انواع سایبان متحرک حیاط و خودرو؛ قیمت، ویژگی‌ها و معمارنو

برای ساخت سایبان حیاط در اصفهان نیز می توانید از سایبان های متحرک و یا برقی استفاده کنید. شما به راحتی می توانید سایبان چتری را که یکی از انواع سایبان متحرک است در اطراف حیاط ، باغ و کنار استخر خود نصب کنید ، نه تنها برای داشتن حداکثر محافظت در برابر آفتاب بلکه برای ایجاد حس زیبایی در محیط بیرون خود مناسب است. نصب این سایبان برای استفاده در کنار استخر و آفتاب گرفتن در تابستان به شدت توصیه می شود زیرا هم نصب آسانی دارد هم می توانید در صورت عدم استفاده آن را جمع کنید. در واقع ، استفاده از سایبان سایبان چتری یک ایده منطقی است ، مخصوصاً در اندازه بزرگ تر برای زمانی که می خواهید یک مهمانی شام در فضای باز داشته باشید. موتور برقی توبولار معمولا در سایبان هایی که استفاده کمتری داشته و خیلی نیاز به باز و بسته کردن آن ها نیست دیده می شوند. پس قبل از خرید این نوع موتور باید بدانیم چه میزان قرار است از سایبان متحرک خود استفاده نماییم.

  • گرمای خورشید به دلیل سوختن می تواند به سطح رنگ اتومبیل شما آسیب برساند.
  • همین نکته را می توان در مورد حشرات گفت که می توانند به طور فعال به سطح خارجی اتومبیل آسیب برسانند.
  • سایبان متحرک در کنار محصولاتی مانند بهترین کاور استخر ، بهترین انواع سقف متحرک و پرده سقفی اتوماتیک ، یکی از لوازم مورد نیاز برای صرفه جویی در مصرف انرژی است.
  • در صورت عدم بررسی لاستیک ها ، منجر به تورم لاستیک یا ترکیدن آن می شود.

سایبان های متحرک که امروزه بسیار قابل رویت هستند طرفداران زیادی پیدا کرده است. استفاده از این سایبان ها در حیاط منازل ، باغ ها ، سایبان متحرک ماشین ، سایبان متحرک استخر و … دیده می شود .سایبان ها علاوه بر پوشش دهی و ایجاد سایه نوعی طراحی برای معماری امروز شناخته می شوند. سایبان های متحرک به صورت دو تکه ، قاب سایبان و قسمت بالا سایبان ارائه می شوند. سایبان های قاب فولادی سنگین تر و از نظر قیمتی نسبت به قالب های آلومینیومی دارای هزینه ی کمتری هستند .

اطلاعات تماس

در واقع می تواند قابل حمل باشد و نشانه ای از سبک ، ظرافت و شیکی به هر فضای بیرونی بدهد. به علاوه جنس سایبان برای فضای باز و در معرض نور مستقیم با سایبان برای فضایی که مستقیم نور خورشید نیست متفاوت است. پس همچنان باید آگاه باشید که چه استفاده ای می خواهید از سایبان بکنید. اگر به فکر خرید انواع سایبان متحرک هستید اما مطمئن نیستید که چگونه از آن به درستی استفاده کنید یا کدام نوع سایبان متحرک برای رفع نیاز شما مناسب است. اجازه دهید شما را با انواع سایبان متحرک و مزایای آن ها آشنا کنیم.

با توجه به این اتفاقات اگر پارکینگ سرپوشیده ندارید حتما باید یک سایبان متحرک باکیفیت بخرید. امروزه سایبان های متنوعی برای خودرو وجود دارد، شما می توانید از سایبان بازویی، زنجیری، فول باکس و… استفاده کرده این سایبان ها را در حیاط منزل یا پارکینگ رو باز خود نصب کنید و ازین به بعد خودرو را زیر سایبان پارک کرده تا هیچ آسیبی به آن وارد نشود. نکته قابل توجه در سایبان های متحرک پارکینگ این است که هر زمان به سایبان نیازی نداشتید، می توانید با استفاده از ریموت آن را ببنید تا طول عمر سایبان نیز افزایش یابد. نگهداری گیاهان به دقت و توجه بسیاری نیاز دارد، پس برای در امان نگه داشتن گیاهان از سرمای آسیب زننده، بارندگی های شدید و آفتاب سوزان نیاز به سایبن خواهید داشت. حسن سایبان های متحرک این است که قابل تنظیم بوده، می توان زاویه و شیب سایبان را تغییر داد.

