انواع سایبان متحرک سایبان برقی ایران سایه سایبان بازویی سایبان مغازه

حتما تجربه این را داشته اید که مجبور شوید ماشینتان را در یک محوطه رو باز پارک کنید، چه اتفاقی می افتد؟ خودروی شما از نور آفتاب، بارندگی، فضولات پرندگان و… در امان نیست. در روزهای گرم سال هنگامی که خودرو ساعات طولانی زیر نور آفتاب می مانند آنقدر داخل ماشین داغ می شود که نمی توان روی صندلی ها نشست، در ضمن نور آفتاب می تواند به رنگ خودرو نیز آسیب بزند. از طرفی در فصول سرد که بارندگی بیشتر اتفاق می افتد خودرو خیس شده و لک بارندگی روی آن می ماند.

  • تمام سیستم های سقف به صورت استاندارد از نظر برق کار می کنند و می توانند به روش های مختلفی از سوئیچ های دیواری ساده یا کنترل از راه دور گرفته تا سنسورهای خورشید ، باد وباران یا حتی سیستم های اتوماسیون خانگی کار کنند.
  • ساختار سایبان چتری اصولا متشکل از سازه های متفاوت سبک و سنگین که به نوع آلیاژی چتر ها بستگی دارد و از چندین مدل مختلف می باشد که کاربرد و نصب آن ها متفاوت است.
  • سایبان متحرک پارچه ای کافی شاپ و رستوران، سایبان متحرک پارچه ای حیاط، تراس و بالکن برخی از کاربردهای این نوع سایبان می باشد.
  • سایبان اتوماتیک در پارکینگ های روباز، جهت جلوگیری از تابش نور خورشید به صورت مستقیم و از بین رفتن رنگ ماشین به مرور زمان، سایبان اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.
  • سقف های جمع شونده می توانند از رفاه حال هر میهمان – هر آب و هوا – اطمینان حاصل کنند.

پس موتور است که سایبان برقی را باز و بسته کرده و قابلیت های جدیدی به آن اضافه می کند. موتور سایبان متحرک عموما دارای دو نوع هستند که با نام های موتور توبولار و موتور برقی ساید در بازار شناخته می شوند. هر کدام از این موتور ها قابلیت های مختص به خود را دارند که بسته به سلیقه و جایگاه قرار گیری انتخاب و نصب می شوند. ما در ادامه به توضیح ویژگی های آن ها به طور جداگانه پرداخته ایم که با هم می خوانیم. بله دوست عزیز شما برای خرید هر یک از سایبان های متحرک می توانید رنگ و طرح پارچه آن را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. هزینه سایبان ها از آن جا که به عوامل مختلفی مثل ابعاد و اندازه آن بستگی دارد بهتر است برای استعلام قیمت با شرکت ما تماس بگیرید.

معایب سایبان پارکینگ متحرک :

باز و بسته شدن سایبان با ریموت کنترل انجام می شود، پس زمان هایی که لازم است گیاهان در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرند، می توانید با استفاده از ریموت سایبان را ببندید. با خرید سایبان متحرک روف گاردن از آلباتروس یک سایبان با کیفیت خواهید داشت که در مدت زمان طولانی تغییر رنگ نخواهد داد و با توجه به اندازه دلخواه شما ساخته خواهد شد. ساختمان هایی که حیاط ، گنبد شیشه ای یا تراس دارند اغلب به دلیل نا امن بودن شرایط آب و هوایی محلی نمی توانند از زیباترین فضاهای خود استفاده کنند. در این موارد یک سقف ثابت می تواند امکانات شگفت انگیز فضاهای باز را محدود کند و یا یک اتاق را کاملا تاریک کند. با یک سیستم سقف متحرک ، ایجاد شرایط راحت در مدت زمان کوتاه چه برای ایجاد سایه در روزهای گرم و آفتابی و چه برای محافظت در برابر باد و باران امکان پذیر است. سایه باتیس به عنوان متخصص سیستم های سقف متحرک همیشه بهترین راه حل را پیدا می کند.

