خانه الیا / معماران ایداف


خانه الیا / معماران ای،

خانه الیا / معماران ای، - عکاسی داخلی، پنجره، نما
© Guram Kapa،ze

خانه الیا / معماران ای، - عکاسی داخلی، پنجره، نماخانه الیا / معماران ای، - عکاسی داخلی، پنجره، نما، بتنخانه الیا / معماران ای، - عکاسی داخلی، پنجرهخانه الیا / معماران ای، - عکاسی داخلی، پله، نردهخانه الیا / معماران ای، - تصاویر بیشتر+ 13


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

خانه الیا / معماران ای، - عکاسی داخلی، پنجره، نما
© Guram Kapa،ze

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. “Elia House” که به ،وان یک خانه خانوادگی طراحی شده است، بر روی تپه Elia، ،مت بالای آولاباری، یکی از قدیمی ترین مناطق تفلیس قرار دارد. این یکی از بلندترین نقاط تفلیس است و مناظر دیدنی بر پایتخت دارد.

خانه الیا / معماران ای، - تصویر 13 از 18
طرح سایت

منظره ،یبی از شیب های مواج است، بنابراین برای ایجاد کنتراست قوی با تپه های غلتشی تپه، ساختمان به ،وان یک ساختار جعبه ای مینیمالیستی طراحی شده است. این مفهوم بر سه اصل استوار است: سادگی فرم، طرح باز برای ارائه نماها و زیبایی مواد استفاده شده.

خانه الیا / معماران ای، - عکاسی نما، نما
© Guram Kapa،ze
خانه الیا / معماران ای، - عکاسی داخلی، پنجره، نما، بتن
© Guram Kapa،ze

خانه بر روی یک پایه بتنی مستطیل شکل ساخته شده است. دیوارهای بیرونی ظریف و مشکی، ت،یمات عملکردی ساختمان را برجسته می کند. تاریکی بتون و سیاهی پانل های چوبی با رنگ های آسمان که در پنجره های رنگی مرتفع منع، می شود روشن می شود. طبقات بالا با نوارهای عمودی کاج پوشیده شده اند که با رنگ خا،تری-سیاه تکمیل شده اند. رنگ در نمای بیرونی خانه را قادر می سازد تا در چشم انداز برجسته شود.

خانه الیا / معماران ای، - عکاسی بیرونی، پنجره، نما
© Guram Kapa،ze

با توجه به شیب، هر دو طبقه خانه الیا دسترسی به باغ را فراهم می کند. ورودی اولیه از ضلع شمالی خانه است که طبقه فوق، آن 564.4 متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

خانه الیا / معماران ای، - عکاسی داخلی، پله، نرده
© Guram Kapa،ze
خانه الیا / معماران ای، - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، صندلی، تیرآهن
© Guram Kapa،ze

فضای داخلی دارای اتاق های روشن و مطبوع با چیدمان روان است. طبقه همکف یک پلان باز با یک اتاق نشیمن، ناهار خوری و آشپزخانه و همچنین یک فضای اداری و انبار است. همه آنها در ضلع ج،ی باز هستند تا از مناظر خیره کننده تفلیس استفاده کنید.

خانه الیا / معماران ای، - تصویر 14 از 18
طرح طبقه همکف
خانه الیا / معماران ای، - تصویر 15 از 18
پلان طبقه فوق،

طبقه بالا دارای دو اتاق خواب و یک سوئیت اصلی و همچنین یک راه پله است که به طبقه پایین منتهی می شود. باغ دو طبقه به صورت فضای باز طراحی شده است. این شامل بوته ها و درختان مختلف است که در اینجا و آنجا پراکنده شده اند تا فضا را برجسته کنند.

خانه الیا / معماران ای، - پنجره، نما
© Guram Kapa،ze




منبع: https://www.archdaily.com/996431/elia-،use-idaaf-architects