ارواح غرب میانه / معماری و طراحی جاناتان بارنز


ارواح غرب میانه / معماری و طراحی جاناتان بارنز

میدل وست اسپریتس / معماری و طراحی جاناتان بارنز - عکاسی بیرونی، درب، بتن
© براد فاینکنف

ارواح میانه غرب / معماری و طراحی جاناتان بارنز - عکاسی داخلی، آشپزخانه، شیشه، تیرارواح غرب میانه / معماری و طراحی جاناتان بارنز - پرتومیدل وست اسپریتس / معماری و طراحی جاناتان بارنز - عکاسی داخلی، شیشه، صندلیمیدل وست اسپریتس / معماری و طراحی جاناتان بارنز - عکاسی بیرونی، بتنارواح غرب میانه / معماری و طراحی جاناتان بارنز - تصاویر بیشتر+ 22


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

میدل وست اسپریتس / معماری و طراحی جاناتان بارنز - عکاسی بیرونی، بتن
© براد فاینکنف

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. میدل وست اسپریتز پیش از تصمیم به توسعه، چندین سال پیش از تصمیم به گسترش، ،ب‌وکار کارخانه‌ای تقطیر دسته‌ای کوچک خود را از یک ساختار انبار تاریخی متعلق به دهه 1920 به مساحت 10000 فوت مربع در محله‌ای شهری که به سرعت در حال شکوه بود در کلمبوس اداره می‌کرد. برنامه‌های آن‌ها برای افزایش ظرفیت نیاز به تج،ات جدید تقطیر، از جمله دستگاه‌های ثابت به ارتفاع 50 فوت و 35 فوت و چندین م،ن بزرگ له ،، و همچنین یک اتاق چشایی عمومی، مغازه بطری‌فروشی و دفاتر داشت. برای قرار دادن این تج،ات، بخش مرکزی از ،پا فولادی اصلی و سقف چوبی برداشته شد و یک سازه فولادی جدید با ارتفاع 50 فوت بر روی پایه های جدید در زیر قرار گرفت.

ارواح میانه غرب / معماری و طراحی جاناتان بارنز - عکاسی داخلی، آشپزخانه، شیشه، تیر
© براد فاینکنف

ساختار جدید به طور کامل با پانل های Kalwall پوشانده شده بود و یک برج سفید یکپارچه با حضور چشمگیر و ظریف در طول روز و کیفیت درخشان و فانوس دریایی در شب ایجاد کرد. اتاق چشایی و اتاق عمل خصوصی مجاور آن دارای ساختار سقفی نمایان با نورگیر جدید بر روی یک نوار عتیقه و صندلی است. مجموعه بزرگی از پانل های پنجره تاشو به سمت پاسیو کنار خیابان باز می شود. به این ترتیب، کارخانه تقطیر دوباره به طور مستقیم در محله ،ده فروشی و سرگرمی پر جنب و جوش شرکت می کند و آن را تقویت می کند.

ارواح غرب میانه / معماری و طراحی جاناتان بارنز - عکاسی داخلی، شیشه
© براد فاینکنف
میدل وست اسپریتس / معماری و طراحی جاناتان بارنز - تصویر 27 از 27
پلان – طبقه همکف
میدل وست اسپریتس / معماری و طراحی جاناتان بارنز - عکاسی داخلی، شیشه، صندلی
© براد فاینکنف

در پشت فضاهای عمومی، منطقه تولید دارای یک سری سطوح نیم‌ساختی با ساختار فولادی است که به بالاترین بخش‌های ایستگاه‌ها صعود می‌کنند تا دسترسی برای عملیات و نگهداری و تورهای عمومی را فراهم کنند. سطح دوم شامل یک فضای آموزشی عمومی با یک پنجره شیشه‌ای بدون قاب است که مناظری از محله را به تصویر می‌کشد. سایت بسیار محدود و مقیاس اضافه چالش های منحصر به فردی را برای پروژه ایجاد کرد.

میدل وست اسپریتس / معماری و طراحی جاناتان بارنز - عکاسی داخلی، پله ها، شیشه
© براد فاینکنف

در مرحله اولیه ساخت، یک سوراخ در سقف طاق بشکه ای ایجاد شد و 5 طبقه از ،ت ف،ی سازه ای از داخل مونتاژ شد. در پایان قاب‌بندی، ع،‌های بلند توسط جرثقیل از طریق سازه فولادی عبور داده شدند و اینچ‌ها خالی بود. فضای تولید به ،وان فضایی با خطر بالا در نظر گرفته می شود که نیاز به دیوارهای انفجاری و وسایل روشنایی ضد انفجار در سراسر آن دارد.

ارواح غرب میانه / معماری و طراحی جاناتان بارنز - عکاسی داخلی، پرتو
© براد فاینکنف
میدل وست اسپریتس / معماری و طراحی جاناتان بارنز - تصویر 26 از 27
پلان – طبقه بالا
ارواح غرب میانه / معماری و طراحی جاناتان بارنز - پرتو
© براد فاینکنف

ماهیت منفرد و یکپارچه این افزودنی و رابطه گسسته آن با سطح زمین، ابهامی در مقیاس ایجاد می کند – در اصل، یک برج بدون مقیاس. رابطه متضاد آن با انبار تاریخی به وضوح نقش آن را به ،وان یک «پارابلدینگ» – ی،ی افزودن یا تغییر («،») به یک ساختمان موجود («میزبان») نشان می‌دهد که ویژگی اصلی ساختار اصلی را تغییر می‌دهد.

ارواح غرب میانه / معماری و طراحی جاناتان بارنز - عکاسی خارجی، نما
© براد فاینکنف




منبع: https://www.archdaily.com/954861/middle-west-spirits-jonathan-barnes-architecture-and-design