بایگانی‌های سایبان بازویی کارگاه تولیدی سایبان و چادر سایه افکن سایبان مغازه سازه چادری سایبان برقی سایبان بازویی-سایبان پارس

شرکت آقای سایه بان تنها تولید کننده سایبان و چادر میباشد، که با مدیریت دکتر مردیدر سال 1391 موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است. در هنگام سرچ و خرید به آرم ،لوگو، سایتها و آدرس ایران سایبان توجه لازم را داشته باشند. چرا که برخی با کم و زیاد کردن یک حرف از کلمه سایت IRANSAYEHBAN و یا IRANSAYEBAN سعی در معرفی خود با برند ما دارند. نیز گفته میشود.شما همواره میتوانید با تماس با کارشناسان ما از مشاوره رایگان ما در زمینه انتخاب اندازه مناسب سایبان،انتخاب روکش انواع سایه بان و … بهره مند گردید. سایبان بازویی فروشگاهی علاوه بر ایجاد سایه، مانند یک بیلبورد عمل خواهد کرد از بادهای شدید جلوگیری می‌کند و حفاظی در مقابل باران و برف نیز می باشد.

  • سایبان برقی به راحتی و با فشردن یک کلیک روی ریموت باز و بسته شده و به سادگی فضای پیشخوان مغازه و یا حیاط شما را سرپوشیده کرده و شما را از گزند آفتاب مصون نگاه می دارد.
  • تا بتوان از آنها استفاده های مختلفی در فصل های مختلف داشته و در مواقعی که نیاز به سایبان نباشد.
  • سایبان دکوراتیو بیشتر جنبه زیبایی دارد و میتوان بر روی آن انواع طرح و تبلیغات را چاپ نمود.
  • سایبان های موتور دار فاقد هندل دستی است و به صورت دستی امکان کنترل شدن ندارد.

با توجه به کاربردی که مورد نظر است می توان برای سایبان رنگ مناسب انتخاب نمود. در محوطه های باز معمولاً سایبان به این صورت دوبله اجرا می شود. مثلاً اگر کافه یا رستوران شما بصورت روف گاردن یا محوطه باز ویلایی است می توانید با استفاده از سایبان دابل یک الاچیق باز شونده با مساحت خیلی زیاد ایجاد نمایید. یا اگر قصد پارک خودرو رد محوطه ویلایی یا باغ خود دارید با 2 ستون در محوطه می توانید فضا برای پارک 2 خودرو در دو طرف سایبان ها فراهم کنید. همیشه 20 سانتیمتر دورپیچ محور سایبان است – به عنوان مثال اگر بازشو مفید 2/5 متر نیاز دارید باید 2/7 متر خریداری شود. سایبان های هوشمند علاوه بر عملکرد بالا زیبایی ظاهری محیط شما را دو چندان خواهند کرد.

سایبان بازویی

همان طور که از نام سایبان مشخص است مانند یک پوشش عمل میکند و ازتابش نور خورشید، و بارش باران و برف به محل مورد نظر جلوگیری مینماید. سایبان ها با توجه به انواع گوناگون انها درمکان هایی مانند منزل، مغازه، محل پارک خودرو، رستوران ها، کافی شاپ ها واستخر ها مورد استفاده قرار میگیرد. سایبان های قدیمی دارای سیستم دستی بودند و برای باز مجله خبری سایبان پارس و بسته نمودن سایبان از هندل یا یک اهرم استفاده می‌شد. ⚠️ بازشوی مفید (سقف سایبان) سایبان فول باکس فقط می تواند بین 2 الی 3 متر باشد. شرکت دیدگاهان، تولید کننده انواع سایبان برقی با ضمانت و خدمات پس از فروش 22 سال است که در این زمینه فعایت میکند. در تمامی شهرهای ایران نمایندگی دارد و آماده خدمت رسانی یه شهرهای سراسر ایران است.

ساخت سایبان بازویی متحرک و ثابت با کیفیت

سایبان هایکلاس سایبان هایکلاس یکی از انواع سایبان بازویی میباشد. برای آشنایی بیشتر با این مدل سایه بان در ادامه مطلب با ما همراه باشید. قیمت سایبان بازویی برقی بعلت استفاده از موتور برقی سایبان و ریموت کنترل در آن بالاتر از قیمت سایبان بازویی دستی میباشد.

سایبان ویترین مغازه 3.5×2.5

افرادی که به دنبال سایبان برقی های مدرن و کاربردی هستند، می توانند سایبان های بازویی برقی و هوشمند را انتخاب کنند. اگر به دنبال سایبان با قیمت مناسب هستید می توانید سایبان های بازویی دستی یا معمولی را خریداری کنید. شرکت دیدگاهان با نصب انواع مختلف این نوع سایبان توسط کادر مجرب خود کار مشتریان را راحت تر کرده است. یکی از عواملی که می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت سایبان بازویی داشته باشد، ابعاد سایه بان است. معمولا سایه بان بازویی اگر با ابعاد استاندارد ساخته شود، هزینه آن زیاد نبوده و با کمترین قیمت ممکن نیز می توان یک سایه بان بازویی باکیفیت را تهیه کرد.یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت سایه بان بازویی، برقی یا دستی بودن آن است. معمولا سایبان های برقی نیاز به یک موتور الکتریکی دارند، این موتور معمولا خارجی بوده و دارای کیفیت بسیار مطلوبی است.

سایبان بازویی با توجه به متعلقات مدرن تر و زیبایی ظاهری مورد توجه قرار گرفته است، علاوه بر زیبایی ظاهری مساحت بیشتری نسبت به سایبان کالسکه ای تحت پوشش خود قرار می دهد و معمولا ۲٫۵ متر جلو آمدگی سایبان بازویی می باشد. در سایبان برقی در واقع یک موتور به سایبان بازویی مغازه اضافه میگردد که قیمت موتور برقی به سایبان بازویی مغازه اضافه میشود. روکش کره سایبان بازویی و یا همان سایبان برقی و یا سایبان فنری با داشتن سطح براق در انعکاس نور خورشید و ایجاد مقاومت در برابر اشعه های ساطع شده بسیار مفید است . یکی از ویژگی های خاص سایبان بازویی کلاسیک در زمان بسته شدن ان فضای خیلی کمی را اشغال می کند و همین مسئله باعث شده که کاربرد سایبان بازویی کلاسیک در میان سایر سایبان های دستی و برقی بیشتر باشد. برای سایبان باکن یا سایبان تراس میتوانید از سایبان های کلاسیک ،باکس و فول باکس یک طرفه استفاده نمایید.سایبان های بالکن و سایبان تراس در دو نوع ثابت و متحرک بسته به نیاز شما تولید و اجرا میشود. یکی از انواع سایبان های مورد استفاده در ساختمان که مزیت فراوانی دارد سایبان پنجره میباشد.سایبان پنجره به طور کلی به دو دسته سایبان ثابت پنجره و سایبان متحرک پنجره تقسیم بندی میشود.