آمانت / SO-IL | آرک دیلی


Amant / SO-IL - عکاسی خارجی، نما
© Na، Kubota

Amant / SO-IL - عکاسی خارجی، نما، بتنAmant / SO-IL - عکاسی خارجی، نما، بتنعاشق / SO-IL - عکاسی داخلیAmant / SO-IL - عکاسی خارجی، نماعاشق / SO-IL - تصاویر بیشتر+ 25


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

Amant / SO-IL - عکاسی خارجی، نما، بتن
© Na، Kubota

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. آمانت در سه بلوک از بروکلین شمالی صنعتی که به سرعت در حال تغییر است پخش شده است. این مرکز که یک انکوباتور فرهنگی نوآورانه است، هم به صورت خصوصی و هم به صورت عمومی عمل می‌کند، استودیوهای هنرمندان، گا،ی‌ها، دفاتر، فضای اجرا و یک کافه را در خود جای داده است.

Amant / SO-IL - عکاسی داخلی، پنجره، نما
© Na، Kubota
Amant / SO-IL - عکاسی داخلی، نما
© Na، Kubota
Amant / SO-IL - عکاسی خارجی، نما
© Na، Kubota

محور طراحی آمانت ایده یک واحه شهری است، فضایی که در آن سرعت هنرسازی کند می‌شود تا امکان آزمایش و بازتاب م،ادار را فراهم کند. پردیس با محله متشکل از پساصنعتی سایت گفتگو می کند، درست همانطور که سازم، که در آن قرار دارد گفت و گو بین هنرمند، بازدید کننده و جامعه را تقویت می کند.

Amant / SO-IL - عکاسی خارجی، نما
© Na، Kubota
عاشق / SO-IL - عکاسی داخلی
© Na، Kubota
Amant / SO-IL - عکاسی خارجی، نما، بتن
© Na، Kubota

حجم های توزیع شده به جای جدا شدن از بافت شهری خود، در بافت شهر می بافند. جیب های فضای باز با نقاط ورودی متعدد فرصت های بی شماری را برای ارتباط با محله اطراف فراهم می کند و در عین حال پناهگاهی را از شدت شهر فراهم می کند. مسیرهای عمومی که از بلوک های بزرگ شهری عبور می کنند وسایل جدیدی برای گردش و کشف ایجاد می کنند. حیاط‌ها و معابر از میان ساختمان‌های موجود و بین آن‌ها عبور می‌کنند و بازدیدکنندگان را از فضاهای خصوصی‌تر در حاشیه به گا،ی‌ها و نمایشگاه‌های واقع در مرکز منتقل می‌کنند.

عاشق / SO-IL - تصویر 22 از 30
© Na، Kubota

هر یک از چهار ساختمان موجود در این مجموعه یک گا،ی منحصر به فرد از نظر نسبت، اندازه، کیفیت نور و زیرساخت ارائه می دهند. پردیس متخلخل نسبت به سرپرستی انعطاف‌پذیر است و برنامه‌های متنوع و فنی را در مقیاس‌های بزرگ تا صمیمی برای هنرمندان محلی و بین‌المللی در سراسر رشته‌ها تسهیل می‌کند.

Amant / SO-IL - عکاسی خارجی، میز، صندلی، نما، حیاط
© Na، Kubota
عاشق / SO-IL - تصویر 28 از 30
پلان طبقه
Amant / SO-IL - عکاسی داخلی، آشپزخانه، میز، صندلی
© Na، Kubota

مصالح ساختمان ها را تا حدی ناشناس می کند. آسترهای با بافت عمیق، بتن ریخته‌گری شده را شکل می‌دهند. آجرها خارج از صفحه می چرخند تا سایه ها را بگیرند. ،اب بازی میله های فولادی گالو،زه با بازتاب و شفافیت. هر ساختمان به راحتی در بافت صنعتی خود لانه می کند و لمس، جزئیات و عمق شگفت انگیزی را از نزدیک ارائه می دهد که به چیزهای آشنا و روزمره خیانت می کند.

عاشق / SO-IL - عکاسی داخلی
© Na، Kubota




منبع: https://www.archdaily.com/982122/amant-art-campus-so-il