بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023 ؛ از 25 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان زومیت | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2023 ؛ از 25 میلیون تومان تا 100 میلیون تومان زومیت | behtarin-laptop

اگر می‌خواهید مانند یک حرفه‌ای بازی‌های ورزشی انجام دهید، لپ‌تاپی با سریع‌ترین ‌نمایشگر می‌خواهید. این دستگاه نرخ به‌روزرسانی 360 هرتزی را بر روی نمایشگر فول‌اچ‌دی خود ارائه می‌دهد و دارای قطعات درجه یک برای ارئه‌ی حداکثری توان خود است. اما پیشنهاد ما، خرید نسخه RTX 3070 و نمایشگر FHD با نرخ تازه‌سازی ۳۶۰ هرتز است.

  • در این مطلب از لیست ابزار قصد دارین بهترین محصولات گیمینگ کمپانی ایسوس را معرفی کنیم.
  • چیپ گرافیکی این محصول Geforce RTX 3050 است که از ۴ گیگابایت حافظه GDDR6 برخوردار است.
  • لپ تاپ تاف دش اف ۱۵ مجهز به پردازنده های نسل ۱۲ اینتل بهره برده که مدل آن Core i H است.
  • این پنل که از نسبت صفحه 16 به 9 استفاده می‌کند، نرخ نوسازی 240 هرتزی برای آن در نظر گرفته شده که باعث می‌شود محتوا در این نمایشگر بسیار روان به نمایش دربیاید.
  • لپ تاپ ایسوس مدل ROG Zephyrus G15 از بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس و برای افراد حرفه‌ای بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون است.

در این مقاله بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس در سری TUF و ROG را معرفی خواهیم کرد که هر یک از آنها دارای ویژگی‌های منحصر به فردی بوده تا نیاز گیمرها را پوشش دهد. این لپ تاپ‌ های گیمینگ، بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی ایسوس در سال 2022 هستند که مهم‌ترین ویژگی آنها قابل حمل بودنشان بوده و محصولات شگفت‌انگیزی در این زمینه هستند. به عنوان نکته آخر در خرید یک لپ تاپ گیمینگ ایسوس باید به گارانتی آن توجه کنید؛ اجرای بازی‌ها و دیگر نرم افزارهای سنگین روی لپ تاپ تمام سخت افزار دستگاه را تحت فشار قرار می‌دهد. اگر لپ تاپ خود را از آی تی هوم خریداری کنید تا ۷ روز خود ما آن را ضمانت می‌کنیم. اگر لپ تاپ گیمینگ ایسوس شما گارانتی یکپارچه داشته باشد، تا دو سال توسط سه شرکت حامی، سازگار و آواژنگ گارانتی خواهد شد. این لپ تاپ با پردازنده Ryzen 7 ، کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX GB و ۱۶ گیگابایت حافظه رم که قابلیت ارتقا تا ۲۴ گیگابایت را دارد می تواند بهترین بازی های روز دنیا را با سرعت بالا به سادگی اجرا کند.

سخن آخر در مورد بهترین لپ تاپ های راگ ایسوس

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به حافظه کش 24 مگابایتی، پشتیبانی از درگاه‌های مختلف از جمله Type C، سیستم عامل ویندوز 11 و نورپردازی RGB اشاره کرد. خود ایسوس سری ROG را سری اصلی لپ تاپ‌های گیمینگ خود می‌دانید و سری TUF را به عنوان محصولاتی خوش قیمت‌تر به بازار معرفی کرده است، هرچند که سری TUF هم لپ تاپ‌هایی حتی گران‌تر از سری ROG دارد. لپ تاپ ایسوس مدل ROG Strix G15 G513RC-HN101 از یک نمایشگر 15.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD استفاده می‌کند. این پنل که دارای نسبت صفحه 16 به 9 است به نرخ نوسازی 144 هرتزی مجهز شده تا محتوا را روان‌تر به نمایش دربیاورد. پردازنده گرافیکی از عناصر مهم یک لپ تاپ مخصوص بازی بوده و کارت گرافیک قرار گرفته در این محصول، ساخت شرکت انویدیا بوده و مدل آن RTX 3070 بوده که دارای ۸ گیگابایت حافظه GDDR6 است.

لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس مدل Asus TUF Dash F15 FX517ZC-HN124

وزن سبک این لپ تاپ باعث می‌شود به راحتی آن را در کوله پشتی بیندازید و هر جا که دوست داشتید ببرید. پشتیبانی از Dolby Atmos، وای فای ۶ و خروجی HDMI، از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ درجه یک، محسوب می‌شوند. حداقل پردازنده‌ای که باید به دنبال آن باشید، مدل Intel Core i5 یا AMD Ryzen 5 است.