آموزش ICDL مهارت هفتم رایگان به زبان ساده و گام به گام فرادرس مجله‌

آموزش ICDL مهارت هفتم رایگان به زبان ساده و گام به گام فرادرس مجله‌

پس از آن کارت ورود به جلسه خود را از طریق آموزشگاه یا سایت دریافت نموده و پس از آن در زمان و مکان مشخص شده ، با در دست داشتن کارت ورود به جلسه آزمون فنی حرفه ای و کارت شناسایی در آزمون آنلاین شرکت نمایید گواهی ICDL در تبریز . پس از قبولی در آزمون آنلاین یا تئوری ، در زمان و مکان مشخص که توسط آموزشگاه اطلاع رسانی می گردد در آزمون عملی شرکت می نمایید.حداقل نمره قبولی در این مرحله ۷۰ از ۱۰۰ خواهد بود. خیلی راضی ام خصوصا از نحوه تدریس استاد محترم که کاملا کاربردی و عملی آموزش می دادند. آموزش ICDL در آموزشگاه ICDL نقش بسیار مهمی در ارتقاء مهارت‌های فناوری اطلاعاتی دانشجویان و اعضای هیئت علمی دارد. این آموزشگاه با ارائه دوره‌های آموزشی جامع و آزمون‌های معتبر، به فراگیران امکان می‌دهد مهارت‌های لازم برای استفاده بهینه از فناوری اطلاعات را تسلط بخشند.

  • مهارت های هفتگانه ICDL مخفف شده عبارت International Computer Driving License هستند که به معنای گواهینامه بین‌المللی رایانه است.
  • فیلم آموزش ICDL برای دوستانی مناسب است که زمان ثابت برای شرکت در کلاس آموزش حضوری یا کلاس آنلاین ICDL را ندارند .
  • دانشجویان در این بخش استفاده از کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز را فرا میگیرند و باید بتوانند تنظیمات اصلی دلخواه خود را در ویندوز انجام دهند.
  • مواردی مانند تکنیک های پیشرفته مهندسی جستجو در اینترنت نیز آموزش داده شده است که شما را در سریعترین زمان به بهترین نتایج می رساند.

•    ایجاد توانائی کارفرمایان در سرمایه گذاری در بخش IT
•    تضمین استفاده بهینه از حداکثر مهارت و توانائی کارمندان در محیط کار. ICDL مخفف (International Computer Driving License) گواهینامه بین‌المللی کاربری کامپیوتر  است که به منظور ارتقای دانش عملی در مهارت های هفتگانه استفاده از کامپیوتر ارائه می شود. به‌عنوان مثال از این نرم‌افزار در مدرسه‌ها برای ثبت و بررسی نمره دانش‌آموزان استفاده می‌شود.

معرفی نرم‌افزار Excel به‌طور خلاصه؛ هم‌نشینی داده و جدول

شرکت در دوره icdl پیشرفته، باعث بالا بردن سطح اطلاعات و مهارت کاربر در زمینه علوم کامپیوتر همچنین افزایش قابلیت کار با ابزارهای کامپیوتر و باعث تسلط بیشتر بر روی مهارت‌های هفتگانه کامپیوتر می‌گردد. این امر باعث می‌شود که بازدهی شغلی کاربر بالا رفته و در نتیجه درادامه کار، شرایط بهتری را داشته باشد. امروزه بسیاری از صاحبان مشاغل و مدیران کسب‌وکار تمایل به استخدام افرادی دارند که توانایی و مهارت‌های اولیه کار با کامپیوتر را دارند.

آموزش اینترنت و ایمیل Internet اطلاعات و ارتباطات

مثلاً در Gmail، ایمیل‌ها معمولاً در زبانه‌های مختلف با عناوین متفاوت نگه‌داری می‌شوند. زمانی که روی یک زبانه کلیک کنید، فهرستی از ایمیل‌ها را که زیر آن زبانه قرار دارند، نمایش می‌دهد. چندین سرویس بازیابی اطلاعات وجود دارند که امکان دسترسی آسان به اطلاعات موجود روی اینترنت را فراهم می‌سازند.

در ادامه توضیحات مربوط به این دوره خواهید دید که کدام یک از نرم افزارهای این مجموعه در دوره آموزش ICDL تدریس خواهند شد. در دنیای کامپیوتری امروز که همه چیز با سرعت در حال تغییر است و هر روز و هر ساعت به آخرین تکنولوژی‌های عصر اضافه می‌شود، هر فردی در هر شغلی که باشد یکی از نیازهای اساسی و مبرم آن یادگیری مهارت‌های بالای کامپیوتر می‌باشد. همانطور که در قسمت بررسی اجمالی دوره اشاره کردیم کارجویان در هر سنی و شرایطی که هستند با گذراندن این دوره می توانند بر کامپیوتر مسلط شوند و اعتماد به نفس لازم را برای کار با کامپیوتر بدست آورند.