خانه مرداب / معماری ترویانو


خانه مرداب / معماری ترویانو

Lagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی بیرونی، آجر، نما، باغ
© افرو کوئینتانا

Lagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پرتوLagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی خارجی، پنجره، نماLagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی داخلی، پنجره، صندلی، پرتوLagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی بیرونی، نما، باغLagoon House / Troyano Arquitetura - تصاویر بیشتر+ 26


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه:
    1227 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2023


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: آلومینار، بریت،ایی، بیا، بدنه فروشی JSC، ایزولف، سیمان پیش ساخته Vale Correa

Lagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی خارجی، نما
© افرو کوئینتانا

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این خانه برای چند استاد دانشگاه بدون فرزند طراحی شده است. این شهر در حاشیه دریاچه ای در اوسوریو، شهری در ریو گرانده دو سول، در منتهی الیه ج، برزیل واقع شده است.

Lagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© افرو کوئینتانا

این برنامه ساده است، خانه ای با یک منطقه اجتماعی که آشپزخانه، نشیمن و اتاق غذاخوری، حمام اجتماعی و سوئیت زوج را ادغام می کند.

Lagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی بیرونی، نما، باغ
© افرو کوئینتانا

با توجه به متراژ کم، خانه‌ای یک طبقه را انتخاب کردیم که تالاب و استراتژی‌های زیست‌اقلیمی به ،وان اصول راهنما در طراحی بود.

Lagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی داخلی
© افرو کوئینتانا
Lagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی داخلی، آشپزخانه، پرتو
© افرو کوئینتانا
Lagoon House / Troyano Arquitetura - تصویر 23 از 31
پلان – طبقه همکف
Lagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی داخلی
© افرو کوئینتانا
Lagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر
© افرو کوئینتانا

این سوئیت دارای دهانه ای رو به شمال است و به صورت حجمی در جلوی محوطه، برای ،، که از طریق جاده وارد می شوند، قرار دارد. منطقه اجتماعی به صورت حجمی در سراسر زمین طراحی شده بود و دهانه وسیعی به یک ایوان بزرگ متصل به تالاب پیدا می کرد.

Lagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© افرو کوئینتانا

به ،وان ،صر ارتباطی این دو حجم، دسترسی اصلی به خانه است که علاوه بر گردش افقی، حمام اجتماعی رو به ج، را در خود جای داده است.

منافذ در منطقه اجتماعی درها/پنجره های بزرگی هستند که امکان ادغام کامل با ایوان را فراهم می کنند و تالاب را به حضور دائمی در داخل خانه تبدیل می کنند. تهویه متقاطع توسط دو دهانه در جلوی لات تضمین می شود.

به ،وان یک سیستم سازنده، ما دیوارهای باربر با تیر/بند بالایی را انتخاب کردیم که روی آن یک صفحه پانل در معرض دید برای داخل ساختمان پشتیب، می شود. این دال قابل راه رفتن است و همچنین به ،وان یک منطقه فنی برای نصب پنل های خورشیدی که دیگ بخار آب را تغذیه می کند و آب است، را گرم می کند، عمل می کند.

مصالح انتخاب شده برای دیوارها آجر توپر بوده که در منطقه فراوان بوده و از نظر سفال فراوان است. تمام دیوارهای خارجی دوتایی هستند و به اینرسی حرارتی کمک می کنند که در منطقه با آب و هوای سرد در زمستان و گرم در تابستان ضروری است.

عدم وجود پوشش، تصمیمات مادی و سیستم سازنده را آشکار می کند. آجرها فقط در ،متی که مسیر را مشخص می کند از بیرون نمایان است و در داخل و سایر وجوه خارجی گچ بری شده است. دال پانل در معرض فضای داخلی قرار دارد و تیرها / تسمه هایی که آن را نگه می دارند گچ کاری نشده اند و به تأثیر اشکال چوبی وفادار می مانند. کف بالکن و کل محوطه داخلی سیمان سوخته خام می باشد. تمام برق در محل س،ت به صورت ظاهری نصب شده است. میزهای کانتر در حمام ها و آشپزخانه با بتن ا،پوز به صورت مک،کی ریخته می شدند.

Lagoon House / Troyano Arquitetura - عکاسی خارجی، نما
© افرو کوئینتانا




منبع: https://www.archdaily.com/1000931/lagoon-،use-troyano-arquitetur،