خانه هورتا / [ ] معماری مصالح + فضای داخلی


خانه هورتا / [ ] معماری مصالح + فضای داخلی

خانه هورتا / [ ] معماری مصالح + فضای داخلی - عکاسی خارجی، آجر، نما، پنجره، باغ، حیاط
© Wood Target

خانه هورتا / [ ] معماری MATÉRIAS + فضای داخلی - عکاسی خارجی، آجرخانه هورتا / [ ] مصالح معماری + فضای داخلی - عکاسی خارجی، آجر، نماخانه هورتا / [ ] مصالح معماری + فضای داخلی - عکاسی نما، نما، صندلیخانه هورتا / [ ] مصالح معماری + فضای داخلی - عکاسی خارجی، آجر، نما، باغخانه هورتا / [ ] معماری مصالح + فضای داخلی - تصاویر بیشتر+ 19


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه هورتا / [ ] مصالح معماری + فضای داخلی - عکاسی بیرونی، باغ
© Wood Target

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. ایده مفهومی این خانه به ،وان سنگ بنای آن، یک طرح ساده با الهام از قطعات زمینی برای کشت مینهو و همچنین ضمیمه های آن برای حمایت از کشاورزی است. یک نگر، پایدار (بسیار مهم) نیز به پروژه مرتبط است: توزیع فضاها بر اساس معیارهای عملکرد و درج انرژی های تجدیدپذیر و سیستم های زیست اقلیمی انجام شده است.

خانه هورتا / [ ] معماری MATÉRIAS + فضای داخلی - عکاسی خارجی، آجر
© Wood Target
خانه هورتا / [ ] مصالح معماری + فضای داخلی - عکاسی نما، نما، صندلی
© Wood Target

کاشت خانه به گونه ای است که با بهره گیری از شیب طبیعی و جهت گیری آن (شمال غربی/ج، شرقی) از توپوگرافی قطعه استفاده می کند. نتیجه یک ساختمان در حجم های مختلف است، همه با ارتفاع سنجی ی،ان، که خوانشی بسیار متعادل و هماهنگ از کل، و تابش خورشیدی کنترل شده و مطالعه شده تری را با توجه به ساعات استفاده از خانه ارائه می دهد. فضاهای بین حجم ها نیز امکان ایجاد پاسیوهای خصوصی یا اشتراکی را فراهم می کند. در این زمین شیب‌دار طبیعی، به نظر می‌رسد که خانه به صورت عرضی و زیر سطح زمین ساخته شده است، که امکان برقراری ارتباط ساده‌تر و روان‌تر با محیط اطراف را فراهم می‌کند و در عین حال به منظره احترام می‌گذارد.

خانه هورتا / [ ] مصالح معماری + فضای داخلی - عکاسی خارجی، آجر، نما
© Wood Target

به این ترتیب وقتی به سطح زمین رسیدیم دو مسیر عابر پیاده و جاده وجود دارد. عابر پیاده از طریق یک سطح شیب دار به ورودی اصلی خانه منتهی می شود. پس از داخل شدن، سالن کل توزیع فضایی را آغاز می کند و امکان دسترسی به گاراژ، دسترسی بیرونی با دید کامل به قطعه در شمال غربی و دسترسی به منطقه اجتماعی را فراهم می کند.

خانه هورتا / [ ] مصالح معماری + فضای داخلی - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، میز
© Wood Target
خانه هورتا / [ ] معماری مصالح + فضای داخلی - تصویر 20 از 24
طرح

این خانه رابطه صریح و متنوعی با باغ دارد که به نظر می رسد بخشی طبیعی از منظره است و در کل حضوری بسیار ارگ،ک و ظریف دارد. پاسیو سوئیت صمیمی ترین فضای بیرونی است که بین دو حجم خانه قرار گرفته است که باعث افزایش سرپناه و راحتی منطقه می شود. توزیع خانه بسیار شهودی و ساده در نظر گرفته شده است و اجازه می دهد فضاها هرگز هویت خود را از دست ندهند، در مناطق اجتماعی مخلوط شوند و در بخش خصوصی جدا شوند. یک راهرو مرکزی به ،وان ستون فقرات کل برنامه عمل می کند.

خانه هورتا / [ ] معماری مصالح + فضای داخلی - عکاسی داخلی، صندلی، میز، قفسه بندی
© Wood Target
خانه هورتا / [ ] مصالح معماری + فضای داخلی - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی
© Wood Target

فضای داخلی از یک منطق فضای باز پیروی می کند و اتاق نشیمن، اتاق ناهار خوری و آشپزخانه فضای ی،، دارند. این سازمان فضایی پویایی خانواده را ترویج می کند که از مجاورت تشکیل شده است و برای ،، که دوست دارند دوستان خود را دریافت کنند و بدون هیچ محدودیتی معاشرت کنند عالی است.

خانه هورتا / [ ] مصالح معماری + فضای داخلی - عکاسی خارجی، آجر، نما
© Wood Target

اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و آشپزخانه رابطه قوی با باغ و فضای بیرونی دارند که ارتباط بصری را با تپه های افق ایجاد می کند. کمد که در امتداد کف بین پنجره ها قرار دارد، به طرز ماهرانه ای یک سرویس بهداشتی را پنهان می کند. گرمای چوب به اتمسفر آرامش می بخشد و حضور سردتر رنگ سفید و بتن تراشیده شده کف را مختل می کند. بعد از منطقه اجتماعی، راهرو به دو بلوک منتهی می‌شود که فقط توسط آن به هم متصل می‌شوند، که دو اتاق خواب/سوئیت هستند که مستقیماً از طریق پاسیوهای جداگانه به بیرون مربوط می‌شوند. هر اتاق خواب دارای یک سرویس بهداشتی و کمد است. یکی از آنها کمد داخلی دارد.

خانه هورتا / [ ] مصالح معماری + فضای داخلی - عکاسی خارجی، آجر، نما، باغ
© Wood Target




منبع: https://www.archdaily.com/999809/،rta-،use-materias-arquitetura-plus-interiores