خانه خرمای سفید / معدن مزرعه


خانه ،مای سفید / معدن مزرعه

خانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© استودیو دن رایان

خانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی بیرونی، نماخانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی بیرونی، نماخانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی داخلی، میز، صندلیخانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، پرتوخانه ،مای سفید / معدن مزرعه - تصاویر بیشتر+ 22


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی بیرونی، نما
© استودیو دن رایان

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. هنگامی که شرکت معماری The Ranch Mine در پاییز 2018 به محل پروژه جدید خود رفت، شاید نمادین ترین خانه اواسط قرن را در فینی، در روبروی خیابان دیدند، خانه ای که توسط آل بیدل طراحی شده بود که معمولاً به ،وان دروازه های سفید شناخته می شود و برای دهه ها خالی بوده است. . معماران با دانستن تاریخچه این خانه، بلافاصله متوجه شدند که وظیفه چالش برانگیز ایجاد محله ای جدید را دارند که باید میراث نماد مدرن اواسط قرن را گرامی بدارد و در عین حال فصل کاملاً جدیدی را به داستان این محله بی نظیر اضافه کند.

خانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی بیرونی، نما، پنجره
© استودیو دن رایان
خانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی بیرونی، در، نما
© استودیو دن رایان
خانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© استودیو دن رایان

این خانه “،ماهای سفید” نام دارد، نمایشنامه ای در دروازه های سفید با الهام از درختان ،ما موجود در سایت، از جمله نخل هایی که برای نشان دادن ورود به خانه استفاده می شود.

خانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی، پرتو
© استودیو دن رایان

چیدمان خانه با اولویت دادن به منظره کوه Camelback، قرار دادن اتاق عالی و سوئیت اصلی در موقعیت هایی برای استفاده حدا،ری از آن انجام شد. اتاق بزرگ دارای درهای شیشه ای جیبی از کف تا سقف در دو طرف اتاق است که نسیم خنکی را که از کوه بالا می آید را جذب می کند و به پاسیوهای جلو و عقب باز می شود تا زندگی یکپارچه در داخل و خارج از خانه باز شود.

خانه ،مای سفید / معدن مزرعه - تصویر 25 از 27
پلان طبقه

برای احترام به همسایه نمادین اواسط قرن، The Ranch Mine ،اصر طراحی مدرن اواسط قرن را به شیوه‌های جدید و امروزی در طراحی گنجانده است. پاسیو جلویی شاید واضح‌ترین اتصال در اواسط قرن باشد، که از بلوک نسیم برای عبور از جاده و تمرکز منظره به سمت کوه فراتر استفاده می‌کند. معماران از breezeblock یک شرکت محلی در مقیاسی باشکوه تر از بسیاری از برنامه های اواسط قرن استفاده ،د.

خانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی بیرونی، نما
© استودیو دن رایان

پاسیوهای بیرونی و راهروها سنگ فرش هستند و ورودی خانه با یک درخت ،ما منحصر به فرد برجسته شده است که از طریق یک روزنه مثلثی به سمت آسمان رشد می کند و به ورودی آلبرت فری به تالار شهر پالم اسپرینگز اشاره دارد. معماران سپس از برگ ،ما به ،وان الگوی الهام بخش در سرتاسر خانه استفاده ،د، مانند جزئیات چوبی پشت میله و دیوار صفحه‌ای شبیه به اواسط قرن در محل نشستن رسمی.

خانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی بیرونی، صندلی، پاسیو
© استودیو دن رایان
خانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، مبل، اتاق خواب
© استودیو دن رایان

پالت داخلی محدود شده است تا ،اصر طراحی کوهست، و اواسط قرن با استفاده از کف‌های بتنی، گچ در حمام و دوش اولیه، و ،یبی از کابینت‌های گردویی، بلوط سفید و مشکی مات در خط مقدم قرار گیرند.

خانه ،مای سفید / معدن مزرعه - عکاسی داخلی، مبل، میز، کانتر، صندلی
© استودیو دن رایان




منبع: https://www.archdaily.com/1001260/white-dates-،use-the-ranch-mine