خانه حیاط / طرح های MODO


خانه حیاط / طرح های MODO

خانه حیاط / طرح های MODO - عکاسی داخلی
با حسن نیت از MODO Designs

خانه حیاط / طرح های MODO - عکاسی داخلی، صندلی، پنجرهخانه حیاط / طرح های MODO - عکاسی داخلی، پله ها، نردهخانه حیاط / طرح های MODO - عکاسی داخلی، میز، قفسه، صندلیخانه حیاط / طرح های MODO - عکاسی داخلی، ستونخانه حیاط / طرح های MODO - تصاویر بیشتر+ 16


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه حیاط / طرح های MODO - عکاسی بیرونی، صندلی، باغ
با حسن نیت از MODO Designs

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. این سایت در یک طرح نقشه برداری در حومه احمدآباد در زمینی به مساحت 45000 فوت مربع است. خلاصه ای که مالک داده بود یک خانه 4 خوابه با محل نشیمن، مطالعه و سرگرمی بود. مالک خانه ای باز می خواست و از این رو چیدمان مفهومی با چیدمان هایی آغاز شد که حیاط ها و فضاهای ایوان نیمه باز بود. از آنجایی که فقط مالک و پدرش می‌توانستند در زمان‌هایی که دختر به ملاقات می‌رفت می‌ماندند، از این رو این فضای باز بود که بر فضاهای ایمن بسته ترجیح داده می‌شد. این خانه تلفیقی از مجموعه ای از حیاط ها است، مانند یک حیاط ورودی، یک حیاط مرکزی، یک زمین ناهار خوری، یک زمین دوش، و یک محوطه است، و آن را به یک خانه بسیار باز تبدیل کرده است که ،اصر طبیعی را در داخل آن قرار می دهد.

خانه حیاط / طرح های MODO - عکاسی داخلی، صندلی
با حسن نیت از MODO Designs
خانه حیاط / طرح های MODO - عکاسی داخلی
با حسن نیت از MODO Designs

طبقه همکف اطراف حیاط مرکزی سازماندهی شده است که برداشتی از گونه شناسی سنتی خانه های هالی احمدآباد است. با این حال، بیان معاصر از طریق یک سری از دادگاه های پیرامونی است که به دادگاه مرکزی اجازه می دهد تا به خارج متصل شود و شخصیتی برون گرا داشته باشد. محوطه مرکزی توسط یک منطقه مطالعه، آشپزخانه و ناهار خوری، فضای نشیمن، اتاق خواب مالک، اتاق خواب مهمان و اتاق خواب پدر احاطه شده است، در حالی که طبقه فوق، سبک تر است و فقط ،مت سرگرمی و اتاق دختر صاحب خانه دارد. تراس های بالایی مشرف به باغ دارای فضاهای نشیمن در ادامه منطقه سرگرمی هستند. فرم از نظر بصری از باغ شمالی سبک تر است و توده های سطح بالایی عقب نشینی می کنند.

خانه حیاط / طرح های MODO - عکاسی داخلی، حیاط
با حسن نیت از MODO Designs
خانه حیاط / طرح های MODO - عکاسی داخلی، میز، قفسه، صندلی
با حسن نیت از MODO Designs
خانه حیاط / طرح های MODO - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی
با حسن نیت از MODO Designs

زمین مرکزی و زمین است، دارای سقفی قابل استفاده برای باز یا بسته شدن در صورت تمایل هستند در حالی که زمین های پیرامونی همگی با مزارع متراکم باز هستند. پالت مواد غیررسمی و دنج است، با کف سنگ مرمر سیاه زبر در ا،ر فضاها و سنگ گدازه در محوطه مرکزی. در این خانه به میزان زیادی از چوب اصلاح شده استفاده شده است که همراه با کفپوش مرمر سیاه در فضاهای داخلی، فضایی گرم و عرف، تاریک به فضاها می بخشد. دیوارها از بتن طرح دار چوبی خشن، روکش آهکی و پوشش چوبی تشکیل شده است. فضای داخلی ،یبی از مبلمان معاصر غربی و مبلمان معاصر هندی سفارشی است.

خانه حیاط / طرح های MODO - عکاسی داخلی، صندلی، پنجره
با حسن نیت از MODO Designs




منبع: https://www.archdaily.com/1000245/the-courtyard-،use-modo-designs