بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو کوسینلا


بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا

بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - عکاسی داخلی، ستون، طاق
© دوچیو مالاگامبا

بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - عکاسی داخلیبنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - عکاسی داخلیبنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - عکاسی داخلیبنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - تصویر 5 از 35بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - تصاویر بیشتر+ 30


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© دوچیو مالاگامبا

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. پروژه هفت ساله Fondazione Luigi Rovati نشان دهنده تکمیل بازسازی و بازسازی کاخ قرن نوزدهمی میلان Bocconi-Rizzoli-Carraro توسط معماران Mario Cucinella است. گا،ی‌های کاملاً جدید زیرزمینی مجموعه اتروسکی بنیاد، هسته اصلی این نوآورانه به زندگی فرهنگی و مدنی شهر در 52 Corso Venezia است. علاوه بر گا،ی های اتروسکی، موزه هنر Fondazione Luigi Rovati دارای دو طبقه فضای نمایشگاهی، امکانات حفاظتی، یک آرشیو، یک اتاق مطالعه مرتبط با کتابخانه بنیاد لوئیجی رواتی در مونزا، و اتاق های رویداد، یک کتابفروشی، یک کافه نیز می باشد. به ،وان یک رستوران در طبقه بالای آن.

بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - عکاسی داخلی، در، پنجره، شیشه، طاق، تیر
© دوچیو مالاگامبا

دویست اثر برجسته از مجموعه مصنوعات باست، اتروسکی بنیاد در قالب های سفارشی طراحی شده توسط معماران ماریو ،ینلا در گا،ی های سنگ آهکی فضاهای ماورایی واقع در “طبقه هیپوژئوم” مستقیماً در زیر کاخ نمایش داده می شود. در این نمایشگاه کوزه‌ها، گلدان‌ها، جواهرات، و برنزها از جمله جنگجوی مشهور سرنوشی، خدای جنگجوی نذری متعلق به اوا، قرن ششم تا اوایل قرن پنجم قبل از میلاد وجود دارد. آثار هنرمندان معاصر – مانند آلبرتو جاکومتی، پابلو پیکاسو، آرتورو مارتینی، لوسیو فونتانا و ویلیام کنتریج در کنار مصنوعاتی که بین دو تا سه هزار سال پیش خلق شده‌اند، نمایش داده می‌شوند.

بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - تصویر 6 از 35
© دوچیو مالاگامبا
بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - عکاسی داخلی
© دوچیو مالاگامبا
بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - عکاسی داخلی
© دوچیو مالاگامبا

شکل و مادی کف Hypogeum که شامل سه غار گنبدی دایره‌ای و یک بیضی شکل است، ریشه در مقبره‌های اتروسکی Cerveteri (در لاتزیوی امروزی) دارد و همچنین با ویژگی‌های فیزیکی معادن معدن Firenzuola شکل گرفته است. منبع توسک، از سنگ آهک پیترا فورته فیورنتینا آبی-خا،تری با تکه های میکای درخشان که در لایه های روی هم قرار گرفته اند، معماری مقبره های اتروسکی و گا،ی های قرن بیست و یکمی را مشخص می کند.

بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - عکاسی داخلی
© دوچیو مالاگامبا
بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - تصویر 26 از 35
نمودار طرح

یک پله سنگی مرموز به ،وان نقطه ورود به طبقه Hypogeum از سالن ورودی در سطح خیابان بنیاد عمل می کند. این شامل یک دفتر فروش بلیط، یک کافه اغذیه فروشی، و کتابفروشی با دسترسی به یک باغ حیاط است که توسط استودیو Greencure Marilena Baggio (میلان) طراحی شده است که در آن طرح کلی گنبدهای موزه قابل مشاهده است. یک نیم طبقه دفاتر بنیاد لوئیجی رواتی را در خود جای داده است.

بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - عکاسی داخلی
© دوچیو مالاگامبا

پیانو ،یل با مداخلات معاصر در نظر گرفته شده توسط معماران ماریو ،ینلا دوباره تنظیم و بازسازی شده است. طبقه دوم محل برگزاری رویدادها و نمایشگاه های موقت است. طبقه سوم رستوران Andrea Aprea به نام سرآشپز مشهور میل، را در خود جای داده است. مجموعه مطالعاتی بنیاد در زیرزمین زیر طبقه Hypogeum نگهداری می شود.

بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - عکاسی داخلی، نورپردازی
© دوچیو مالاگامبا
بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - عکاسی داخلی، ویندوز
© دوچیو مالاگامبا

این سفر معماری در میان زمان و فرهنگ، پیوند زندگی و زندگی پس از مرگ، گذشته، حال و آینده در طول هفت داستان، شامل یک چالش مهندسی جسورانه است. “در یک نقطه، ساختمان عملاً در هوا معلق بود.ماریو ،ینلا می‌گوید، به دوره‌ای اشاره می‌کند که در طی آن، روبنای کاخ بر روی پایه‌های باریک موقتی متعادل می‌شد، زیرا حجم موزه زیرزمینی و طبقه خدمات زیر آن حفاری شد.“تصادفی”آشپزخانه را اضافه می کند،«این موضوع تعلیق در مفهوم گا،ی‌های باستان‌شناسی اتروسکی نیز آشکار است. ما می خواستیم یک فضای معلق ایجاد کنیم. به همین دلیل است که گلدان‌های اتروسکی روی پایه‌های تقریباً نامرئی قرار می‌گیرند و این تصور را ایجاد می‌کنند که در هوا شناور هستند.

بنیاد لوئیجی رواتی / معماران ماریو ،ینلا - عکاسی خارجی، پنجره، نما
© دوچیو مالاگامبا




منبع: https://www.archdaily.com/1000494/fondazione-luigi-rovati-mario-cucinella-architects