خانه شوکران / معماری الکساندر جرمین


خانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین

خانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - عکاسی بیرونی، پنجره، نما، جنگل
© جرمی بیترمن

خانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - عکاسی بیرونی، پنجره، نماخانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگلخانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - عکاسی داخلی، آشپزخانه، وان حمام، سینک، نورپردازی، پنجره، پرتو، حمامخانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، پنجره، تیر، سینکخانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - تصاویر بیشتر+ 20


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل
© جرمی بیترمن

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این اقامتگاه که در مک، با شیب ملایم در لبه دریاچه‌ای در کوه‌های سیرا نوادا در کالیفرنیا واقع شده است، نوع خانه‌های آلپی را از طریق استراتژی مادی متمایز تفسیر می‌کند. زمستان‌های این منطقه شدید است و برخی از بالاترین بارش‌های برف را در قاره ایالات متحده دریافت می‌کند، که اغلب خانه‌ها را تا سقف مدفون می‌کند. در تابستان، آتش سوزی یک تهدید دائمی است. در پاسخ به این محدودیت‌ها، تیم طراحی ماکاپ‌هایی را در طول فصل زمستان برای آزمایش انعطاف‌پذیری مواد نصب ،د.

خانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© جرمی بیترمن
خانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - عکاسی داخلی، پنجره، نما
© جرمی بیترمن

نتیجه ،یبی از دیوارهای چوبی زغالی بر روی یک پایه بتنی است. حجم بالایی زغال‌شده (s،u sugi ban) در بالا شناور است و با برف زیر تضاد دارد. دیوارهای بتنی خانه را در برابر بارهای برف تقویت می کنند و در عین حال یک پوسته محافظ در برابر ،اصر ایجاد می کنند، مشابه بدنه یک کشتی. نمای متخلخل کنار دریاچه از درهای شیشه ای کشویی تشکیل شده است که مناظر و اتصال مستقیم به دریاچه را فراهم می کند.

خانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - عکاسی داخلی، آشپزخانه، وان حمام، سینک، نورپردازی، پنجره، پرتو، حمام
© جرمی بیترمن
خانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - تصویر 22 از 25
پلان طبقه 1

فضای داخلی نور و اتصال به چشم انداز را در اولویت قرار می دهد. پالت شوکران سفید شده و دیوارهای سفید نور خورشید را در سرتاسر فضای داخلی و از طریق پله به سطح پایین تر منع، می کند. توابع اصلی نشیمن و غذاخوری در طبقه دوم قرار دارند تا چشم اندازهای دریاچه را به تصویر بکشند. یک نیم طبقه با نور روز در بالای آشپزخانه شناور است و به ،وان یک استودیوی هنرمند عمل می کند. طبقه همکف دارای گاراژ، ایستگاه تیونینگ اسکی، خشکشویی، اتاق رسانه و اتاق مهمان است.

خانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، پنجره، تیر، سینک
© جرمی بیترمن
خانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، پنجره
© جرمی بیترمن

فضاهای داخلی به گونه ای طراحی شده اند که هم جامعه و هم حریم خصوصی را در خود جای دهند. نیمکت های توکار فضاهای صمیمی را در فضای بزرگتر خانواده و اتاق غذاخوری تعریف می کنند. اتاق دوطبقه 4 تا 8 خواب با دو طبقه کامل و مجهز به کوبی های برقی برای تسهیل کار و بازی از راه دور است. اتاق رسانه مجاور اتاق دو طبقه به ،وان فضای سرریز برای مهمانان اضافی عمل می کند.

خانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - تصویر 25 از 25
بخش
خانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، میز، پنجره، تیر
© جرمی بیترمن

بخش عمده ای از ساخت و سازها در طول همه گیری انجام شد. مالک و معمار در یک «غلاف بودند، ساعت‌های طول، با هم رانندگی می‌،د تا از سایت بازدید کنند. این با هم بودن فرصتی بی نظیر برای گفتگو، همکاری و در نهایت یک دیدگاه مش، برای خانواده آنها ایجاد کرد.

خانه شوکران / معماری ال،اندر جرمین - عکاسی بیرونی، جنگل
© جرمی بیترمن




منبع: https://www.archdaily.com/1000502/hemlock-،use-alexander-jermyn-architecture