گیزباکس از هر دو طرف قابل استفاده است و به صورت اتوماتیکو برقی نیز باز و بسته می شود. پارکینگ متحرک گیزباکس نصب بسیار سریع و آسانی دارد و به راحتی به زمین متصل می شود. برای پوشش سلایق متفاوت این پارکینگ در رنگ های متنوعی تولید می شود که می تواند با دکوراسیون حیاط شما کاملا هماهنگ شود. این نوع از سقف ها به علت ویژگی باز و بسته شدن این امکان را می دهد. همچنین استفاده از سقف باعث محافظت از آب استخر و فضای اطراف آن از آلوده شدن می شود. سقف متحرک های شرکت ساینا با کمترین آسیب به فضای استخر و سرعت نصب بالا انتخاب مناسبی جهت ایجاد پوشش برروی استخر می باشد.

پرسش متداول سایبان متحرک

فضای کمی را اشغال می‌کند و با توجه به نیاز کاربران در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود. بدین ترتیب می توان از نور طبیعی برای روشن کردن ساختمان استفاده کرد. استفاده از نور طبیعی می تواند در کاهش مصرف انرژی جهت گرمایش ساختمان نیز تاثیرگذار باشد.

ارتفاع سایبان خودرو بسته به طرح و سازه سایبان خودرو متغیر می باشد. اما بهترین ارتفاع ، ارتفاعی ست که بلندترین خودرو شاسی بلند به راحتی با فاصله حداقل 30 سانتی متر از زیر سازه عبور کند. شرکت آقای سایه بان تنها تولید کننده سایبان و چادر میباشد، که با مدیریت دکتر مردیدر سال 1391 موفق به ثبت اختراع در این صنعت شده است. سایبان چتری دارای طرحی زیبا و دارای کناره هایی است که در هنگام استراحت در بالکن خود، مانع از دیده شدن می شود. با سایبان های سایبان چتری بزرگ، می توانید یک شام عالی و آرام را در محیط بیرونی سازماندهی کنید ، یا به راحتی از یک بعدازظهر دلپذیر در باغ خود ، که توسط رایحه های پررنگ گیاهان و گل ها احاطه شده است لذت ببرید. امیدوارم از مطالب مقاله ام بتوانید نهایت بهره و استفاده عملی را ببرید و به بهترین شکل توانسته باشم شما را در خرید سایه بان متحرک و نکات مهم مربوط به آن راهنمایی کرده باشم.

نحوه عملکرد این سایبان ها بر اساس برنامه ایست که روی تلفن همراه، تبلت، لپ تاپ یا کامپیوتر وصل می شود و با آن برنامه می توانید به سایبان خود برنامه دهید، مثلا آن را روی یک ساعت مشخص تنظیم کنید تا هر روز راس آن ساعت باز شود. مزیت سایبان های هوشمند این است که روی آن های سنسوری قرار گرفته که می تواند متوجه بارندگی یا میزان وزش باد شود. و اگر وزش باد از حدی بیشتر شد یا بارندگی آغاز شد سایبان متوجه شده و به سرعت باز خواهد شد تا محیط زیر خود را در امان نگه دارد. این سایبان های جدید برای ساختمان هایی که سیستم هوشمند دارند بسیار مناسب است.

هم چنین می توان زاویه سایبان را نیز متناسب با سلیقه و شیب دلخواهتان تغییر داد. دو طرفه اینگونه نیست که دو طرف همزمان باهم بسته و باز می شود شما می توانید یکی از آن ها را ببندید یکی را باز و کنید یعنی کنترلش هم جداگانه است. استفاده از این سقف ها برای دریچه آتش سوزی ، به طور خودکار برای تهویه دود و گاز باز می شود.

موتور های توبولار بعد از استفاده مکرر به یکباره داغ کرده و دیگر سایبان را به حرکت در نمی آورد و می بایست حتما کمی صبر کنید تا موتور خنک شده تا دوباره بتواند به کار خود ادامه دهد. موتور سایبان برقی توبولار همانطور که از نامش پیدا است شبیه لوله می باشد بنابراین نصب آسانی دارد و می توان با توجه به اندازه، طول و عرض سایبان از آن استفاده کرد، بدون اینکه جای زیادی را بگیرد. موتور توبولار دارای ظرفیت های باری همچون 30، 60، 80، 100، 120، 140 نیوتون را با ایمنی بالا تحمل کند و در عین حال از ویژگی های دیگری مثل بی صدا کار کردن و ضد سرقت بودن نیز بهره ببرد. کارفرما برای مسقف کردن استخر خود نیازمند متریال مناسب برای فضای خود بود. با مشاوره رایگانی که شرکت سقف متحرک ساینا داشتند تصمیم بر آن شد که یک سایبان متحرک استخر نصب نمایند. با بررسی های انجام شده توسط کارشناسان شرکت ساینا، با ارجاع اطلاعات به معماران شرکت، طراحان با توجه به فضا و اطلاعات بدست آورده سقف برقی را برای استخر طراحی کردند.