توری حصاری چیست؟ اصفهان آهن | fouladgostar

توری حصاری چیست؟ اصفهان آهن | fouladgostar

وزن کم و قابل حمل بودن این محصول، کار حصار کشی سریع انجام می شرکت فولاد گستر شود. این نوع توری از مفتول گالوانیزه گرم که مقاومت بالایی در برابر رطوبت دارد ، تشکیل میشود. فوق‌العاده مقاوم و با طول عمر بسیار بالا تولید می‌شود و از نظر قیمت، نسبت به انواع دیگر فنس گران‌تر می‌باشد. این محصول علاوه بر تمام مزیت‌های فولاد، در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی نیز کاملا مقاوم است و می‌توان آن را در هر شرایط آب و هوایی استفاده نمود. در روش دستی تولید توری حصاری، مفتول‌های فلزی توسط یک موتور به دور قالب می‌پیچد. برای برآورده کردن نیازهای خود می توانید از محصولات شرکت ما بهره مند شوید.

  • نوع مفتول بکار رفته در بافت این محصول، مهم‌ترین عامل در تعیین قیمت فنس باغی است؛ به طور کلی، مفتول سیاه با مفتول گالوانیزه تفاوت‌هایی از نظر کیفیت و در نهایت قیمت خواهند داشت.
  • فنس گستر یک تامین کننده‌ی ایرانی است که در هر شرایط اقتصادی ضمن به کارگیری منابع انسانی جوان و متخصص به فعالیت خود ادامه می دهد.
  • همچنین این محصول کار حصارکشی را خیلی سریعتر پیش می‌ برد، چون قابل حمل بوده و وزن زیادی ندارد.
  • این توری، نوعی حصار است که از مفتول گالوانیزه گرم ساخته شده و کاربردهای بسیاری برای حصارکشی و محافظت از زمین‌ها، باغ‌ها، ساختمان‌ها و … دارد.
  • از طرفی جنس توری نیز می تواند بر قیمت آن بسیار تاثیر گذار باشد و توری فولادی با توجه به مقاومت بسیار بالایی که دارد، قیمت به نسبت بالاتری نیز دارد.

یکی از ویژگی‌های آهنک امکان خرید مستقیم محصولات و برندهای محتلف مورد نظر مشتریان از انبار تهران می‌باشد. در نوع دوم روکش PVC  بر روی مفتول گالوانیزه گرم نشسته و دوام محصول را دو چندان می کند . استفاده از توری حصاری با روکش PVC  عموماً در جاهایی که زیبایی و ظرافت مد نظر ما باشد ( نظیر پارکها و استادیوم های ورزشی ) مورد استفاده قرار می گیرد . ضمن اینکه وجود یک لایه پی وی سی  روی مفتول گالوانیزه خود سبب افزایش مقاومت و دوام بسیار بیشتر محصول می گردد . تنوع بالای رنگ در این محصول سبب زیبایی خیره کننده آن می باشد . مفتول به کار رفته در تولید این محصول عموماً مفتول گالوانیزه است که در دو حالت گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم در بازار موجود است .

موارد استفاده فنس توری

از دلایل اصلی کاربرد فراوان این محصول جهت حصارکشی، مقرون به صرفه بودن آن نسبت به دیوارکشی است. اگر چه فنس کشی بر خلاف دیوار کشی، امکان دید برای افراد بیرون زمین را هم فراهم می‌کند. انواع فنس های که نام برده شده اند از نظر طول عمر، کاربرد و از همه مهم‌تر در قیمت با یکدیگر متفاوت هستند. در ادامه قصد داریم تا به توضیح مختصری از ویژگی های هر یک بپردازیم. برای اطمینان از خرید فنس باکیفیت برای حصارکشی محوطه مورد نظرتان، باید به مشخصات زیر توجه داشته باشید.

تولید و فروش توری حصاری و فنس

امروزه با به کار گیری از مفتول گالوانیزه در ساخت این محصول سبب شده است که مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد. فنس یا توری حصاری یکی از پر مصرف ترین محصولات فلزی و صنایع مفتولی است . همانطور که گفته شد قیمت فنس توری(متری و کیلویی) به عوامل مختلفی بستگی دارد، که از مهم‌ترین آنها خرید فنس بدون واسطه و مستقیم فنس(تور باغی حصاری) است. در صورتی که می‌خواهید سفارش خود را ثبت نمایید یا می‌خواهید مشخصات محصول را دریافت کنید با ما تماس گرفته(از طریق شماره بالا یا پایین صفحه) و از کارشناسان ما مشاوره دریافت نمایید. قیمت فنس گالوانیزه روکش دار نسبت به فنس گالوانیزه گرم و مفتول سیاه بیشتر می‌باشد. مفتول گالوانیزه نیز نسبت به مفتول سیاه قیمت بیشتری دارد، زیرا گالوانیزه گرم به علت انجام فرایند گالوانیزاسیون در بالا رفتن قیمت فنس آهنی تأثیرگذار است.

ابعاد چشمه:

جنس این توری، گالوانیزه (گالوانیزه گرم ، گالوانیزه سرد) است به عبارتی دیگر توری حصاری با مفتول گالوانیزه بافته میشود. توری حصاری که با اصطلاح بازاری آن توری فنسی و یا توری باغی نیز گفته میشود که در صنایع کاربرد بسیاری دارد. مش‌های حصاری در چشمه های لوزی شکل بافته میشود که بافت آن میتواند به صورت ماشینی و دستی انجام شود. همانطور که از نام آن مشخص است این نوع توری حصاری از مفتول سیاه ساخته می‌شود. بر‌خلاف توری حصاری گالوانیزه ، این نوع فنس مقاومت بالایی در برابر خوردگی و زنگ‌زدگی ندارد.