خانه امن 1124 / Primer Piso Arquitectos


خانه امن 1124 / Primer Piso Arquitectos

Casa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی خارجی، آجر، نما
© لوئیس آبا

Casa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی خارجی، نما، نردهCasa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی داخلی، پله ها، آجر، نما، نرده، پنجره، تیرCasa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی داخلی، آجر، نماخانه امن 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی داخلی، میز، صندلیخانه امن 1124 / Primer Piso Arquitectos - تصاویر بیشتر+ 20


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا


  • <،le>حوزه مساحت این پروژه معماری حوزه :
    156 متر مربع

  • <،le>سال سال اتمام این پروژه معماری

    سال:

    2022


  • <،le>ع، ها

  • <،le>تولید کنندگان برندهایی با محصولات مورد استفاده در این پروژه معماری

    تولید کنندگان: هولسیم، فریولاتینا، آجرکاری ریحان، لومناک
Casa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© لویی آبا
Casa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی خارجی، نما، نرده
© لویی آبا

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. ساختمان Segura 1124 در زمینی به مساحت 165 متر مربع، در خیاب، باریک و شلوغ در گودوی کروز، مندوزا، در یک منطقه مس، کم ارتفاع در حال تغییر و تراکم واقع شده است. یکی از ویژگی‌های شهری این قطعه به ،وان تهویه‌کننده پروژه عمل می‌کند، با هدف جلوگیری از تأثیرگذاری بر هسته بلوک در دو متر آ، به سمت عقب زمین.

خانه امن 1124 / Primer Piso Arquitectos - تصویر 21 از 25
طبقه همکف
Casa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی بیرونی، پرتو، عرشه، پاسیو
© لویی آبا

از این رو، کاشت نتیجه آزاد ، فضایی در جلوی زمین برای نگهداری وسایل نقلیه و پا،ازی “پاسیو” عقب برای تشکیل هسته بلوک مورد نیاز شهرداری است. پیش فرض این بود که دو واحد کاربردی با یک اتاق خواب + یک اتاق مطالعه یا یک اتاق که می تواند به صورت پراکنده به ،وان اتاق خواب دوم مورد استفاده قرار گیرد، حل شود. در نتیجه ساخت و ساز دارای دو واحد به مساحت 156 متر مربع، یک واحد 68 متر مربع و دیگری به مساحت 75 متر مربع و 13 متر مربع فضاهای مش، می باشد.

Casa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی داخلی، آجر، پنجره، نما، نرده
© لویی آبا

برنامه. یک مشتری جدید، یک قطعه جدید، یک پروژه جدید، اما برنامه ای شبیه به Martínez 3458 از نظر مسکن چند خانواده. این پروژه به ما این فرصت را می دهد که ،اصر و ،یب آنها را بازنگری کنیم و سعی کنیم جنبه های مادی و فضایی را که در طول مراحل ساخت ساختمان قبلی و طراحی Segura 1124 پدیدار شده اند بررسی کنیم. این ساختمان نیز مانند مارتینز با قو،ن مشابهی بازی می کند. : مقدار زیادی بین دیوارهای مهم، با جهت‌گیری‌های ی،ان، محدودیت‌های خاص شهرداری، و سطح کمی برای توسعه واحدهای آپارتم، که باید راحت باشند. این پروژه ا،اماتی را که بیماری همه گیر به ما نشان داده است به ،وان ابتدایی می پذیرد: رابطه با فضاهای سبز، حریم خصوصی بین واحدها، و ادغام فضاهای سبک و انعطاف پذیر که شاید به ،وان دفاتر خانگی یا اتاق خواب اضافی عمل کنند.

