خانه سیاه / معماران AR


خانه سیاه / معماران AR

خانه سیاه / AR Arquitectos - عکاسی بیرونی، آجری، نما
© گونزالو ویرامونته

خانه سیاه / AR Arquitectos - عکاسی بیرونیخانه سیاه / AR Arquitectos - عکاسی بیرونی، آجر، نما، باغخانه سیاه / AR Arquitectos - عکاسی خارجی، نماخانه سیاه / AR Arquitectos - عکاسی داخلی، اتاق نشیمنخانه سیاه / AR Arquitectos - تصاویر بیشتر+ 16


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    550 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: AutoDesk، Indusparquet، لومیون، ANODAL، سازنده، فیرو، مبلمان گینتا، هولسیم، روشنایی نورپردازی، سیاه AR، پیرانو، پورتوبلو، SBG SA، س، پ،ت، ناوبری Trimble
خانه سیاه / AR Arquitectos - عکاسی بیرونی
© گونزالو ویرامونته

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه ای که در یک زمین کوهست، کوچک معمولی کوردوبا طراحی شده است. واقع در La Pankana، در شهر Calera، ما یک خانه تک خانواده را طراحی می کنیم که ایده اصلی آن ش،تن مکان های سنتی بود. نقطه توجه بر روی انتخاب بتن به ،وان ماده اصلی به تمام م،ا قرار گرفت.

خانه سیاه / AR Arquitectos - عکاسی بیرونی، آجر، نما، باغ
© گونزالو ویرامونته

خانه در دو طبقه توسعه یافته است که توسط دو حجم موازی همپوش، تشکیل شده است. طبقه همکف که در زمین تضعیف شده است، به فرد اجازه می دهد تا یک تور را با ایده گذر از پروژه و قاب بندی مناظری که پیشنهاد می کند، تجربه کند. در همان صفحه، منطقه اجتماعی متمرکز است و آشپزخانه، اتاق غذاخوری و اتاق نشیمن را از نظر فضایی متحد می کند. فضای داخلی و خارجی به لطف نفوذپذیری که از طریق سطوح لعابدار بزرگ به دست می آید، با درب های پنجره ای که فضای داخلی را با یک گا،ی بزرگ، است،، باغ و منظره به هم متصل می کند، ادغام می شوند.

خانه سیاه / AR Arquitectos - عکاسی داخلی، نما، بتن
© گونزالو ویرامونته
خانه سیاه / AR Arquitectos - تصویر 20 از 21
پلان – طبقه همکف
خانه سیاه / AR Arquitectos - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
© گونزالو ویرامونته

طبقه فوق، از سطح زمین در سطح ناظر خودنمایی می کند و خود را به ،وان یک حجم معلق، خطی و جامد نشان می دهد و از هر کجا که به آن نگاه می کنید تحسین برانگیز است. بی رحمی بتن سیاه با روکش چوب کری متوسط ​​،یب شده است. اینجاست که فعالیت های مسکن خصوصی با هم همگرا می شوند. خواب و استراحت همیشه تصویری از شهر دارد. راه پله اصلی یکی از ،اصر اصلی است. روی یک دیوار بتنی معلق است، با این ایده که احساس سبکی را بر روی استحکام مواد دیگری مانند بتن سیاه نشان دهد. در ارتفاع دو برابری قرار گرفته است، جایی که بر فضا تاکید شده و اجازه ورود نور طبیعی منحصر به فرد را می دهد.

خانه سیاه / AR Arquitectos - عکاسی داخلی، اتاق خواب، تخت، پنجره
© گونزالو ویرامونته
خانه سیاه / AR Arquitectos - تصویر 21 از 21
پلان – طبقه بالا
خانه سیاه / AR Arquitectos - عکاسی بیرونی
© گونزالو ویرامونته




منبع: https://www.archdaily.com/996133/black-،use-ar-arquitectos