آموزش تصویری کاشت مژه با روشی بسیار ساده و جدید هنر فردی

کاشت مژه رنگی که در میان نوجوانان رایج‌تر است، در افرادی که موهای تیره دارند از طیف رنگی تیره و در افراد با موهای روشن، از طیف رنگی روشن‌تری استفاده می‌شود. از نام این روش مشخص است که کاشت مژه‌ها به گونه‌ای صورت می‌گیرد که چشم‌ها گربه‌ای به نظر می‌رسند. چشم‌های گربه‌ای بسیار زیبا هستند و مخاطبان و طرفداران خاص خود را دارند.

پس از طی دوره مراقبتی نیز در صورتی که مژه ها مشکلی نداشته باشند به صورت طبیعی بر روی مژه قبلی فرد رشد خواهند کرد. در ۳-۴ روز اول بعد از عمل ممکن است پوسته های کوچکی در اطراف محل عمل وجود داشته باشد که بعداَ رفع خواهد شد. مژه ها هم مثل سایر موهای بدن دارای چرخه رشد خاصی هستند و به طور مرتب رشد می کنند. آنچه که شما باید انجام دهید این است که با مشاوره با متخصص پوست و مو روند رشد موهای مژه خود را تقویت کنید. در زمانی که کاشت مژه داریم بهتر است وارد سونای بخار نشویم، وقتی حمام می کنیم باید مراقب باشیم فشار آب به صورت مستقیم به چشم های مان نخورد. خیلی ها و حتی خود شما هم می توانید از روی فیلم های آموزشی این کار را انجام دهید.

بی‌شک انجام کارهای زیبایی، می‌تواند فرآیند طبیعی بدن را مختل کرده و آسیب‌هایی را ایجاد کند. معمولا پس از برداشتن یا ریمو اکستنشن مژه مدت زمانی طول می کشد تا مژه‌ها به حالت اولیه بازگردند. در مدل اکستنشن کلاسیک، با قرار گرفتن یک تار مژه بین مژه‌های طبیعی شما، زیبایی چشم‌ها دوچندان خواهد شد.

بعد از انجام اکستنشن احتمالا نیازی به آرایش چشم نخواهید داشت. اما اگر می‌خواهید از محصولات چشم استفاده کنید، از محصولات آرایشی بدون چربی استفاده کنید و برای جلوگیری از افتادن مژه‌ها، به‌آرامی آرایش چشم را انجام دهید. چسب مژه Emeda یک چسب ضد آب با چسبندگی قوی است که می‌تواند تا چند هفته دوام بیاورد. همچنین فاقد لاتکس و فرمالدئید است که در صورت داشتن آلرژی یا حساسیت، آن را به انتخابی عالی تبدیل می کند.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک کلینیک ایده‌آل را برای خود انتخاب کنید. علاوه بر این، درحالی‌که کاشت مژه می‌تواند درمان ارزشمندی باشد، اما برای همه مناسب نیست. همه چیز به بودجه، مهارت پزشک و پیروی از دستورالعمل‌ها بر می‌گردد که رعایت آن‌ها ساده نیست.بنابراین کاشت مژه دائمی با جراحی امکان‌پذیر است و باید توسط متخصص ماهری انجام گیرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار