خانه غروب / استودیو naav


Dusk House / naav studio - عکاسی خارجی، میز، نما
© مونیکا ساته

Dusk House / naav studio - عکاسی داخلی، چوب، آجرDusk House / naav studio - عکاسی داخلی، آجر، نما، باغ، تیر، عرشه، پاسیوDusk House / naav studio - عکاسی داخلی، حمامDusk House / naav studio - عکاسی داخلی، نماDusk House / naav studio - تصاویر بیشتر+ 12


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    3600 فوت مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: AutoDesk، GRAPHISOFT، طراحی Corian®، طرح های هارشیتا جامت،، کوه،، چراغ های پراکاش، StoneLife، SuperCast، SuperSurfaces، شرکت ساج سفید، ناوبری Trimble





Dusk House / naav studio - عکاسی بیرونی، نما، پرتو، باغ، حیاط، پاسیو
© مونیکا ساته

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این بار تراس خصوصی که در تپه‌های مجلل Banjara قرار دارد، با الهام از رنگ‌های نور بی‌نظیر، تجسم کامل فضای کاربردی و در عین حال زیبایی‌شناختی است. طراحی مدرن استوایی با طراوت، فرد را مستقیماً به گرمای غروب خورشید می کشاند و جوهر آن را شبیه به هیچ چیز دیگری به تصویر می کشد. اولین چالش در اینجا ،یب ،اصر طراحی متمایز خانه و تراس است – یک وضوح مبتکرانه در ایجاد یک فضای انتقالی نیمه باز که به یک راه پله شناور منتهی می شود، یافت می شود. درب مهره‌های چوب ساج بافته شده و رنگ زرشکی در عتیقه کومکم جعبه نصب (پودر زردچوبه قرمز هندی سنتی) در برابر تن گرم چوب و دیواره ا،یدی در این فضا قرار می گیرد. تاب رنگ آمیزی که بر روی فرش سبز سرسبز آویزان شده است، رنگ های ظریف را بیشتر از بین می برد و ما را در پالت رنگ اتاق های مجاور راحت می کند.

Dusk House / naav studio - عکاسی داخلی، آجر، نما، باغ، تیر، عرشه، پاسیو
© مونیکا ساته
Dusk House / naav studio - تصویر 16 از 17
پلان – طبقه دوم
Dusk House / naav studio - عکاسی داخلی، نما
© مونیکا ساته

تراس توسط فضای سبز احاطه شده است و شهر به آرامی در آسمان ناپدید می شود تا احساس کنیم بخشی از مناظر هستیم. ت،یم بندی فضایی به دلیل عملکرد آن که شامل ،مت ناهار خوری نشسته و یک نوار مرتفع است که با جیب های منظره مکالمه می کند، مشخص می شود. استفاده خلاقانه از ،اصر طراحی در نوار منجر به ،یبی یکپارچه با طبیعت می شود. پارچه کتان مات سقف، آلاچیق فولادی ملایم دو طبقه را در بر گرفته است. این کار با تغییر نور خورشید در سراسر اتاق سایه می اندازد و بلوک های نسیم به ،وان یک مانع بصری برای شهر شلوغ عمل می کنند. آمفی تئاتر یکنواخت و مطبوع، صندلی راحتی را بدون محدودیت حرکت یا دور ، از فضا فراهم می کند. با این حال، جزئیات میله پیشخوان است که چشم را به خود جلب می کند. در حالی که زیبایی بلوک مرج، سنگ آهک Oolitic شما را مجذوب خود می‌کند، فضای ذخیره‌سازی با باله‌های ف،ی گسترده و پیشخوان ایستاده براق چاشنی‌های عالی برای این واحد هستند. علاوه بر این، آشپزخانه شنی Corian همه ،اصر را به طرز شگفت انگیزی با هم هماهنگ می کند.

Dusk House / naav studio - عکاسی داخلی، حمام، توالت
© مونیکا ساته

میز ناهار خوری روان از طبیعت الهام گرفته شده و از تمام خطوط تمیز خارج شده است. پایه‌های استوانه‌ای استوانه‌ای استوانه‌ای به پیچیدگی آن افزوده است. درب ف،ی دستکاری شده حمام یادآور دیالوگ طرح بافته شده ورودی از کف زیر است. سنگ مرمر صورتی هندی مطابق با داستان رنگی گرم و مطبوع بقیه تراس است که نور خورشید از آن می تابد و رقصی از نور و سایه را به نمایش می گذارد.

Dusk House / naav studio - عکاسی داخلی، حمام
© مونیکا ساته
Dusk House / naav studio - تصویر 17 از 17
پلان – کف تراس
Dusk House / naav studio - عکاسی داخلی، چوب، آجر
© مونیکا ساته

در حالی که تراس برای امکان تعامل اجتماعی ایجاد شده است، در مقابل، اتاق یوگا تسکین دهنده برای ایجاد آرامش از شلوغی شهر ایجاد شده است. در تکمیل سقف عصایی دستباف، کف چوبی در اینجا استفاده شده است تا سطح نرم تری را برای همه شما فراهم کند. آساناها. فضا با انواع بافت ها و رنگ ها بازی می کند و طراحی مینیمالیستی پویا ایجاد می کند. با الهام از رنگ های غروب خورشید، تراس با حفظ فضاهای متمایز خود، منسجمی را احساس می کند. زیبایی این فضا در استفاده دقیق آن از مواد طبیعی است تا با وجود اینکه در مرکز شهر قرار دارد، احساس کند از شهر دور است.

Dusk House / naav studio - عکاسی خارجی
© مونیکا ساته




منبع: https://www.archdaily.com/996501/dusk-،use-naav-studio