خانه خیابان اتحادیه / پیشین باراکلاف


خانه خیابان اتحادیه / پیشین باراکلاف

خانه خیابان اتحادیه / پیشین باراکلو - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© بن هاسکینگ

خانه یونیون خیابان / پیشین باراکلو - عکاسی داخلی، نماخانه خیابان اتحادیه / پیشین باراکلاف - عکاسی داخلیخانه یونیون خیابان / پیشین باراکلو - عکاسی داخلی، میز، صندلی، نماخانه خیابان اتحادیه / پیشین باراکلو - عکاسی داخلی، آشپزخانهخانه یونیون خیابان / پیشین باراکلاف - تصاویر بیشتر+ 12


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه یونیون خیابان / پیشین باراکلو - عکاسی داخلی، نما
© بن هاسکینگ

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. خانه یونیون استریت امتدادی به پشت یک کلبه کارگری کاملاً متصل در نورث کوت است. این برای زوجی طراحی شده بود که در حال بازنشستگی بودند و در حال کاهش بودند و می‌خواستند به شهر نزدیک‌تر شوند. گسترش شامل آشپزخانه، ناهار خوری، و فضای نشیمن در طبقه همکف و یک مطالعه در یک نیم طبقه اول است.

خانه خیابان اتحادیه / پیشین باراکلو - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© بن هاسکینگ
خانه خیابان اتحادیه / پیشین باراکلاف - تصویر 15 از 17
پلان – طبقه همکف
خانه خیابان اتحادیه / پیشین باراکلاف - عکاسی داخلی
© بن هاسکینگ

معماری امتداد با یک سطح مفصلی تعریف می شود که تمام عملکردهای جانبی را یکپارچه و پنهان می کند و فضای داخلی سخاوتمندانه را در بر می گیرد. این انقباض سطح که به ،وان یک رسانه پاسخگو در نظر گرفته شده است، با استفاده از مجموعه ای ساده و دقیق از چین خوردگی، راه پله، واحد سرگرمی، آشپزخانه و مناطق مرطوب را می پوشاند. با انجام این کار، نه تنها به ،وان یک آرماتور زیرساختی بلکه به ،وان یک ،صر گردش خون و مولد عمل می کند، حرکت داخلی را هدایت می کند، مناطق درونی را مشخص می کند و نماهای حیاط خلوت و آسمان را قاب می کند.

خانه یونیون خیابان / پیشین باراکلو - عکاسی داخلی، میز، صندلی، نما
© بن هاسکینگ

علاوه بر تطبیق فشارهای داخلی و ملاحظات عملکردی، سطح به محیط خارجی نیز پاسخ می دهد و به سمت حیاط خلوت متمایل می شود تا آب باران را به یک م،ن زیرزمینی تخلیه کند و مجموعه بزرگی از کاشی های خورشیدی را در خود جای دهد. در داخل، سقف شیبدار به موازات سازماندهی پلان کار می کند و تعریف فضایی را به یک حجم باز ارائه می دهد. ،مت پایین سقف با وسیع‌ترین ،مت پلان همسو می‌شود تا فضای نشیمن صمیمی و آرامی ایجاد کند، در حالی که ناهارخوری، آشپزخانه و مطالعه به تدریج با باریک شدن پلان و نزدیک شدن سقف به نقطه اوج چشمگیر خود، متحرک‌تر می‌شوند.

خانه خیابان اتحادیه / پیشین باراکلاف - عکاسی داخلی
© بن هاسکینگ

مادیت منحصر به فرد سطح، پوشش داده شده در چوب سخت استرالیایی، توسط شبکه ای دقیق و ثابت از اتصالات بیان شده بیان می شود، که از طریق تکرار آنها، تمام قابلیت ها را برای ایجاد حس فتنه و شگفتی در حین باز شدن سطح برای آشکار ، عملکردهای زیرین خود پنهان می کنند. برای تأکید بر تغییر برنامه‌ای، فضاهای ثانویه با موادی پوشانده شده‌اند که نقطه مقابلی واضحی برای بافت و جزئیات چوب ایجاد می‌کنند، مانند فولاد ضد زنگ در آشپزخانه و کاشی‌های معرق لعاب‌دار در مناطق مرطوب.

خانه یونیون خیابان / پیشین باراکلو - عکاسی داخلی، حمام، دوش
© بن هاسکینگ
خانه خیابان اتحادیه / پیشین باراکلاف - تصویر 16 از 17
پلان – طبقه 1

معماری این پروژه با دقت کالیبره شده است تا طیفی از ملاحظات رقیب را به شکلی منفرد و منسجم ،یب کند. نتیجه هم کاربردی و هم ژست است و درجه بالایی از رفاه و همچنین درام و جذابیت فضایی را ارائه می دهد.

خانه خیابان اتحادیه / پیشین باراکلو - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن
© بن هاسکینگ




منبع: https://www.archdaily.com/1000270/union-street-،use-prior-barraclough