سایبان برقی فول باکس

در این سقف متحرک از دو دهانه ۵ در ۴ متر استفاده شده است.در هر کدام از این دهانه ها موتور الکتریکی جدا جهت باز و بسته شدن سقف استفاده شده است. سایبان پارکینگ متحرک یکی از انواع سایبان خودرو است که قابل نصب در حیاط شما می باشد . در این نوع سایبان چون از مصالح سبک تری استفاده می شود دارای مقاومت کمتری نسبت به سایبان پارکینگ ثابت دارد . با نصب سایبان پارکینگ متحرک می توانید محیط منزلتان را به محیطی ایمن برای خودرو ، خودر در برابر گرما ی خورشید ، عوامل طبیعی ( برف ، باران های اسیدی ، باد ) ، فضولات پرندگان و …

به دلیل کاربرد زیاد سایبان متحرک که قابل استفاده در هر فضایی مانند مغازه ها ، تراس ها ، استخرها ، رستوران ها وغیره می باشد این روزها استفاده از سایبان برقی سایبان متحرک رواج بسیار ی پیدا کرده است. استفاده از سایبان برقی در فضاهای باز و حیاط منازل مسکونی به عنوان سایبان پارکینگ، یکی از دلایل محبوبیت سایبان برقی است. سایبان پارکینگ یک محافظ خوب برای خودروی شما در مقابل بارش باران و برف است. سایبان خودرو با امکانات و قابلیت های گوناگون به شما کمک میکند با اطمینان خاطر خودروی خود را در فضای باز قرار دهید و در صورت عدم نیاز به آن میتوان به راحتی آن را جمع کرد. سایبان ه از سایبان های باغ ، سایبان پارکینگ قابل حمل و سایبان بادبان ، بسته به آنچه نیاز دارید ، اندازه های مختلفی برای انتخاب وجود دارد. سایبان متحرک دیگر محدود نیست تا فقط یک جا نصب بشود و برای محافظت در برابر گرمای شدید خورشید استفاده شود.

اطلاعات تماس

در این زمینه بهتر است با بهترین تولید کننده انواع سایبان برقی ، سایبان متین مشورت کنید تا بهترین راهنمایی را به شما بکنند هرچقدر پارچه درست انتخاب شود سایبان متحرک طول عمر بیشتری خواهد داشت. بسیاری از افراد دوست دارند از فضای گاراژ خود برای ذخیره سازی مواد غذایی و لوازمات یا حتی سالن های ورزشی خانگی استفاده کنند. سایبان متحرک خودرو گزینه بسیار مناسبی برای این افراد است زیرا آن ها میتوانند از فضای پارکینگ هر استفاده ای میخواهند بکنند و در کنار آن از خودروی خود در مقابل باد و تابش مستقیم نور خورشید و هم چنین بارش شدید برف و باران محافظت کنند. سایبان متحرک خودرو با فضای کارآمد ، سازگار با محیط زیست ، مقرون به صرفه ، ایمن و مطمئن ، تعمیر و نگهداری آسان بهترین انتخاب می باشد.

اگر قصد خرید سایبان های متحرک را دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه تخصصی کانوپی، سایبان مورد نظر خود را در طرح های متنوع و با مناسب ترین قیمت تهیه کنید. استفاده از سایبان متحرک می تواند از هزینه های اضافی شما به میزان قابل توجهی بکاهد چرا که از هدر رفت گرما در زمستان جلوگیری کرده و مصرف برق را کاهش می دهد. از طرفی در فصل گرما هم سایبان با ایجاد مانع در برابر نور خورشید فضای خنک تری با کاهش 20 درجه ای دمای هوا به وجود می آورد. همچنین سایبان متحرک در زمان وزش بادهای شدید مثل سایبان های ثابت آسیب نمی بیند زیرا در شرایط بد جوی قابل جمع آوری هستند.

گاهی ممکن است مشکل اصلی باز و بسته نشدن سایبان از موتور آن باشد، در این مواقع خیلی راحت با تعویض موتور سایبان تعمیر خواهد شد. نشستن در فضای باز و استفاده از هوای آزاد لذت بخش است اما تا وقتی زیر سایه و دور از هر عامل آزاردهنده ای باشیم. سایبان متحرک به شما کمک می کند در هر زمان از سال بتوانید از سایه آن استفاده کنید.