آپارتمان بریسا / استودیو ممولا


آپارتمان بریسا / استودیو ممولا

Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، مبل، پنجره، صندلی
© Fran Parente

Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، میز، آشپزخانه، صندلی، پرتوBrisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره، پرتوBrisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، کمد، پرتوBrisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، صندلی، پنجرهBrisa Apartment / Memola Estúdio - تصاویر بیشتر+ 26


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، میز، قفسه بندی، صندلی، میز، تیرآهن، پنجره
© Fran Parente

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. علیرغم تماس از راه دور با زوج مشتری که در زمان شروع پروژه در بوئنوس آیرس زندگی می ،د، رابطه ما همیشه نزدیک بود. آنها از کار ما آگاه بودند و منابعی را از پروژه های ما برای بیان انتظارات خود از خانه جدید انتخاب ،د.

Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، میز، آشپزخانه، صندلی، پرتو
© Fran Parente

از یک طرف، اصلاحات باید منع، کننده سبک زندگی جه، پیمانکاران باشد – برزیلی هایی که در بیش از یک شهر خارج از کشور زندگی می ،د و در خارج از برزیل زندگی می ،د. از سوی دیگر، دعوت این بود که اصول خلاقانه خود را به کار ببریم، ی،ی زندگی جدید با قدیمی، روستایی یا صنعتی با اشیا یا سیستم هایی که ظرافت را در محیط چاپ می کنند. چالش این بود که آپارتمان را با دور انداختن حداقل چیزی که از قبل آماده زندگی بود، دوباره فرمول بندی کنیم.

Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، کمد، پرتو
© Fran Parente
Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، میز، صندلی، پنجره، پرتو
© Fran Parente

وضعیت یک اقامتگاه بود با یک اتاق نشیمن بسیار روشن، اگرچه فاقد تراس، و اتاق خواب هایی که از طریق یک بال صمیمی قابل دسترسی بودند. همچنین، آشپزخانه از منطقه اجتماعی جدا شده بود، که با آن از طریق یک منطقه برای میز ناهار خوری متصل می شد. بنابراین، تغییرات چیدمان با هدف تبدیل یکی از اتاق خواب ها به یک دفتر کار با اتاق نشیمن یکپارچه شده است، اما می تواند برای حفظ حریم خصوصی بسته شود، و گسترش آشپزخانه به ارتباط بیشتر آن با اتاق نشیمن افزوده است. مشتریان از آشپزی قدرد، می کنند و دوست دارند این کار را در حالی که با پویایی خانه در ارتباط هستند انجام دهند.

Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© Fran Parente

بنابراین، تغییرات ساختاری، ت،یب دیوارها، و تغییرات در مناطق مرطوب، در مرکز آپارتمان، جایی که اتاق نشیمن در مجاورت محیط‌های فرمول‌بندی مجدد قرار دارد، متمرکز شد تا برنامه را برآورده کند. بخشی از راهرو صمیمی به دفتر الحاق شد، اما برای جبران، کمد لباس قدیمی به منطقه اجتماعی تبدیل شد تا به ،وان بوفه ای برای میز ناهارخوری باشد. انباری قدیمی حذف شد و به طور کامل در آشپزخانه کاملاً بازطراحی شده گنجانده شد – و ما چیدمان سینک و حوض توالت را وارونه کردیم تا موقعیت درب ورودی را در محیط بهبود بخشیم. همچنین دیواری که به ،وان پس‌زمینه ورودی اجتماعی بود ت،یب شد و دهانه آشپزخانه به اتاق نشیمن را بزرگ کرد.

Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، آشپزخانه، کانتر، صندلی، پنجره
© Fran Parente

با هدایت بازرسی ساختاری، این تغییرات از نظر بصری حذف نشدند. سطوح بتنی ساختار اصلی را برجسته می کند – مجموع تیرهایی با ارتفاع های مختلف و همیشه با یکدیگر هم تراز نیستند – و سنگ تراشی حذف شده با نوارهای سیم، که از کف چوبی از قبل موجود عبور می کند، مشخص می شود.

Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، پنجره
© Fran Parente

دور دفتر را یک قاب شیشه ای ثابت احاطه کرده بود که با نوارهای افقی روی صورت رو به اتاق نشیمن و در کنار اتاق غذاخوری صفحه بندی شده بود. بنابراین، رابطه بصری جالبی بین محیط ایجاد می شود و اتاق نشیمن از نفوذ بیشتر نور طبیعی بهره می برد. تمام قاب‌های داخلی جدید از منطق صفحه‌بندی ی،، پیروی می‌کنند و با لعاب، برای درخشندگی بیشتر آپارتمان همکاری می‌کنند. یک درب جدید برای راهرو اتاق خواب و یک مجموعه جدید از پنجره ها/درها برای اتصال آشپزخانه به ،مت خدمات در پشت ایجاد شد.

Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، اتاق خواب، پنجره، میز
© Fran Parente

طرح جدید یک جزیره آشپزخانه است، با یک میز بزرگ ساخته شده از فولاد ضد زنگ – در یک طرف تعبیه شده و از طرف دیگر، بر روی یک ستون محتاط ساخته شده از همان مواد. برای ایجاد تعادل بین زبان صنعتی و کمبود کابینت، ویترینی ساخته شده از چوب ت،یب طراحی شد و در انتخاب چهارپایه های کنار پیشخوان دقت ویژه ای به عمل آمد که راحتی آن برای اقامت های طول، در اولویت مراجعین قرار گرفت.

Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، قفسه بندی، صندلی، میز
© Fran Parente
آپارتمان بریسا / استودیو ممولا - تصویر 30 از 31
طرح
Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، میز، نورپردازی، پرتو، صندلی
© Fran Parente

بی طرفی بصری مواد غالب است، که با برجسته پروژه: کاشی ها متعادل می شود. غالباً در رنگ‌های روشن، سطوح بلند را می‌پوشانند – دو وجه پایه دیوار بین اتاق نشیمن و دفتر، برخی از ستون‌ها، میز گسترده L شکل که برای اتاق نشیمن طراحی شده است – و صفحه‌بندی خاصی با فاصله دارند. قرار دادن قطعات به رنگ زرد سوخته. بنابراین، رنگ و گرافیک به پروژه اضافه می شود و به فضای کلی جو، می بخشد.

Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، ویندوز
© Fran Parente

انتخاب تمام مبلمان بخشی از پروژه بود، از جمله قطعات پراکنده معدن. بسته بندی مجدد حمام ها ظریف اما تاثیرگذار بود، با جایگزینی روکش ها و طراحی مجدد درهای کابینت، و نورپردازی نور عمومی را با نور دقیق، ساخته شده توسط لامپ های معدنی به همان اندازه اضافه می کند.

Brisa Apartment / Memola Estúdio - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، مبل، میز، پنجره، صندلی
© Fran Parente




منبع: https://www.archdaily.com/1001505/brisa-apartment-memola-estudio