برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاه تورانومون هیلز در پاییز 2023 افتتاح می شود


برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاه تورانومون هی، در پاییز 2023 افتتاح می شود

برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاه تورانومون هی، در پاییز 2023 افتتاح می شود - تصویر 1 از 16
برج ایستگاه تورانومون هی،. تصویر از OMA و The Boundary

<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

برج افتتاحیه OMA’S در توکیو و ژاپن، طراحی شده توسط شوهی شیگماتسو و OMA نیویورک، برج ایستگاهی تورانومون هی،، در پاییز 2023 افتتاح خواهد شد. یک مرکز تجاری جه، در حال ظهور، و مرکز شهری. یک گره حمل و نقل چند لایه که در برج ادغام شده است، دروازه جدیدی را ایجاد می کند که مرکز توکیو را با بقیه جهان پیوند می دهد.

برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاهی تورانومون هی، در پاییز 2023 افتتاح می شود - تصویر 2 از 16برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاهی تورانومون هی، در پاییز 2023 افتتاح می شود - تصویر 3 از 16برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاهی تورانومون هی، در پاییز 2023 افتتاح می شود - تصویر 4 از 16برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاه تورانومون هی، در پاییز 2023 افتتاح می شود - تصویر 5 از 16برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاهی تورانومون هی، در پاییز 2023 افتتاح می شود - تصاویر بیشتر+ 11

برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاهی تورانومون هی، در پاییز 2023 افتتاح می شود - تصویر 8 از 16
برج ایستگاه تورانومون هی،. تصویر از OMA و DBOX برای شرکت ساختمان موری

برج ایستگاه که در “مرکز تجارت جه،” تورانومون هی، در نزدیکی کاسومیگاسکی، در مجاورت تپه‌های ARK و در فاصله چند قدمی تپه‌های روپونگی و تپه‌های آزابودای واقع شده است، به ،وان آ،ین نقطه خیابان Shintora-Dori خواهد بود. برج ایستگاه یک ساختمان بلند 49 طبقه با کاربری مختلط خواهد بود که ارتفاع آن به 266 متر می رسد. این شامل دفاتر، فضاهای تجاری، هتل ها و تسهیلات ارتباطی تعاملی معروف به TOKYO NODE خواهد بود. این پروژه با ایستگاه خط مترو هیبیا توکیو (2020) که به تازگی افتتاح شده است ادغام می شود و به ،وان یک مرکز حمل و نقل مرکزی برای شهر عمل می کند.

برای ایجاد یک رابط دعوت‌کننده و عمومی برای برج، OMA آن را به ،وان توسعه‌ای از طبیعت و فعالیت‌های موجود در خیابان Shintora-Dori طراحی کرده است. پایه ساختمان، شبیه یک قیف بزرگ، قلب سازه را باز می کند تا عموم مردم را به داخل بکشاند. T-DECK، یک پل عابر پیاده قابل توجه، این برج را به شدت به توسعه‌های متنوع تپه‌های تورانومون پیوند می‌دهد، گردش خون را افزایش می‌دهد و شبکه‌ای پر جنب و جوش از فعالیت‌ها و فضاهای سبز را تقویت می‌کند. پل دو منطقه عمومی را در پایه برج از هم جدا کرده و تعریف می‌کند: دهلیز بالایی و دهلیز ایستگاه در زیر. Station Atrium به طور یکپارچه توسعه را با خط Hibiya مترو توکیو ادغام خواهد کرد. غرق در نور طبیعی، این میدان سه طبقه برای اولین بار در توکیو خواهد بود که حس بی نظیری از ورود را ارائه می دهد.


مقاله مرتبط

شروع ساخت و ساز در OMA / مرکز تجاری و فرهنگی شوهی شیگماتسو در هاراجوکو، توکیو


اولین برج ما در توکیو به تقویت ارتباطات، هم با همسایگان بلندمرتبه و هم با شبکه های متنوع محله اختصاص داده شده است. برج ایستگاه درگیر و با محیط شهری سه بعدی توکیو طنین انداز می شود و مردم را از طریق لایه هایی از مکان ها و فعالیت ها راهنمایی می کند. طراحی آن حول یک نوار فعالیت مرکزی می چرخد ​​که به زندگی در اطراف برج اجازه می دهد تا به داخل، بالا، بالا و از طریق مقیاس چشمگیر آن جریان یابد. با شکل حکاکی شده، دو نیم شده و جابجا شده، از نظر فضایی و برنامه‌ای به Shintora-Dori، منطقه خلیج، شبکه جدید پیاده‌روی و سبز منطقه تورانومون هی،، شبکه بزرگتر متروی توکیو و شبکه جه، خلاقیت‌هایی که فعال خواهند شد متصل می‌شود. گره توکیو.

