijn Poelstra

هماهنگ با محیط اطراف. این خانه ییلاقی معاصر در زمینی زیبا که توسط درختان بلند احاطه شده است، رویاهای ،نان جدید را برآورده کرد. محیط آرامی که خانه در آن قرار دارد، آرامش خاصی را تراوش می کند. اصل اصلی طراحی این بود که اجازه دهیم خانه این آرامش را در بر بگیرد و محیط را هم در طراحی و هم در متریال سازی تحت الشعاع قرار ندهد.

خانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - عکاسی بیرونی، نما، باغ
© Stijn Poelstra

این خانه از چهار حجم با ارتفاع های مختلف تشکیل شده است که به صورت استراتژیک در طرح قرار گرفته اند و ،یبی هماهنگ را تشکیل می دهند. حجم ها، هر کدام عملکرد خاص خود را دارند، در اطراف یک پاسیو قرار گرفته اند که قلب خانه را تشکیل می دهد. خانه تا حدودی بالاتر از منظره اطراف قرار گرفته است و ازاره کمی عقب افتاده است. در نتیجه خانه از نظر بصری از منظره جدا می شود و خطوط واضح و ساختار حجمی خواناتر می شوند.

خانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - تصویر 25 از 30
برداشت سه بعدی

حریم خصوصی و روشنایی روز. فضای سبز اطراف، حریم بصری کافی را فراهم می کند که یکی از نیازهای اصلی ،نان بود. مشتریان علاوه بر حفظ حریم خصوصی، آرزوی روشنایی فراوان در تمام اتاق ها را نیز داشتند. این خانه به گونه ای طراحی شده است که فضاهای نشیمن به منظور ایجاد محیطی سرسبز به بیرون شفافیت بالایی دارند. با توجه به جنگل انبوهی که اطراف زمین را احاطه کرده است، حریم خصوصی نیز در این فضاها تضمین شده است. آنها در امتداد راهروی اطراف پاسیو قرار دارند تا احساس حریم خصوصی را بدون محدود ، میزان نور روز در خانه افزایش دهند.

خانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - عکاسی بیرونی، نما
© Stijn Poelstra
خانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - عکاسی بیرونی
© Stijn Poelstra

آرامش و سادگی. رویکرد طراحی مینیمالیستی نرم نه تنها در بیرون به شدت قابل مشاهده است، بلکه می تواند در داخل نیز احساس شود. با استفاده از رنگ‌ها، متریال‌ها و بافت‌هایی که بر یکدیگر غلبه نمی‌کنند، یک کل هماهنگ ایجاد شده است که کاملاً با هم ،یب می‌شوند. رنگ های ملایم، بافت های ظریف و استفاده از مواد طبیعی فضایی دلپذیر و گرم به خانه می بخشد.

خانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - عکاسی داخلی، پنجره
© Stijn Poelstra

گفتار یک خانه مرتب باعث ایجاد یک ذهن مرتب می شود‘ همچنین برای این خانه اعمال می شود. فضای داخلی سفارشی با جزئیات بسیار طراحی شده و متن، با نیازها و خواسته های مشتریان طراحی شده است. فضای کافی کمد در همه اتاق ها به صاحبان این امکان را می دهد که خانه را از نظر بصری مرتب نگه دارند. در نتیجه آرامش خاصی بلافاصله پس از ورود احساس می شود.

خانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی
© Stijn Poelstra

تفاوت های ظریف طبیعی/ خانه با استفاده از آجر طویل خا،تری روشن ساخته شده است. با اختلاط دقیق دو نوع آجر، ظرافت ظریفی ایجاد شده است که ظاهر مدرن و منحصر به فرد آن را به خانه می بخشد.

خانه پنهان در میان سبزه / معماری ، - عکاسی داخلی، در، ستون، تیر
© Stijn Poelstra

این طرح رنگ خا،تری برای بقیه ،مت های بیرونی مانند قاب پنجره ها، تمام کارهای آلومینیومی و بتن معماری نیز اعمال شده است. آنها با هم یک کل واحد را تشکیل می دهند. با فرورفتن مفصل روبان، خط افقی که به وضوح در طرح وجود دارد برجسته می شود و ،یب بندی بهبود می یابد. پرده های چوبی که به صورت عمودی قرار گرفته اند تعادل خاصی را بین این تداخل خطوط تضمین می کنند و حس خاصی از ظرافت و گرما را به ظاهر غالباً براق ارائه می دهند.

خانه پنهان در میان فضای سبز / Engel Architecten - عکاسی بیرونی
© Stijn Poelstra




منبع: https://www.archdaily.com/996726/،use-hidden-a،-the-greenery-engel-architecten