خانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects


خانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects

خانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی خارجی، نما
© متیو میلمن

خانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلیخانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نماخانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، میز، صندلیخانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، نما، پنجرهخانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - تصاویر بیشتر+ 25


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© متیو میلمن

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این خانه که یک همکاری منحصر به فرد بین معماران و یک هنرمند شناخته شده بین المللی است، می تواند “ظرفی برای زندگی و هنر” نامیده شود. این هنرمند، Johannes Girardoni، پروژه های خاص سایت را ایجاد می کند که ارتباط بین هنر، طراحی، فناوری و معماری را بررسی می کند. برای این سایت، زمینی باریک در یک محله شهری متشکل از یک مایل دورتر از ساحل، او می‌خواست خانه‌ای بسازد که یک تجربه هنری فراگیر نیز باشد.

خانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© متیو میلمن

ارلیش، یانایی و گیراردونی برای ادغام هنر و معماری با ایجاد سه بلوک زندگی دو طبقه همکاری ،د. این اشکال یکپارچه که نسبت به خانه‌های اطراف کوچک شده‌اند، با زوایای نامنظم و محورهای چرخانده از هم می‌افتند.

خانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، نما، پنجره
© متیو میلمن
خانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی خارجی، نما، صندلی
© متیو میلمن

سطح بالایی با گچ سفید صاف ارائه شده است در حالی که سطح پایینی با رنگ مشکی زغال سنگ s،u sugi ban، تکنیکی از ژاپن قرن هجدهم، پوشیده شده است. مناطق نشیمن که در یک ردیف قرار گرفته‌اند، به فضاهای بیرونی مجزا در طبقه همکف و بالا باز می‌شوند و عرشه‌های متعدد، باغ‌ها و یک محوطه است، را تشکیل می‌دهند. یک عرشه پشت بام بالای حجم مرکزی لایه دیگری از فضای بیرونی و چشم‌اندازی به بیرون از محله را فراهم می‌کند.

خانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© متیو میلمن

این سه سازه توسط اثر هنری گیراردونی پل طیفی به هم متصل می‌شوند که دو ساختمان اول را با یک پل در یک دهلیز شیشه‌ای و دو ساختار عقبی را توسط یک پل بیرونی به هم متصل می‌کند. در بین پل ها یک سالن هنری برای حمام های نور و صدا قرار گرفته است. پل طیفی بر اساس برنامه‌ای با زمان غروب و طلوع خورشید اجرا می‌شود و در توالی‌های رنگی بر اساس یک تکامل یک ساله طیف تغییر می‌کند.

خانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی خارجی، میز
© متیو میلمن
خانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی بیرونی، ویندوز
© متیو میلمن

خانواده و بازدیدکنندگان آن را از درون به‌،وان مجموعه‌ای از فضاها تجربه می‌کنند که با خطوط نور، حجم‌های رنگ و صدای محیط تعریف می‌شوند. از بیرون، پل به ،وان یک حجم فیزیکی درخشان خوانده می شود، یک مجسمه سبک که معماری را یکپارچه می کند.

خانه پل طیفی / Ehrlich Yanai Rhee Chaney Architects - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
© متیو میلمن




منبع: https://www.archdaily.com/996291/spectral-bridge-،use-ehrlich-yanai-rhee-chaney-architects