–شوهی شیگماتسو، شریک OMA

برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاهی تورانومون هی، در پاییز 2023 افتتاح می شود - تصویر 13 از 16
برج ایستگاه تورانومون هی،. تصویر از OMA و DBOX برای شرکت ساختمان موری

فعالیت عمومی پر جنب و جوش در پایه برج به صورت عمودی گسترش می یابد و یک نوار مرکزی ایجاد می کند که مناطق خاصی را برای مستاجران برج در خود جای می دهد. در بالای برج، TOKYO NODE تأسیس خواهد شد، یک مرکز جدید که با همکاری ساختمان موری توسعه یافته است. TOKYO NODE با ،یب یک مکان انعطاف‌پذیر و یک انجمن نوآورانه، یک مرکز ارتباطی تعاملی با گا،ی‌ها، استودیوها، باغ‌ها، است،ها و رستوران‌ها خواهد بود. هدف آن متحد ، افراد و ایده‌های خلاق، نمایش ارزش‌ها و تجربیات جدید با تقویت همکاری‌هایی است که به حوزه‌های مختلف مانند تجارت، هنر، سرگرمی، فناوری و مد اهمیت می‌دهند.

برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاه تورانومون هی، در پاییز 2023 افتتاح می شود - تصویر 5 از 16
برج ایستگاه تورانومون هی،. تصویر از OMA و DBOX برای شرکت ساختمان موری

تکمیل برج ایستگاهی تورانومون هی،، همراه با برج موری (2014)، برج تجاری (2020) و برج مس، (2022)، نشان‌دهنده تکامل مداوم تپه‌های تورانومون است – محله‌ای به مساحت حدود 7.5 هکتار و 800000 متر مربع. در مرکز توکیو در آینده، زیرساخت‌های حمل‌ونقل اضافی، از جمله جاده‌ها، پایانه‌های اتوبوس، مترو و عرشه‌های عابر پیاده، برای نهایی ، توسعه به‌،وان یک مرکز بین‌المللی جدید و مرکز تجاری جه، که در مقیاس با روپونگی هی، قابل مقایسه است، یکپارچه خواهند شد.

برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاه تورانومون هی، در پاییز 2023 افتتاح می شود - تصویر 12 از 16
برج ایستگاه تورانومون هی،. تصویر از OMA و The Boundary
برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاهی تورانومون هی، در پاییز 2023 افتتاح می شود - تصویر 7 از 16
برج ایستگاه تورانومون هی،. تصویر از OMA و The Boundary

شوهی شیگماتسو، یکی از شرکای OMA نیویورک، اخیراً بسیاری از پیشرفت‌های ،یبی را طراحی کرده است. در توکیو، اخیراً ساخت و ساز هاراجوکو کوئست، یک مرکز تجاری و فرهنگی تجدید شده در ناحیه هاراجوکو توکیو آغاز شده است. سال گذشته، این دفتر از طرح دفتر مرکزی جدید موسسه Discovery Partners به ​​،وان بخشی از سیستم دانشگاه ایلینویز رونمایی کرد. این ساختمان به طور منحصربه‌فردی ارتباط قوی با محله‌های اطراف از هر طرف ایجاد می‌کند که به صورت چند جهته طراحی شده است. سرانجام، استودیوی معماری از تخیل مجدد خود از خانه حراج مشهور ساتبی رونمایی کرد.

برج افتتاحیه OMA در توکیو: برج ایستگاهی تورانومون هی، در پاییز 2023 افتتاح می شود - تصویر 14 از 16
برج ایستگاه تورانومون هی،. تصویر از OMA و DBOX برای شرکت ساختمان موری




منبع: https://www.archdaily.com/1001036/omas-inaugural-tower-in-tokyo-toranomon-hills-station-tower