Casa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی داخلی، آجر، نما
© لوئیس آبا
خانه امن 1124 / Primer Piso Arquitectos - تصویر 22 از 25
طبقه وسط
Casa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی داخلی، نما
© لویی آبا

هر واحد فضای باز مخصوص به خود را دارد. فضاهای سبز برای هر دو آپارتمان ایجاد شده است، پایینی دارای دو باغ مخصوص به خود و ،مت بالایی با یک تخت گل در کنار اتاق خواب به حریم خصوصی خود می رسد که به طبیعت اجازه می دهد علاوه بر 60 سانتی متر در زندگی روزمره ادغام شود. آستانه پنجره در پشت که از گلدان ها پشتیب، می کند و در عین حال از دید مستقیم پاسیو زیر جلوگیری می کند. این واحد همچنین دارای یک پاسیو کوچک است که آن را تکمیل می کند.

Casa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی خارجی، آجر، نما، نرده
© لویی آبا
خانه امن 1124 / Primer Piso Arquitectos - تصویر 23 از 25
طبقه بالا
خانه امن 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی داخلی، باغ
© لوئیس آبا

رابطه با سایت روبروی زمین، روبروی خیابان، یک پارک خطی با پوشش گیاهی و فضای سبز وسیع با حضور زیاد جامعه، فعالیت های تفریحی و ورزشی و دو وسیله ارتباط پایدار، مترو تراموا برقی و یکی از طول، ترین مسیر دوچرخه در مندوزا بزرگ. این امر به ،نان این سایت کیفیت زندگی عالی و امکان جستجوی مناظر در این ریه سبز را می دهد. همچنین به همین دلیل است که از غربالگری برای ایجاد بافت و نور به هر فضا و ایجاد حریم خصوصی و امنیت در نمای جلویی آپارتمان ها استفاده می شود. این پروژه امکان تفکر در مورد زندگی در ارتباط با شهر را فراهم می کند. مانند ساختمان مارتینز، کافی است از خیابان عبور کنید و به شبکه ای از خطوط دوچرخه بپیوندید که کل شهر را به هم متصل می کند. این ساختمان ها روی ادغام خود با بافت شهری و آنچه ارائه می دهد کار می کنند. در این مورد، ادغام پارک و درختان برگی آن در هر دو خانه و همچنین لذت بردن از ارتباط عمومی.

خانه امن 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی داخلی، پنجره، نرده
© لویی آبا
خانه امن 1124 / Primer Piso Arquitectos - تصویر 25 از 25
برش
Casa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی داخلی، میز، در، صندلی، پله، پنجره، نرده، تیرآهن
© لوئیس آبا

مادی بودن. یک تیر بتنی مسلح در نما برای قاب دسترسی استفاده می‌کند، پوشش‌هایی را پشتیب، می‌کند که از راهرو و پله‌ها در برابر آفتاب و باران محافظت می‌کند و نیم‌ساخت مربوط به واحد دوم را پشتیب، می‌کند. مجموعه ای از تیرها، سقف ها، راهروها و پله ها با فضای سبزی که به ،وان انتقالی بین بیرون و داخل، شهری و خصوصی عمل می کند، مرزبندی می کند. بتن ا،پوز خام بدون عملیات اضافی در ،یب با آجری که به روش‌های مختلف استفاده می‌شود، منجر به یک زیبایی شناسی ساده و کنده‌شده می‌شود. یک راه پله و یک راهرو ف،ی به ،وان ،اصر متصل، ظریف و سبک در نظر گرفته می شوند که در تضاد بافت و بیان با مواد سازنده ساختار هستند. این زبان که به دنبال بیان هر یک از مواد به ،وان چنین است، ثابت در کار استودیو است، رفتارها را زیر سوال می برد و سعی می کند هر ،صر را توجیه کند.

Casa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© لویی آبا
خانه امن 1124 / Primer Piso Arquitectos - تصویر 24 از 25
آ،ونومتری
Casa Segura 1124 / Primer Piso Arquitectos - عکاسی خارجی، نما، پنجره
© لوئیس آبا




منبع: https://www.archdaily.com/996817/casa-segura-1124-primer-piso-arquitectos