آرایشگاه نورا / استودیو کنتا ناگای


آرایشگاه نورا / استودیو کنتا ناگای

سالن آرایش نورا / استودیو کنتا ناگای - عکاسی داخلی، صندلی، قفسه بندی
© توموکی کنگاکو

آرایشگاه نورا / استودیو کنتا ناگای - عکاسی داخلی، کانترسالن آرایش نورا / استودیو کنتا ناگای - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، صندلیسالن آرایش نورا / استودیو کنتا ناگای - عکاسی داخلی، میز، صندلیسالن آرایش نورا / استودیو کنتا ناگای - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوریآرایشگاه نورا / استودیو کنتا ناگای - تصاویر بیشتر+ 6


<،le>اشتراک گذاری
اشتراک گذاری

  • فیس بوک

  • توییتر

  • ایمیل

  • پینترست

  • واتساپ

یا

سالن آرایش نورا / استودیو کنتا ناگای - عکاسی داخلی، قفسه بندی، صندلی
© توموکی کنگاکو

توضیحات متنی ارائه شده توسط معماران. آرایشگاه نورا در مجموع 13 سالن در ژاپن و خارج از کشور دارد. این پروژه طراحی داخلی برای NORA Ginza/U، دومین سالن NORA در گینزا است. این سایت در طبقه نهم یک ساختمان مستاجر در نزدیکی ایستگاه گینزا قرار دارد و نور چشمگیر از طریق یک دهانه بزرگ در پنجره جارو وارد می شود. ایده این بود که یک فضای سبز پر از نور در امتداد این سطح پنجره ایجاد شود و فضای برش، ورودی و ناحیه شامپو را به ترتیب از این فضا ترتیب دهیم تا بسته به فاصله از پنجره، انواع تجربیات فضایی ایجاد شود.

سالن آرایش نورا / استودیو کنتا ناگای - عکاسی داخلی، اتاق غذاخوری، صندلی
© توموکی کنگاکو
آرایشگاه نورا / استودیو کنتا ناگای - تصویر 11 از 11
پلان طبقه
سالن آرایش نورا / استودیو کنتا ناگای - عکاسی داخلی، میز، صندلی
© توموکی کنگاکو

منطقه برش به لطف نور فضای سبز، یک احساس آزاد و روشن ایجاد می کند، در حالی که در عین حال فضایی دنج با حس آرامش را به لطف پوشش زمینی رنگ و جلوه های نوری گرم و ملایم ایجاد می کند. مرز بین فضای سبز و منطقه برش از شیشه های رنگی ساخته شده است که به شیوه ای ریتمیک چیده شده است تا با ایجاد بیشتر نور طبیعی از نظر بصری، فضایی چشمگیر ایجاد کند.

سالن آرایش نورا / استودیو کنتا ناگای - عکاسی داخلی، اتاق نشیمن، میز، صندلی
© توموکی کنگاکو

،مت ورودی، واقع در مرکز، از حجم‌های سفالی رنگی با الهام از ص،ه‌های طبیعی تشکیل شده است، با یک ناحیه درمان ناخن/مژه در داخل و یک ناحیه شامپو در پشت. برخلاف ،مت برش، ،مت ورودی به گونه ای طراحی شده است که حس قفس بودن در غار را ایجاد کند و فضایی آرام، شفابخش و آرامش بخش را فراهم کند.

آرایشگاه نورا / استودیو کنتا ناگای - عکاسی داخلی، حمام
© توموکی کنگاکو

سپس این فضاها توسط یک پرده محصور می شوند که یک تصور پویا و یکپارچه در فضا ایجاد می کند و همچنین یک تصور شهری ارگ،ک و در عین حال ظریف و تصفیه شده ایجاد می کند. استفاده از قاب‌های آلومینیومی استاندارد در مکان‌های کلیدی برای ایجاد یک جلوه تیز نیز یکی از اجزای اصلی ایجاد یک تصور شهری است که با منطقه گینزا همخو، دارد.

آرایشگاه نورا / استودیو کنتا ناگای - عکاسی داخلی، قفسه بندی
© توموکی کنگاکو

“U” در NORA Ginza/U نمادی از “طبقه بالایی در شهر بالا، به روز رس، U(شما)” با غنی سازی فعالیت های مرتبط با زیبایی است که در سالن های زیبایی از طریق انواع تجربیات فضایی انجام می شود. هدف ایجاد فضایی بود که مفهوم م،ای «U.

آرایشگاه نورا / استودیو کنتا ناگای - عکاسی داخلی، سینک، حمام
© توموکی کنگاکو




منبع: https://www.archdaily.com/1000596/nora-hair-salon-kenta-na،-studio