بازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / معمار Raffaele Cammarata


بازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / معمار Raffaele Cammarata

بازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / Raffaele Cammarata architetto - عکاسی بیرونی
©Simone Bossi

بازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / Raffaele Cammarata architetto - عکاسی بیرونیبازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / Raffaele Cammarata architetto - عکاسی داخلی، اتاق خواببازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / Raffaele Cammarata architetto - عکاسی داخلی، آشپزخانهبازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / Raffaele Cammarata architetto - عکاسی بیرونیبازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / Raffaele Cammarata architetto - تصاویر بیشتر+ 17


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

بازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / Raffaele Cammarata architetto - عکاسی بیرونی
©Simone Bossi

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. مشرف به دریاچه لوگانو، بین جنگل و تپه در شانه های آن، از ما خواسته شد تا یک ساختمان موجود را تغییر دهیم، ساختم، که در دهه 50 ساخته شد. در ملک تا حدی جمع و جور می تو،د دو فضای ساخته شده در دو طرف مقابل را ببینید – خانه تعطیلات در یک طرف، و یک ،ه با یک گاراژ در سمت دیگر، در کنار دو درخت بزرگ. مفهوم ساده است، مجموعه ای از فضاها بهینه شده برای یک استراحت کوتاه، یک لحظه استراحت، شبیه به یک تجربه در یک اقامت در هتل خصوصی.

بازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / Raffaele Cammarata architetto - عکاسی بیرونی
©Simone Bossi
بازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / Raffaele Cammarata architetto - تصویر 16 از 22
ارتفاع شمال غربی
بازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / Raffaele Cammarata architetto - عکاسی داخلی، شیشه
©Simone Bossi

با توجه به ماهیت پروژه، مجبور شدیم از هر اینچ فضای موجود نهایت استفاده را ببریم. ایوان بیرونی، اتاق نشیمن باز با آشپزخانه، حمام و اتاق خواب را می توان یافت که در رابطه با فضای بیرون طراحی شده است. یک تصمیم اساسی این بود که زیرزمین سنگی که ملک در آن قرار دارد، بازسازی و برجسته شود، چیزی که نمونه ای از املاک تاریخی مجاور دریاچه لوگانو است. این سنگ از غاری واقع در دریاچه است،اج شده است که از این نظر منحصر به فرد است که غار دیگر وجود ندارد. به لطف پانل های شیشه ای بزرگ، به نظر می رسد فضای داخلی به سمت باغ و دریاچه کشیده شده است.

بازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / Raffaele Cammarata architetto - تصویر 19 از 22
طرح طبقه همکف
بازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / Raffaele Cammarata architetto - عکاسی داخلی، آشپزخانه
©Simone Bossi

مصالح ساختم، بر رابطه با ،اصر تأکید می کند، کف چوبی و دیوارهای جشن درختان، سنگی که دریاچه را تداعی می کند. سطوح مختلف توسط یک سری رمپ به هم متصل می شوند که شما را از فضای پارکینگ به سمت دریاچه راهنمایی می کند. یک دیوار سیم، شما را به سمت ورودی سرپوشیده می برد و از جاده پشت آن محافظت می کند.

بازسازی یک اقامتگاه تعطیلات / Raffaele Cammarata architetto - عکاسی داخلی
©Simone Bossi




منبع: https://www.archdaily.com/948660/refurbishment-of-a-،liday-residence-raffaele-cammarata-architetto