خانه در دوبرا / ماکسبرگ


خانه در دوبرا / م،برگ - عکاسی بیرونی، پنجره، جنگل، باغ
© Sylwia Gudaczewska

خانه در دوبرا / م،برگ - عکاسی بیرونیخانه در دوبرا / م،برگ - عکاسی بیرونی، پنجره، نماخانه در دوبرا / م،برگ - عکاسی داخلیخانه در دوبرا / م،برگ - عکاسی داخلیخانه در دوبرا / م،برگ - تصاویر بیشتر+ 16


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه در دوبرا / م،برگ - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Sylwia Gudaczewska

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. چیدمان روستایی خانه تحت تأثیر تعداد زیادی از دستورالعمل ها، ممنوعیت ها و محدودیت ها، اما همچنین یک طرح زیبا و عزم سرمایه گذار بود.

خانه در دوبرا / ما،برگ - تصویر 17 از 21
طرح سایت

سرمایه گذار خانه یک طبقه می خواست، اما خط توسعه که در فاصله 12 متری از مرز مشخص شده بود به این م،ی بود که یک قطعه برای یک خانه یک طبقه کافی نیست. سرمایه گذار تصمیم به ،ید دو قطعه، از جمله یکی با دسترسی به جنگل گرفت. درصد کمی از مساحت مجاز ساخته شده، درخت، که در کنار جاده رشد می کنند و محدودیت در حدا،ر عرض نمای جلویی تا 18 متر، راه حل گاراژ زیرزمین را مجبور کرده است.

خانه در دوبرا / م،برگ - عکاسی بیرونی
© Sylwia Gudaczewska
خانه در دوبرا / ما،برگ - تصویر 21 از 21
طرح مفهومی 2

محل راهروی گاراژ و ورودی با فواصل بین درخت، که در کنار جاده رشد می کنند مشخص می شد. تنها یک راه برای ورود به قطعه از سطح جاده وجود داشت که نیازی به قطع درختان با ارزش نداشت.

خانه در دوبرا / م،برگ - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Sylwia Gudaczewska
خانه در دوبرا / م،برگ - عکاسی داخلی
© Sylwia Gudaczewska

این خانه به صورت دو انبار عمود بر یکدیگر طراحی شده بود که به وضوح فضای روز را – در جلو و منطقه شبانه عمیق تر قرار می داد. ،وم انتخاب سقف های بلند در ،مت نشیمن، بالا بردن سقف به موازات شیب های سقف مورد استفاده قرار گرفت. از سمت باغ، از شیشه های بزرگ برای ایجاد نمای جنگل استفاده شده است.

خانه در دوبرا / م،برگ - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، پنجره، پرتو
© Sylwia Gudaczewska
خانه در دوبرا / م،برگ - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، صندلی
© Sylwia Gudaczewska

نماها از آجر بدون لعاب و تخته های چوبی ساخته شده بود و سقف با تخته سنگ طبیعی پوشیده شده بود. ناودان های مخفی، فقدان لوله های تهویه، و مجموعه دودکش های تهویه در یک مکان مخفی اجازه می دهد تا یک فرم ساده و ثابت که مواد تکمیل کننده نجیب را است،اج می کند، حفظ شود.

خانه در دوبرا / م،برگ - عکاسی بیرونی
© Sylwia Gudaczewska




منبع: https://www.archdaily.com/1001464/،use-in-do،-maxberg