خانه مادیان / Vitório Ecker Arquitetura


خانه مادیان / Vitório Ecker Arquitetura

خانه مادیان / Vitório Ecker Arquitetura - عکاسی بیرونی، باغ
© گابریل کنراث

خانه مادیان / Vitório Ecker Arquitetura - عکاسی بیرونی، باغMare House / Vitório Ecker Arquitetura - عکاسی بیرونی، نماخانه مادیان / Vitório Ecker Arquitetura - عکاسی بیرونی، حیاطMare House / Vitório Ecker Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجرهخانه مادیان / Vitório Ecker Arquitetura - تصاویر بیشتر+ 27


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    1110 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: BTC Construtora، سنگ زیبا، بتن Concreto Usi،o Ltda، قاب های جوائو شوانک، گراموتررا


  • معماران اصلی:

    ویکتور ایکر

Mare House / Vitório Ecker Arquitetura - عکاسی بیرونی، نما، باغ
© گابریل کنراث

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. با مینیمالیسم به ،وان مقدمه، این پروژه اساساً از سه حجم بتن خام تشکیل شده است که به صورت سلسله مراتبی بر روی زمین چیده شده اند و به بخش های صمیمی، اجتماعی / خدماتی و تن، اندام ت،یم می شوند. این پروژه به گونه ای طراحی شده است که از نظر زیبایی شناسی هماهنگ و کاربردی باشد، حجمی که ،مت خصوصی را در خود جای می دهد بر حجم خدمات اجتماعی/خدماتی قرار گرفته و به منظور ایجاد یک عرشه تفکر برای دریا در طبقه دوم در نمای جلو و 4 متر جابجا شده است. بالکن عریض در نمای پشتی. حجم تن، اندام از بقیه جابجا شده است، در میان پوشش گیاهی، این یک فضای استفاده انحصاری از صاحبان با حریم خصوصی و یک منطقه سبز وسیع در پشت است.

Mare House / Vitório Ecker Arquitetura - عکاسی بیرونی، نما، باغ
© گابریل کنراث
خانه مادیان / Vitório Ecker Arquitetura - تصویر 23 از 32
پلان – طبقه همکف
Mare House / Vitório Ecker Arquitetura - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، پنجره
© گابریل کنراث
خانه مادیان / Vitório Ecker Arquitetura - عکاسی بیرونی، حیاط
© گابریل کنراث

موقعیت اتاق های خانه معا، ای بود که برای پیروی از بهترین جهت گیری خورشیدی، طرح نیازهای مالک و استفاده از فضای سبز کان، مح،ه شده بود. اتاق های اصلی، سوئیت ها و اتاق نشیمن همگی رو به دریاچه و غروب آفتاب بودند. ایوان با شومینه خارجی یکپارچه یکی از مهمترین خواسته ها بود. این مکان به منظور محافظت از باد ج،ی زمستان و ایجاد سایه لازم در تابستان و داشتن یک سطح از اتاق نشیمن و ایجاد انتقال بین داخلی و خارجی به طوری که کل خانه به نظر می رسد قرار گرفته است. بالکن بزرگ در روزهای گرم تابستان. منطقه بیرونی کاملاً بر روی اوقات فراغت متمرکز است، با یک است، 70 متر مربعی، فضای Parrilla، و چمن. متریال از خط مینیمالیستی پیروی می کند، عملاً تمام دیوارهای خارجی به صورت بتونی ظاهری هستند، فقط در جاهایی که بازشوها وجود دارد، از شیشه استفاده شده است و برای به دست آوردن حریم خصوصی لازم، چوب تیغه ای با دهانه های خاصی همپوش، دارد که به طور هماهنگ با طراحی منظر ،یب می شود.

Mare House / Vitório Ecker Arquitetura - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی، تیر
© گابریل کنراث
خانه مادیان / Vitório Ecker Arquitetura - تصویر 27 از 32
بخش – BB
Mare House / Vitório Ecker Arquitetura - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© گابریل کنراث

اتاق نشیمن خانه دارای دهانه آزاد 16 متری است که به دنبال آن یک تاب 4 متری در بالکن قرار دارد تا همه اینها به گونه ای ساخته شود که هماهنگی زیبایی با پرتوهای بلند از بین نرود، مسئول طراحی سازه از کشش طرفدار فناوری استفاده کرده است. که در آن کابل های فولادی قبل از بتن ریزی در موقعیت های خاصی در داخل سازه ثابت می شوند و در حین عمل آوری بتن به تدریج کشیده می شوند تا مقاومت سازه افزایش یابد. در اقامتگاه های بزرگ، بزرگترین چالش داشتن یک خانه دنج کاربردی است، هدف با انتخاب بهترین فلوچارت با توجه به محدودیت های زمین و طرح نیازهای مالک محقق شد.

خانه مادیان / Vitório Ecker Arquitetura - عکاسی بیرونی
© گابریل کنراث




منبع: https://www.archdaily.com/996515/mare-،use-vitorio-ecker-arquitetur،