آزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی


آزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی

آزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی - عکاسی داخلی، نما، شیشه، پنجره
© مارچلو ماریانا

آزمایشگاه های دیاتک / معماری Andrea Taboc،i - عکاسی داخلی، آشپزخانهآزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی - عکاسی داخلی، آشپزخانه، نماآزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی - عکاسی داخلی، پله ها، نماآزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی - عکاسی داخلیآزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی - تصاویر بیشتر+ 22


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

آزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی - عکاسی داخلی، صندلی، پنجره
© مارچلو ماریانا

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. پروژه معماری آزمایشگاه‌های جدید Diatech Pharmacogenetics، یک شرکت ایتالیایی متخصص در آزمایش‌های فارماکوژنتیک برای پزشکی دقیق سرطان، از دو خواسته ایجاد شده است: ایجاد یک فضای کاری محرک و آزمایشی و در عین حال، یک محیط سفارشی که تقویت می‌کند. هویت و ارزش های شرکت

آزمایشگاه های دیاتک / معماری Andrea Taboc،i - عکاسی داخلی، آشپزخانه
© مارچلو ماریانا
آزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی - عکاسی خارجی، نما، ستون
© مارچلو ماریانا

این پروژه که توسط معماری Andrea Taboc،i ایجاد شده است، در فضایی به مساحت 1200 متر مربع در طبقه همکف یک ساختمان صنعتی واقع در یک منطقه تولیدی اجرا شد. این طرح ویژگی های ساختمان مانند کف پیش ساخته، ستون های بتنی و نمای لعابدار را حفظ کرد و عملکردهای اصلی را در دو حوزه سازماندهی کرد: انبار کاربردی در شمال و فضای تحقیقاتی انعطاف پذیر در ج،.

آزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی - عکاسی داخلی
© مارچلو ماریانا
آزمایشگاه دیاتک / معماری Andrea Taboc،i - عکاسی داخلی، شیشه
© مارچلو ماریانا

مرکز این پروژه، آزمایشگاه‌های لعاب‌دار جدید است که از سه حجم کریستالی تشکیل شده‌اند که بر روی یک سکوی جامد قرار گرفته‌اند و آن‌ها را هم از نظر فیزیکی و هم نمادین بالا می‌برد – فضایی را که معمولاً در قلب جدید محیط پنهان است، تبدیل می‌کند. یک سطح آلومینیومی بازتابنده به ،وان پس‌زمینه عمل می‌کند، فضا را روشن می‌کند و صحنه‌نگاری ظریف و با احتیاط را ایجاد می‌کند. فضای L شکل جلوی آزمایشگاه ها با مبلمان رنگارنگ مبله شده است تا محیط کاری غیررسمی و انعطاف پذیری ایجاد کند که خلاقیت، دانش و تعامل را ارتقا می دهد. مواد روکش‌ها به‌طور مداوم تغییر می‌کنند، با پانل‌های آلومینیومی انعکاسی که به ورق‌های ف،ی منبسط شده تبدیل می‌شوند، و یک تفاوت ظریف را معرفی می‌کند که فضای آزمایشگاهی رسمی را با یک محیط کاری غیررسمی‌تر ،یب می‌کند. المان ها بر اساس یک شبکه م،ار که نظم و دقت را منتقل می کند ابعاد و قرار می گیرند و ،اصر روشنایی نیز از همان شبکه پیروی می کنند.

آزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی - تصویر 26 از 27
ایزومتریک
آزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی - عکاسی داخلی، فولاد
© مارچلو ماریانا
آزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی - تصویر 27 از 27
بخش ها

نتیجه یک محل کار نوآورانه است که می تواند با جامعه و زمان سازگار شود: شاعرانه و تکنولوژیکی، جوی و نور،، تصفیه شده و صنعتی، کاربردی و نماینده.

آزمایشگاه های دیاتک / معماری آندریا تابوچینی - عکاسی داخلی، آشپزخانه، شیشه، نما
© مارچلو ماریانا




منبع: https://www.archdaily.com/996533/diatech-laboratories-andrea-taboc،i-architecture